جاباما
۱۱۳۰۰۰۲
۱۹ نظر
۵۳۱۸
۱۹ نظر
۵۳۱۸
پ

چند دلیل برای عاشق دواین جانسون بودن

در طی تقریبا یک دهه گذشته دواین جانسون یا همان دِ راک معروف موفق شد به طرز شگفت انگیزی از یک کشتی‌گیر سابق به پردرآمدترین بازیگر هالیوود تبدیل شود.

برترین‌ها - آرمان رمضانی : در طی تقریبا یک دهه گذشته دواین جانسون یا همان دِ راک معروف موفق شد به طرز شگفت انگیزی از یک کشتی‌گیر سابق به پردرآمدترین بازیگر هالیوود تبدیل شود. حالا دیگر فروش بالای فیلم‌های او اتفاقی عادی قلمداد می‌شود و در چند سال اخیر، کم فیلم پرفروش در کارنامه‌اش نداشته است. نکته تامل برانگیز در مورد د راک البته فقط در فروش میلیارد دلاری فیلم‌هایش خلاصه نمی‌شود و مسئله‌ای که نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرده است، محبوبیت او در میان قشر‌های مختلف است. دواین معجونی است از مهربانی و کاریزمای تام هنکس، محبوبیت در گیشه ابرقهرمانان مارول و تاثیرگذاری در شبکه‌های اجتماعیِ تیلور سوئیفت.

چند دلیل برای عاشق دواین جانسون بودن

مجله پیپِل اخیرا در سلسله مقاله‌هایی با عنوان ۱۰۰ دلیل برای عاشق آمریکا بودن، دواین جانسون را به عنوان دلیل اول روی جلد برده و به وجوه متفاوتی از زندگی این پدیده رسانه‌ای پرداخته است. به همین بهانه در این مقاله سعی شده است دلایل محبوبیت این بازیگر خوش هیکل را بررسی کنیم و اگرچه یافتن تمام این دلایل غیر ممکن به نظر می‌رسد، برخی از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

مرز و محدودیت برای دِ راک مفهومی ندارد!

چند دلیل برای عاشق دواین جانسون بودن

اگر از علاقمندان او باشید یا در شبکه‌های اجتماعی دنبالش کنید، حتما تابحال این موضوع برایتان روشن شده است. وقتی به زندگی این بازیگر نگاه می‌کنید انگار او هیچ‌وقت به کم راضی نشده است.

حتما فکر می‌کنید موضوع صحبت در مورد تمرینات ورزشی سخت و عضلات تحسین برانگیز اوست، اما جالب است بدانید دواین جانسون در جوانی به خاطر بازی برای تیم فوتبال هاریکین، بورسیه تحصیل در دانشگاه میامی را دریافت کرد. در شرایطی که معمولا بورسیه‌های ورزشی قید تحصیلات آکادمیک را می‌زنند و از دانشگاه به عنوان سکوی پرتاب به ورزش حرفه‌ای استفاده می‌کنند، اما او در سال ۱۹۹۵ از این دانشگاه فارغ التحصیل شد تا نشان دهد او هیچ‌گاه راه آسان را انتخاب نکرده است.

او عاشق حیوانات است

چند دلیل برای عاشق دواین جانسون بودن

به نظرتان این روز‌ها چه چیزی از یک مرد جذاب محبوب‌تر است؟ درست است، مرد جذابی که عاشق حیوانات است. دواین جانسون در پست‌ها، مصاحبه‌ها و زندگی‌اش بار‌ها و بار‌ها نشان داده که به همه حیوانات عشق می‌ورزد. در سال ۲۰۱۵ دواین دو توله فرنچ بولداگ به سرپرستی پذیرفت و چند ماه بعد تمام هزینه‌های سگی که هم نامش بود را متقبل شد. در کنار این سگ‌ها او در خانه‌اش از چند راس اسب هم نگه‌داری می‌کند.

روابط دوستانه با همسر سابق

چند دلیل برای عاشق دواین جانسون بودن

هرچند که دواین جانسون و دنی گارسیا در سال ۲۰۰۸ پس از ۱۰ سال زندگی از هم جدا شدند، اما روابط و احترام میان آن دو می‌تواند برای هر انسانی تحسین برانگیز باشد. دواین و دنی در نهایت احترام و علاقه اعلام کردند که این ماجراجویی زیبا به آخر راه رسیده است و جالب است بدانید از آن زمان دنی به عنوان مدیر برنامه در کنار آقای بازیگر است. شاید تصور همکاری با همسر سابق آن‌هم اندکی پس از جدایی، بیش‌تر شبیه فیلم‌های هالیوودی باشد، اما برای دواین جانسون انگار هیچ کاری نشدنی نیست.

خوش سلیقه و خوش لباس

چند دلیل برای عاشق دواین جانسون بودن

کافی است همین حالا نگاهی به عکس‌های او در فرش قرمز فیلم‌های پر تعداد سالیان اخیرش بیاندازید. جذابیت او فقط در اندام خاصش خلاصه نمی‌شود و باید پذیرفت او بلد است چگونه لباس بپوشد. دواین هرچند که در تمام این مراسم تمام چشم‌ها را به خود خیره کرده است، اما در عین حال اهل خودنمایی اضافه نیست و در انتخاب لباس هم یک جنتلمن است.

لبخند زیبای همیشگی

چند دلیل برای عاشق دواین جانسون بودن

اگر از همکاران و دست‌اندکاران استودیو‌های هالیوودی در مورد او بپرسید، حتما این جمله را زیاد خواهید شنید: د راک یکی از بهترین‌هاست. در کنار مهربانی ذاتی و انسان دوستی، عنصری که او را به سرعت در قلب شما جای خواهد داد، لبخند تقریبا همیشگی اوست. به ندرت دواین جانسون جایی بدون این لبخندِ به پهنای صورتش رویت شده است و با همین سلاح به شدت مسری، او همواره مشغول شاد کردن دیگران است.

هیکل منحصر بفرد

چند دلیل برای عاشق دواین جانسون بودن

واقعا فکر نمی‌کنم این مورد نیازی به توضیح بیشتر داشته باشد. طرفدار او باشید یا نه، حتما قبول دارید او صاحب یکی از بهترین بدن‌های تاریخ سینماست. نکته‌ای که، اما او را از بسیاری از بازیگران هالیوودی که ممکن است برای یک فیلم به اندام ایده‌آلی برسند، جدا می‌کند این است که برای دواین سلامتی و تناسب اندام فلسفه زندگی است. اگر تمرینات سخت و رژیم طاقت فرسای این بازیگر برای فیلم هرکول را جستجو کنید، جز قدرت اراده و تسلط به نفس چیزی به ذهنتان نخواهد آمد.

انگیزه دادن بی‌وقفه

چند دلیل برای عاشق دواین جانسون بودن

حتی اگر از دنبال‌کننده‌های او هم نباشید حتما از این ویژگی د راک باخبر هستید. او هیچ فرصتی را برای انگیزه و روحیه دادن به دوستان، خانواده و طرفدارانش از دست نمی‌دهد. جالب است بدانید دواین در سال ۲۰۱۶ برنامه‌ای برای آیفون تولید کرد که نوعی ساعت انگیزه دهنده بود. این برنامه که دِ راک کلاک یا ساعت دِ راک نام داشت در زمان‌هایی مشخص با پخش ویدئو‌های انگیزشی، کاربر را به شروع ورزش و رسیدن به تناسب اندام تشویق می‌کرد.

یک پدر فوق‌العاده

چند دلیل برای عاشق دواین جانسون بودن

هرچند که مخاطبان، عموما اخبار سلبریتی‌ها را با شک و تردید می‌پذیرند، اما تقریبا همه قبول دارند که دواین جانسون یک پدر فوق‌العاده است. دواین یک دختر نوجوان از ازدواج با دنی گارسیا به نام الکساندرا و دو دختر کوچک از زندگی با لاورن هشیِن، به نام‌های جاسمین لیا و تیانا جیا دارد و با تمام وجود به آن‌ها عشق می‌ورزد.

دواین در آپریل ۲۰۱۸ به مناسبت تولد کوچکترین دخترش در ویدئویی در حساب اینستاگرامش چنین گفت:" به سومین و کوچکترین دخترم می‌گویم همچون خواهرانت، تو تمام دنیای من هستی. قول می‌دهم از این لحظه تا آخرین روز زندگیم به شما عشق خواهم ورزید، از شما محافظت خواهم کرد، راهنماییتان می‌کنم و باعث می‌شوم لبخند بزنید. پدر دیوانه شما مسئولیت‌های زیادی در این دنیا خواهد داشت، اما مسئولیتی که همیشه باعث افتخارم خواهد بود، داشتن شماست. "

دست و دلبازی

چند دلیل برای عاشق دواین جانسون بودن

دواین عاشق هدیه دادن به خویشاوندان و نزدیکانش است. او در سال ۲۰۱۴ مادرش را برای کریسمس با یک ماشین کادیلاک غافلگیر کرد. او در پست مربوط به این اتفاق توضیح داد زمانی که ۱۴ ساله بوده است، مادرش تنها خودرویش را به خاطر بدهی از دست داده و این اتفاق قلب دواین نوجوان را شکسته است. دواین همچنین در سال ۲۰۱۳ یک لکسوز اس‌یو‌وی به پسر عمویش و در سال ۲۰۱۴ یک دستگاه فورد اِج به خدمتکار منزلش هدیه کرد. عموی آقای بازیگر هم در سال ۲۰۱۵ یک کامیون فورد از او هدیه گرفت.

برخورد فوق‌العاده با هواداران

چند دلیل برای عاشق دواین جانسون بودن

اگر اندکی در شبکه‌های اجتماعی بگردید به صد‌ها اکانت مختلف بر خواهید خورد که ادعای چت کردن مستقیم با دواین جانسون را دارند (می‌توانید همین حالا در گوگل جستجو کنید). حقیقت این است که یکی از پر مشغله‌ترین بازیگران حال حاضر دنیا تا به امروز با هواداری برخورد نکرده است که برای او وقت نداشته باشد. این موضوع هنگامی فوق‌العاده‌تر به نظر می‌رسد که با نگاه واقع‌بینانه حتی مهربان‌ترین سلبریتی‌ها هم سابقه برخورد بد با هواداران را دارند و آغوش باز همیشگی دواین جانسون برای هوادارانش تنها نشانه‌ای از قلب بزرگ اوست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی آدم باحالیه اصلا خودش رو نمیگیره با اینکه از هیچی چه از لحاظ هیکل چه از لحاظ پول و مقام و شهرت چیزی کم نداره
      مقایسه کنید با امثاله شهاب حسینی و رامبد جوان و بهنوش بختیاری و سحر قریشی و بهاره رهنما و بقیه نیم لیبربتی های داخلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مقایسه جارو با استخر آیاصحیح است؟

      • بدون نام

        آخه اینا باهم قابل قیاس بودن!؟؟ :/

      • بدون نام

        منم اگه میلیاردر بودم شیک ترین شیک پوش ها بودم که ...

      • بدون نام

        اون پنج نفری که اسم بردی فیکن

    • فامیل دور

      اگه یه پسرم داشت دیگه همه چیش تکمیل میشد..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما مثل خودتم باشه

      • بدون نام

        خوب شد فامیل دور ما هم نیستی

      • سویل

        دقیقا.

    • ستاره

      ای جان ایشاالله همیشه سلامت باشه

    • بدون نام

      يك كلام عششششقه

    • بدون نام

      نویسنده متن آرمان رمضانی هست ادم رو یاد کیسه کش می ندازه

    • بدون نام

      غول بزرگ مهربان

    • بدون نام

      بدنساز آمپولی فیک

    • بدون نام

      کچل بی ریخت

      پاسخ ها

      • آریا کیوانی

        بی ریخت؟ همش از حسودیته
        تو الان خودت فکر کردی ازش بهتری
        که مسخرش میکنی؟

    • عبدالله ایرانی

      عالی

    • بدون نام

      مگه مهربانی وانسانیت به قیافس هیچ وقت ازظاهر،کسی روقضاوت نکنید

    • محیا

      انشاالله همیشه سالم تندرست باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج