۱۱۳۰۲۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مجیدی: این‌بار تا آخر، پای کار هستم

طبق شنیده‌ها مجیدی و نامداری قصد دارند به‌صورت شخصی تا چند روز آینده ۱۰درصد از قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کنند تا به این ترتیب روحیه بازیکنان افزایش پیدا کند.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال دوشنبه‌شب از سری رقابت‌های لیگ برتر و از یک دیدار عقب‌افتاده از این رقابت‌ها موفق شد در یک مسابقه پرهیاهو و پر از اتفاقات غیرمترقبه پدیده مشهد را ۲ بر صفر از پیش‌رو بردارد تا با ۴۰ امتیاز جایگاه خود در رده سوم جدول لیگ برتر را مستحکم کرده و با امیدواری چشم به ادامه رقابت‌ها داشته باشد.

این دیدار درحالی برگزار شد که برگزاری مسابقه در ساعاتی که آفتاب غروب کرد و خبری از نور طبیعی نبود، تقریبا دردسر‌های زیادی را به وجود آورد تا جایی‌که حدود ۱۵ دقیقه بازی به‌خاطر قطع شدن برق ورزشگاه آزادی متوقف شد، بااین‌حال در نیمه دوم انواع و اقسام اتفاقات از به ثمر رسیدن دو گل به سود استقلال تا اعتراضات کادرفنی پدیده به تصمیمات داوری و برخی اتفاقات دیگر به ثبت رسید تا درنهایت با پیروزی استقلالی‌ها یک شب خاطره‌انگیز و دلچسب برای هواداران این تیم ثبت شود.

دلیل شادی زلاتانی آرمان

نیمه اول این مسابقه سرد و بی‌روح دنبال شد تا جایی‌که تقریبا موقعیت آنچنانی روی دروازه‌ها پیش نیامد، بااین‌حال در نیمه دوم و با اضافه شدن مهدی قایدی به ترکیب استقلال، این تیم هجومی‌تر شده و در همان ابتدای این نیمه فرصت‌های خطرناکی را روی دروازه تیم مشهدی ایجاد کرد. در ادامه بازی در نیمه دوم و روی حرکت تکنیکی مهدی قایدی و پاس پشت‌پای وی برای آرمان رمضانی، این بازیکن موفق شد برای دومین هفته پیاپی دروازه حریفان در لیگ برتر را باز کند تا نشان دهد برخلاف برخی اظهارنظرها خیلی هم خرید نامناسبی برای استقلال نبوده و درصورت فرصت دادن به وی می‌تواند کارساز واقع شود.

براساس همین رمضانی که برای گلزنی بی‌تابی می‌کرد، بعد از اینکه با یک شوت دیدنی از راه دور دروازه حریف را باز کرد ابتدا مثل زلاتان ابراهیموویچ بعد از گلزنی به چشمانش اشاره کرد و سپس برای تقدیم گل خود به‌سمت فرهاد مجیدی رفت و او را در آغوش کشیده و حتی برای لحظاتی سرمربی تیمش را از زمین جدا کرد‌. نکته جالب اینکه این نوع خوشحالی رمضانی موردتوجه رسانه‌ها قرار گرفت و تحلیل‌های زیادی درخصوص این رفتار وی منتشر شد.

بااین‌حال طبق شنیده‌ها، رمضانی که از مدت‌ها قبل می‌دانست در بازی مقابل پدیده مشهد در ترکیب ثابت استقلال قرار دارد، با تمرینات آماده‌سازی جداگانه از تیم در این مدت اخیر سعی کرده بود خود را به اوج آمادگی برساند تا بتواند در این دیدار یک‌بار دیگر به کمک استقلال آمده و با گلزنی عصای دست فرهاد مجیدی بشود.

نکته جالب‌توجه اینکه این موضوع به هیچ‌عنوان ارتباطی به غیبت شیخ دیاباته و دیر اضافه شدن مهدی قایدی به اردوی استقلال نداشته و فرهاد مجیدی از بعد از بازی مقابل صنعت نفت آبادان که سه امتیاز آن با گل رمضانی به حساب آبی‌پوشان واریز شده بود، تصمیم گرفته بود آرمان را در دیدار مقابل نماینده مشهد در ترکیب ثابت قرار دهد و این موضوع را نیز از همان ابتدا به وی گوشزد کرده بود.

بنابراین رمضانی نیز که بعد از انتقال مستقیم از پرسپولیس به استقلال تحت‌فشار زیادی قرار داشت، با این رفتار خود و تقدیم گلش به فرهاد مجیدی به‌نوعی به اعتماد وی پاسخ مثبت داد و سپس با این اقدام از سرمربی استقلال تشکر کرد، البته خود مجیدی نیز بابت این خرید تحت‌فشار زیاد رسانه‌ها و هواداران قرار داشت و او نیز بعد از درخشش و گلزنی آرمان رمضانی در دیدار دوشنبه‌شب ورزشگاه آزادی بسیار خوشحال شد و این شادمانی را با کادرفنی جشن گرفت.

در رختکن استقلال بعد از پیروزی چه گذشت؟

در پایان دیدار استقلال مقابل پدیده لحظات احساسی و خاطره‌انگیزی از برخورد فرهاد مجیدی با یک هوادار معلول به ثبت رسید و فیلم‌های منتشرشده از این اتفاق باعث شد تقریبا مسائل فنی از یاد هواداران برود و فوتبال‌دوستان درباره اقدام سرمربی آبی‌پوشان در برخورد با این کودک معلول صحبت کنند.

محمد، هوادار معلول ذهنی- حرکتی استقلالی‌ها که خود را از زنجان به ورزشگاه آزادی رسانده بود تا بازی تیم محبوبش را از نزدیک تماشا کند، در دقایق پایانی مسابقه از فرزاد مجیدی درخواست می‌کند در پایان این دیدار شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کند تا بتواند با برادرش یعنی فرهاد مجیدی دیدار کند.

فرزاد نیز این شرایط را فراهم کرد و درنهایت بعد از مسابقه و زمانی که استقلالی‌ها راهی رختکن می‌شدند، فرزاد مجیدی، محمد، هوادار معلول استقلال را به کنار زمین آورد تا زمانی که فرهاد راهی کنفرانس خبری می‌شود، با او دیدار کند که درنهایت این اتفاق افتاد اما فرهاد مجیدی خیلی بیشتر از توقع محمد رفتار کرد و بعد از دیدار کوتاه، به او این وعده را داد که در ادامه بعد از کنفرانس خبری یک‌بار دیگر با او دیدار خواهد کرد.

درنهایت این موقعیت دوباره فراهم شد و مجیدی دوان‌دوان این هوادار معلول را از روی چمن ورزشگاه آزادی به‌سمت رختکن ‌برد و به‌محض ورود او به رختکن استقلالی‌ها، سرمربی آبی‌پوشان از بازیکنان و عوامل تیم خواست برای محمد دست بزنند. در ادامه نیز این هوادار معلول مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت و تک‌تک با او عکس یادگاری گرفتند و درنهایت هم مهدی قایدی، مهاجم ریزنقش استقلالی‌ها پیراهن خود را امضا کرده و به این هوادار تقدیم ‌کرد.

۱۰درصد قراردادها با فرهاد

دوشنبه‌شب فرهاد مجیدی لحظات متفاوتی را سپری کرد؛ از شادی بعد از گل شاگردانش گرفته تا هیجان و استرس دقایق پایانی بازی که دروازه استقلال زیر بار حملات حریف مشهدی قرار داشت و در ادامه نیز در دیدار با هوادار معلول زنجانی لحظات احساسی را به نمایش گذاشت و در کنفرانس نیز با هشدار به معاون وزیر ورزش عصبانیت خود را نشان داد.

در ادامه مجیدی با حضور در رختکن استقلالی‌ها وعده دو پاداش از سوی خود و نامداری را به بازیکنان داد تا در روزهای نداری باشگاه، سرمربی و مشاور هیات‌مدیره برای دادن انگیزه بیشتر به بازیکنان دست به جیب شده باشند.

البته درخصوص حضور کوتاه‌مدت مجیدی در نشست خبری شنیده می‌شود، سرمربی استقلال را این‌طور تهدید کرده بودند که اگر بعد از بازی بخواهد دوباره برخی اظهارات را تکرار کند، از سمت خود برکنار خواهد شد و این درحالی است که مجیدی در یک جمع خودمانی بدون‌توجه به این اقدامات اظهار کرده است که این‌بار دیگر کم نمی‌آورد و تا آخر پای کار است تا به‌نوعی از آخرین اظهاراتش در کنفرانس کوتاه خود که گفته بود هرکاری هم کنند ما می‌بریم، نیز پرده بردارد؛ چراکه طبق شنیده‌ها درصورت ناکامی حتی در دیدار دوشنبه‌شب این موضوع می‌توانست منجر به برکناری مجیدی شود؛ اینکه او با حرص و عصبانیت آن صحبت‌ها را بیان کرد و مشتش را به میز کوبید.

البته برخی معتقدند فرهاد مجیدی که مطمئن است تا حدود یک ماه دیگر تیم مدیریتی وزارت ورزش به‌صورت کامل تغییر می‌کند، حالا بدون واهمه بیشتری این صحبت‌ها را مطرح کرده و به‌نوعی می‌خواهد فشار هواداران را روی وزارت ورزش و مدیریت باشگاه بیشتر کند.

همچنین طبق شنیده‌های «فرهیختگان» مجیدی و نامداری قصد دارند به‌صورت شخصی تا چند روز آینده ۱۰درصد از قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کنند تا به این ترتیب روحیه بازیکنان افزایش پیدا کند. طبق شنیده‌ها این امر تا قبل از دربی جام‌حذفی اتفاق خواهد افتاد تا انگیزه آبی‌پوشان برای دیدار انتقامی و حساس مقابل پرسپولیس بیشتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج