۱۱۳۰۳۴۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

برهانی: سعادتمند می‌خواست استرا را برگرداند

بازیکن و مربی سابق استقلال بار دیگر پرونده بازگشت مربی ایتالیایی به استقلال را مطرح کرد و به حمایت از مدیرعامل سابق پرداخت.

ورزش سه: آرش برهانی که شب گذشته میهمان حضوری برنامه «شب‌های فوتبالی» بود، درباره مشکلات مدیریتی این روزهای استقلال گفت: همین‌جور که همه فوتبال دوستان می‌دانند، شرایط نرمالی نیست و متاسفانه دچار یکسری حاشیه‌ها شده که می‌توانست این اتفاقات نیفتد و خیلی زودتر می‌توانستند جلوی این اتفاقات را بگیرند. اما من هم مثل بقیه تعجب می‌کنم که چرا هیچ عکس‌العمل و واکنشی را به این مسائل نشان نمی‌دهند.

برهانی با طرح این مسئله که مخاطب او مسئولان وزارت ورزش هستند، ادامه داد: آقای وزیر به عنوان رئیس مجمع خیلی زودتر می‌توانستند تکلیف هیات‌مدیره و مدیر را مشخص کنند، یادم است آقای سعادتمند را در کمتر از ۱۲ ساعت عوض کردند؛ آقای سعادتمندی که در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب عمل کرد و داشت تلاشش را می‌کرد. در آن مقطع در کمتر از ۱۲ ساعت آقای سعادتمند را برداشتند، کسی که کارهای خوب زیادی را انجام داده بود.

وی افزود: آقای سعادتمند داشتند تلاش خودشان را می‌کردند که آقای استراماچونی را هم برگردانند. الان خیلی مشکلات آشکار و روشنی است که وجود دارد اما خیلی خونسرد واکنش نشان نمی‌دهند؛ شما کدام تیم را دیده‌اید که معاون وزیر ورزش بیاید برایش صحبت کند یا آقای وزیر کدام مقطع زمانی بوده که کار پرسپولیس روی زمین بماند؟ سریع بهترین مدیران، امکانات و بهترین بودجه‌ها را انتخاب کردند و بهترین اسپانسر را آورده‌اند.

برهانی با ابراز امیدواری که این تلاش‌ها برنامه‌ریزی شده نباشد، گفت: شما وقتی این مسائل و مشکلات را مثل پازل کنار هم می‌گذارید، به چه چیزی می‌رسید؟ یعنی الان آقای وزیر که وزیر ورزش ما هستند بالاخره یکسری تجربیاتی دارند و براساس این تجربیات انتخاب شده‌اند، می‌دانند که الان استقلال حالش خوب نیست، نه الان بلکه چند وقت است. خیلی سریع‌تر و زودتر می‌توانستند اقدام کنند اما الان نمی‌دانم چه قسمت و حکمتی است.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره احمد مددی توضیح داد: به آقای مددی ارادت دارم و ایشان هم یکسری کارهایی در دوران مدیریت خود کرده‌اند اما الان خیلی هم هیات‌مدیره، هم بازیکنان و هم کادرفنی نمی‌توانند با آقای مددی کار کنند؛ خیلی راحت می‌شود اوضاع این تیم را با یک تصمیم درست خوب کرد. می‌توانیم اسپانسر بیاوریم و پول تزریق کنیم چون به نظر من نصفی از فوتبالی‌های کشورمان حال‌شان خوب نیست و با یک برنامه‌ریزی و تصمیمات درست، می‌شود این حال خوب را بازگرداند.

آرش برهانی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: چندین سال است که این اتفاقات افتاده است اما بازهم دیر نیست و بازهم می‌توانند تصمیمات خوب و درست بگیرند تا حال استقلال خوب شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کمان ارش( مردمیدان)

      معلومه جنس خوب زدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج