۱۱۳۰۰۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رازگشایی از قهر رادوشوویچ توسط میلیچ

مدافع کروات آبی‌ها اشاره‌هایی به یک بازیکن داشت که مشخص است منظورش گلر پرسپولیس است.

ایلنا: دو بازیکن کروات، دو ایجنت مشترک. هرویه میلیچ در تازه‌ترین مصاحبه خود گفته که مدیران باشگاه استقلال به او بی‌احترامی کرده‌اند در حالی که تا قبل از این، هرگز خبری مبنی بر بی‌احترامی مدیران باشگاه نسبت به این بازیکن به گوش نمی‌رسید. جالب اینکه بوژیدار رادوشوویچ هم مدعی است از سوی مدیران باشگاه به او بی‌احترامی شده و به همین علت برای مدتی طولانی از بازگشت به ایران سر باز زد.

در تمام این مدت، برخی هواداران پرسپولیس به گمان اینکه واقعا توهینی از جانب ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی نسبت به رادوشوویچ در میان بوده، علیه مدیریت باشگاه موضع گرفتند اما حالا شاهد از غیب رسید و مشخص شد راهکار و تاکتیک ایجنت مشترک هر دو نفر، استفاده از کلیدواژه «بی‌احترامی» است تا بتواند استقلال و پرسپولیس را مجبور به پرداخت ارقامی بیشتر کند.

میلیچ با مصاحبه اخیر خود در حاشیه دیدار استقلال مقابل پدیده خراسان، ناخواسته راز یک ماجرای عجیب در فوتبال ایران را برملا کرد و باعث شد طرفداران پرسپولیس متوجه اشتباه محاسباتی خود شوند. حالا آنها متوجه شده‌اند که استراتژی کروات‌ها برای دریافت مطالبات خود، استفاده از واژه «بی‌احترامی» است.

موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم فردی که ترجمه حرف‌های میلیچ در ورزشگاه آزادی را برعهده داشت، همان کسی است که همراه با رادوشوویچ در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر می‌شد تا یوروها را نقدی دریافت کند! موضوع کاملا روشن و شفاف است؛ رادوشوویچ و میلیچ با سواستفاده از احساسات هواداران مشغول ایجاد فشار شدید روی مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند تا هر چه زودتر به پولی که حق‌شان نیست، برسند.

آیا طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس، می‌توانند از این آزمون مهم هوش و ذکاوت، با سربلندی خارج شوند یا آنها با فشار بی‌موقع خود تلاش می‌کنند تا پول بیت‌المال به راحتی از کشور خارج شده و به حساب بازیکنان سیاست‌مدار کروات بنشیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج