جاباما
۱۱۳۰۲۶۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

دعوت از بازیکنان پرسپولیس به تمرین آبی‌ها!

پیروزی مقابل پدیده مشهد در شرایطی به دست آمد که علاوه بر غیبت برخی بازیکنان تأثیرگذار، فضای تیمی استقلال تحت تأثیر اختلاف سرمربی با مدیرعامل بود؛ اختلافی که نشأت گرفته از مشکلات مالی است که هر یک از بازیکنان که بعد از بازی با پدیده مقابل خبرنگاران قرار گرفتند بر آن صحه گذاشتند و مصائبی که این روزها با آن مواجه‌اند را بازگو کردند.

ایران ورزشی: پیروزی مقابل پدیده مشهد در شرایطی به دست آمد که علاوه بر غیبت برخی بازیکنان تأثیرگذار، فضای تیمی استقلال تحت تأثیر اختلاف سرمربی با مدیرعامل بود؛ اختلافی که نشأت گرفته از مشکلات مالی است که هر یک از بازیکنان که بعد از بازی با پدیده مقابل خبرنگاران قرار گرفتند بر آن صحه گذاشتند و مصائبی که این روزها با آن مواجه‌اند را بازگو کردند.

سید حسین حسینی، ارسلان مطهری، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مهدی قایدی و محمد حسین مرادمند بازیکنانی بودند که بعد از برتری مقابل پدیده از مشکلات مالی گفتند و هر یک به سهم خود از فقدان امکانات کافی و حقوق‌های عقب افتاده پرده برداشتند. کمی قبل‌تر نیز مجیدی نسبت به شرایط موجود واکنش‌های متعددی داشت و او بعد از بازی نیز هرچند کوتاه، به رویه تصمیم گیری مدیران استقلال انتقاد کرد تا نشان دهد از مواضع خود هرگز عقب‌نشینی نکرده است اما حرف بازیکنان و مربیان استقلال چیست؟ آنها چه می‌خواهند و به دنبال چه چیزی هستند؟

واکاوی اظهارات بازیکنان و مربیان استقلال نشان می‌دهد که همه آنها به دنبال ایجاد یک شرایط مالی برابر در قیاس با رقیب سنتی (پرسپولیس) هستند تا بتوانند فارغ البال به تمرینات خود بپردازند و لیگ را به پایان برسانند.

در همین راستا حتی فرشید اسماعیلی در مصاحبه‌ای معنادار رو به دوستان پرسپولیسی خود کرده و از آنها خواسته برای اینکه پی به عمق مشکلات استقلال ببرند، یک روز به محل تمرین این تیم بیایند و امکاناتی که در اختیار استقلال قرار می‌گیرد را با آنچه در اختیار‌باشگاه پرسپولیس است، قیاس کنند.

وریا غفوری، کاپیتان استقلال نیز در اظهاراتی معنادار تنها خواستار تأمین امکانات حداقلی برای تیمش شد. او حتی گفت: «ما خواستارامکاناتی در حد استقلال هم نیستیم! فقط امکاناتی می‌خواهیم که بتوانیم با آن تمرینات عادی انجام دهیم.» صحبت‌های کاپیتان استقلال نشان می‌دهد که بازیکنان به نقطه‌ای رسیده‌اند که حاضرند با امکانات معمولی نیز برای تیم‌شان بازی کنند و فصل جاری را به پایان برسانند. نگران کننده‌ترین اظهارات را اما باید در صحبت‌های سید حسین حسینی هم جست‌وجو کرد که از مشکلات مالی بازیکنان جوان‌تر رونمایی و اعلام کرد برخی بازیکنان حتی برای تأمین یکی، دو میلیون پول درمضیقه قرار دارند!

به واقع در چنین فضایی بازیکنان استقلال چگونه می‌توانند با آسودگی خاطر برای تیم‌شان بازی کنند؟! آیا می‌شود در چنین اتمسفری که بازیکنان مدعی‌اند در اوج نابرابری است، امید به قهرمانی استقلال در جام حذفی داشت؟

استقلال به واقع برای قهرمانی در لیگ برتر شانس آنچنانی ندارد اما اگر قدری خوش شانس باشد می‌تواند جام قهرمانی حذفی را به چنگ آورد.

پرواضح است با اتفاقاتی که در روزهای اخیر رخ داده، هرگز نمی‌توان امیدی به آینده استقلال در این جام داشت، مگر آنکه با تغییراتی که قرار است در هیأت مدیره استقلال رخ دهد، تا حدی از این مشکلات برطرف شده و شرایط برابری ایجاد شود. وقتی استقلال با این سابقه برای حضور در سالن بدنسازی تا پاسی از شب بازیکنان خود را معطل خبر نهایی شدن محل برگزاری تمرین می‌گذارد، نشان می‌دهد که چه وضعیتی برای برگزاری یک جلسه تمرینی ساده برای بازیکنان به وجود می‌آید.

استقلال که خود روزگاری محل تمرین خودش را به تیم‌های دیگر قرض می‌داد حالا به وضعی دچار شده که حتی یک سالن اختصاصی برای برگزاری تمرینات خود ندارد و باید برای اجاره سالن بدنسازی خود را به این در و آن دربزند.

به هرحال اغلب این مشکلات نشأت گرفته از زیرساخت‌های باشگاه است و به قول بازیکنان اگر حتی همین شرایط اولیه تمرینی هم فراهم بود، می‌شد از بدقولی مکرر مالی باشگاه در پرداخت حقوق بازیکنان گذشت اما بد ماجرا آنجا است که استقلال از داشتن امکانات اولیه تمرین نیز بی‌بهره است و با انبوهی از مشکلات سخت افزاری دست و پنجه نرم می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا قنبری

      آقای کاپیتان ووریاجان ضعف مدیرت وباندبازی ،متاسفانه درهمه مدیریت های کشوربوده واشکار است بایددرکنارصبر تلاش کردتا مدیریت ها تغییرکندواصلاح شوندخبر خوش در راه است.پهلوان ایرانی صبورباش.
      یک پرسپولیسی از ایرانیان دانا

    • اشکان توکلی

      قرارداد سیزده چهارده میلیاردی نبندن بجاش بدن امکانات ورزشگاهشونو درست کنن کاری که پرسپولیس کرد اول فصل اینقدر ریخت و پاش میکنن و هواداراش با ریخت و پاشا کری میخونن وسط فصل کاسه چکنم میگیرن دست

    • بدون نام

      اینا از روز اول با این تیم مشکل داشتن ،فقطم بخاطر هوادارای زیاد قادر نبودن منحلش کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج