جاباما
۱۱۳۰۰۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کنایه‌های تند خطیبی علیه دژاگه و شجاعی؟

رسول خطیبی سرمربی تراکتور گفت: نا سلامتی شعار می‌دهیم (قرمزی کوینح بابا غیرت ایستر)، ولی برای راه رفتن بازیکن در زمین چند ۱۰ میلیارد پول بدهیم؟

خبرورزشی: رسول خطیبی پس از شکست ۱-۰ مقابل پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران مسائلی را مطرح کرده است که بخش‌هایی از آن در زیر آمده است:

تیمی تحویل گرفتم که بالانس نبود و نیست

تیمی را تحویل گرفتم که بالانس نبود، یک پست ترافیک بازیکن داشت و پستی بازیکن نداشت و یا یک بازیکن در یک پست و این برای تیمی که برای چهار جام بسته شده بود خیلی عجیب بود و به نظر من برای حضور در چهار جام باید برای هر پست دو بازیکن آماده جذب می‌شد و نام‌ها باید بر اساس نیاز تیم باشد نه نیاز افراد خاص!

ستاره وقتی ستاره است که دلش با تیم باشد

من به‌عنوان یک مربی دوست دارم تیمی پر از ستاره داشته باشم و ستاره واقعی بازیکنی است که چه در داخل زمین باشد و چه روی نیمکت دلش با تیم باشد و برای نام تیم خود و هوادارانش بازی کند نه اینکه با خط دهی های بیرون تلاش کنند که نتیجه بازی‌ها را تغییر دهند یا مصاحبه کند بگوید من بخاطر هواداران تراکتور آمدم از طرفی بیاید به عوامل باشگاه بگوید پولم را ندهید تمرین یا بازی نمی‌کنم و یا تا ساعت سه نصف شب بیدار بماند و بی‌مسئولیتی در قبال باشگاه داشته باشد من و باشگاه تصمیم داریم جلوی بعضی از این بازیکنانی که به نظر خودشان زرنگ هستند بایستیم.

جایگاه نام تراکتور بالاتر از نام بازیکن است

روزی که تراکتور را تحویل گرفتم اعلام کردم که به تمامی بازیکنان نیاز دارم و در حقیقت بازیکن زیادی نداشتم که بخواهیم لیست خروجی داشته باشیم ولی قبل از ورود من چند بازیکن درخواست جدایی داشتند و از طرفی فرصت نقل و انتقالات تقریبا تمام شده بود و با همان سیستم دلالی بازیکنان یکی پس از دیگری ساز جدایی زده بودند و آیا شخصیت تراکتور این اجازه را می‌داد که بازیکنی که دلش با تیم نیست پیراهنش را برتن کند؟ نا سلامتی شعار می دهیم (قرمزی کوینح بابا غیرت ایستر) ولی برای راه رفتن بازیکن در زمین چند ۱۰ میلیارد پول بدهیم؟ صراحتا اعلام می‌کنم که نه من و نه باشگاه خواستار جدایی هیچ بازیکنی نبودیم و تنها بازیکنی که در اختیار باشگاه قرار دادیم سعید واسعی بود که مشکلات محرومیتی و قراردادی داشته است و خلاصه مطلب اینکه جایگاه نام تراکتور خیلی بالاتر از نام بازیکن است و هر بازیکنی که به این تیم عرق و تعصب نداشته باشد، جایگاهی در این تیم نخواهد داشت.

هواداران نگران نقل و انتقالات نباشند

هواداران نگران بازیکنان رفته و وضعیت این تیم برای فصل آینده هستند و می‌خواهم این خبر را به آنها بدهم که برای فصل آینده برنامه‌ریزی کاملی داریم و تا امروز با چهار بازیکن در پست‌های مختلف که نیاز داریم قرارداد رسمی بسته ایم و فردای آخرین بازی این فصل آنها را معرفی خواهیم کرد و این پایان کار ما نیست و با چند بازیکن دیگر نیز به طور جدی در حال مذاکره هستیم و تیمی خواهیم بست که حداقل برای سه فصل نیازهای فنی تیم را تامین کنند.

اظهارات رسول خطیبی درباره سیستم دلالی در جذب و جدایی بازیکنان و بالانس نبودن تیمش همان اظهاراتی است که فرهاد مجیدی قبل از دربی مطرح کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج