جاباما
۱۱۲۹۹۳۹
۲ نظر
۵۰۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
پ

تصاویر؛ فورد جذاب Puma ST با طراحی طرفداران

شرکت خودروسازی آمریکایی فورد Ford اخیراً از یک خودروی اسپرت جذاب و محدود با نام Ford Puma ST Gold Edition رونمایی کرده که در طراحی آن از تعداد قابل توجهی از طرفدارن در فضای مجازی کمک گرفته شده است.

برترین‌ها: شرکت خودروسازی آمریکایی فورد Ford اخیراً از یک خودروی اسپرت جذاب و محدود با نام Ford Puma ST Gold Edition رونمایی کرده که در طراحی آن از تعداد قابل توجهی از طرفدارن در فضای مجازی کمک گرفته شده است. نسخه ویژه Puma ST براساس طرح رنگ مشکی و طلایی که طرفداران فورد از طریق شبکه‌های اجتماعی انتخاب کرده اند، طراحی و ساخته شده است.

تصاویر؛ فورد جذاب Puma ST با طراحی طرفداران

شرکت فورد برای طراحی نسخه محدود جدید Puma ST که قرار است در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی به فروش برسد، از ۲۷۵۰۰۰ طرفدار خود در شبکه‌های اجتماعی کمک گرفته است. این خودروساز آمریکایی برای ساخت نسخه محدود از SUV فن ادیشن خود که نام Puma ST Gold Edition را بر آن نهاده است، در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام، از طرفداران خود سوالاتی را در خصوص طراحی این نسخه محدود مطرح کردند تا نسخه‌ای براساس خواست مخاطبان را عرضه کنند.

به گزارش فرارو، اغلب سوالات فورد از کاربران، حول محور طراحی بیرونی و داخلی ماشین از لحاظ ظاهری همچون رنگ و تزئینات داخلی و حاشیه‌ای خودرو بود که سرانجام محصول نهایی ناخواسته پژواک کلاسیک سیاه و طلایی مورد استفاده توسط تیم فرمول یک Lotus در سال‌های متمادی گذشته را تداعی می‌کرد. طرفداران رنگ طلایی را برای چرخ‌های اسپرت این خودرو و تزئینات طلایی چوبی را برای دکور داخلی Puma ST انتخاب کرده بودند. کولیس‌های ترمز قرمز رنگ نیز از پشت پره‌های طلایی چرخ به خوبی با نمای بیرونی چرخ هماهنگ شده است.

عموم مردم همچنین در خصوص پلاک اتومبیل Gold Edition حرفی برای گفتن داشتند، اما جزئیات داخل این خودرو با دوخت طلا، راه راه‌های طلایی در امتداد صندلی‌ها و تزئینات داشبورد فیبر کربن همچنان ادامه یافته است. هیچ تغییری از نظر مکانیکی در Puma ST Gold Edition ایجاد نشده است. این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ سه سیلندر ۱۹۷ اسب بخاری استفاده می‌کند که نیرو را به چرخ‌های جلو می‌فرستد. این پیشرانه می‌تواند طی ۶.۷ ثانیه سرعت صفر تا ۶۲ مایل یا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را برای این خودرو به ارمغان بیاورد و حداکثر سرعت ۱۳۷ مایل در ساعت را در اختیار آن قرار دهد.

آمکو لینرتز، رئیس طراحی فورد اروپا در این خصوص گفت: «برای طراحی یک خودروی واقعاً خاص برای طرفداران وفادار خود، ما به یک رویکرد آینده نگرانه در ساخت Puma ST Gold Edition با آن‌ها رسیده ایم. تعداد آرای ارائه شده نشان می‌دهد که مشتریان ما چقدر مشتاق هستند تا در این فرآید ساخت مشارکت داشته باشند. همه سوالات به جزئیات این نسخه ویژه مربوط می‌شد و طرفداران ما نیز توانستند یک محصول واقعا مطلوب را پیکربندی کنند.» البته این اولین بار نیست که فورد در طراحی ماشین‌های خاص خود با طرفداران همکاری می‌کند. کانسپت Team Fordzilla P1 این خودروساز نیز پیش از این با کمک گیمر‌هایی که طراحی داخلی و پیشرانه اتومبیل مسابقه‌ای مجازی را انجام می‌دهند، طراحی شده است. هنوز تعداد تولید و قیمت Puma ST Gold Edition اعلام نشده است.

تصاویر؛ فورد جذاب Puma ST با طراحی طرفداران

تصاویر؛ فورد جذاب Puma ST با طراحی طرفداران

تصاویر؛ فورد جذاب Puma ST با طراحی طرفداران

تصاویر؛ فورد جذاب Puma ST با طراحی طرفداران

تصاویر؛ فورد جذاب Puma ST با طراحی طرفداران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      لاستيك كه ٩٠ درصده

    • مرتضی مظفری راد

      امیدوارم خودرو سازهای داخلی نیز به نظرات مخاطبین خود احترام بگذارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج