۱۱۳۰۱۲۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شخم هیات‌مدیره استقلال ۴۰روز مانده به پایان دولت!

تغییرات وسیع در هیات مدیره باشگاه دولتی استقلال ۴۰روز مانده به پایان دولت حسن روحانی قطعی به نظر می‌رسد.

تابناک ورزشی: تغییرات وسیع در هیات مدیره باشگاه دولتی استقلال ۴۰روز مانده به پایان دولت حسن روحانی قطعی به نظر می‌رسد.در جلسه مجمع فردای باشگاه استقلال که مسعود سلطانی فر در آن حضور خواهد داشت تغییرات گسترده ای در بین اعضای هیات مدیره این باشگاه شکل خواهد گرفت.

هیات مدیره استقلال که از رفع مشکلات مالی این تیم عاجز بوده، اخیرا مشکلاتی را در اداره این باشگاه پدیده آورده‌ است. حتی گفته شده که برخی از اعضای هیات مدیره اصل پولی که به‌ باشگاه قرض داده اند را به همراه سود مربوطه آن طلب کرده اند.

برای چندمین مرتبه طی دو ماه اخیر هیات مدیره استقلال به صورت دسته جمعی استعفا کرده اند و به نظر می‌رسد این بار کاسه وزارتخانه لبریز شده و شخص وزیر ترجیح داده که در مدت کم باقیمانده هم تغییرات را انجام دهد.

شخم هیات‌مدیره استقلال ۴۰روز مانده به پایان دولت!

به این ترتیب تعداد مدیرانی که در دوره تصدی مسعود سلطانی فر در باشگاه استقلال به صندلی هیات مدیره رسیده‌اند، به یک رکورد دست نیافتنی نزدیک شده است و با احتساب مدیران منصوب در تیم رقیب، جمعا به عددی سه رقمی تبدیل شد.

مهدی عبدیان کارخانه دار و تاجر ، حجت نظری عضو شورای شهر تهران که در دوره پیش رو دیگر هیچ سمتی در شورا نخواهد داشت و حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق و بازنشسته وزارت خارجه سه عضوی هستند که همین دو هفته پیش در ماجرای برکناری فریادشیران از آکادمی باشگاه به مدیرعامل فشار وارد کردند و سرانجام وزیر ورزش برای ختم اختلافات به مددی دستور داد، مسوول رده های پایه باشگاه را با وجود نتایج درخشان در فصل جاری و نظم دهی به آکادمی آبی‌ها، کنار بگذارد. اما با رفتن فریادشیران هم دردی دوا نشد و اختلافات ادامه یافت.

ظاهرا وزیر ورزش و جوانان تصمیمات خود را برای تغییرات در استقلال گرفته و به احتمال فراوان شاهد جدایی یکجای تمامی اعضای هیات مدیره این باشگاه خواهیم بود.

پیش از این خلیل زاده کلنگستانی رئیس هیات مدیره استقلال به دلیل درگیری دریک پرونده اقتصادی بزرگ در استان گیلان بازداشت شد و چندی بعد از این سمت استعفا داد تا مشکلاتی بر سر امضای اسناد باشگاه به وجود آید.

از سوی دیگر شایعاتی که پیرامون حضور علی نامداری برج ساز استقلالی در بین اعضای هیات مدیره شنیده می‌شد هم چندان به واقعیت نزدیک نشده است. ابتدا بحث استعلام های او از نهادهای ذیربط مطرح شد اما کم کم مشخص شد وزارت ورزش روی این گزینه هنوز به جمع بندی نرسیده و احتمالا وی هم در بین گزینه های جدید هیات مدیره این باشگاه حضور نخواهد داشت.

استقلال به فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شود و به نظر می‌رسد با شرایط مالی موجود و عدم فعالیت اقتصادی هیات مدیره باشگاه و مخالفت پشت پرده آنها با کارگزاری که حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به استقلال تزریق کرده است، نگرانی بابت بحران مالی جدید در آستانه واگذاری امتیاز باشگاه در بورس را افزایش داده و سلطانی فر را ناچار به اتخاذ تصمیم کرده است.

شخم هیات‌مدیره استقلال ۴۰روز مانده به پایان دولت!

در این میان شنیده‌ها و گمانی‌زنی‌ها حکایت از ابقای مدیرعامل استقلال در مجمع فردا دارد و احمد مددی که اخیرا با حملات شدید فرهاد مجیدی سرمربی نزدیک به هیات‌مدیره، مواجه شده همچنان اداره امور باشگاه را در دست خواهد داشت. تغییر اعضای هیات مدیره می‌تواند به سست شدن جای فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال هم بینجامد چرا که او اخیرا بیش از مدیرعامل ، با برخی اعضای هیات مدیره ارتباط گرمی ایجاد کرده بود و خواسته‌هایش را با آنها در میان می‌گذاشت‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج