جاباما
۱۱۳۰۰۴۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«فشنگ‌های یخ‌زده» در شش فصل تولید می‌شود

حسن نجفی از ساخت سریال «فشنگ‌های یخ‌زده» در شش فصل و ساخت فصل سوم سریال «جلال» مشروط به تسویه مبالغ معوقه فصل‌های قبلی این سریال خبر داد.

خبرگزاری صبا: حسن نجفی از ساخت سریال «فشنگ‌های یخ‌زده» در شش فصل و ساخت فصل سوم سریال «جلال» مشروط به تسویه مبالغ معوقه فصل‌های قبلی این سریال خبر داد.

حسن نجفی کارگردان سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: درحال حاضر سفارش ساخت فصل سوم سریال «جلال» به من داده شده است اما ترجیح می‌دهم که ابتدا مبالغ معوقه فصل‌های قبلی این سریال تسویه شود و پس از آن تولید فصل بعدی «جلال» را آغاز کنم.

«فشنگ‌های یخ‌زده» در شش فصل تولید می‌شود

او افزود: در این روزها مشغول نگارش سریالی ۱۵۰ قسمتی با نام «فشنگ‌های یخ‌زده» هستم که در این کار به اتفاقات آذربایجان در زمان اشغال آن از سوی شوروی سابق پرداخته می‌شود. این سریال در صورت موافقت مسئولان سیما در ۶ فصل ساخته می‌شود و هم اکنون فیلمنامه ۳۰ قسمت از آن آماده شده است.

این کارگردان درباره پروژه سینمایی که الان در دست دارد، توضیح داد: فیلم سینمایی «فلامینگو» را که بنا به دلایلی تا امروز و پس از گذشت مدت زمان طولانی روند ساختش متوقف شده بود مجدد به جریان انداخته‌ام و این کار هم اکنون توسط یکی از دوستان درحال تدوین است.

به گفته این کارگردان، «فلامینگو» اثری بیوگرافی است که در آن ۴۰ نفر معرفی خواهند شد.

نجفی تاکید کرد: هنوز درباره زمان اکران «فلامینگو» اطلاعی ندارم، پس نمی‌توانم بگویم آیا آن را به جشنواره ملی فیلم فجر امسال خواهم رساند یا خیر.

کارگردان «فلامینگو» در پایان گفت: متاسفانه در شرایط کرونایی امکان کار کردن بسیار دشوار شده است پس امیدوارم با حمایت مسئولان دوباره تولید و اکران در کشورمان رونق پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج