جاباما
۱۱۳۰۳۴۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رحمتی - اسماعیلی؛ این رفاقت ادامه دارد

سنگربان سابق آبی‌پوشان پایتخت برخورد گرمی با هافبک استقلال داشت و نشان داد همچنان رابطه و رفاقت میان آن‌ها در اوج صمیمیت برقرار است.

ورزش سه: یکی از غایبان سرشناس استقلال در مقابل پدیده در میان لشکر بازیکنانی که فرهاد مجیدی برای این مسابقه در اختیار نداشت، فرشید اسماعیلی هافبک خلاق و بازیساز این تیم بود که هم به دلیل مشکلات مالی و هم به دلیل مشکل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این مسابقه نبود و در کنار فرزاد مجیدی مدیر اجرایی استقلال و هم‌چنین بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌ها که یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود، از روی سکوهای آزادی تماشاگر مصاف استقلال-پدیده بود.

البته او در حاشیه برگزاری مسابقه، به سرعت به سوی نیمکت استقلالی پدیده رفت و با اعضای کادرفنی این تیم خوش و بش گرمی داشت و در این میان، صحبت‌های فرشید اسماعیلی با مهدی رحمتی همبازی سابق خود بیشتر به طول انجامید.

رحمتی - اسماعیلی؛ این رفاقت ادامه دارد

رحمتی و اسماعیلی که همواره رفاقت خوبی با یکدیگر داشته‌اند، با هم احوال‌پرسی ویژه‌ای داشتند و رحمتی به سبک همیشه، شوخی‌هایی را با اسماعیلی انجام داد؛ البته که همان‌طور که گفته شد، به دلیل مصدومیت و البته مشکلات مالی، اسماعیلی فرصت بازی مقابل تیم مهدی رحمتی را پیدا نکرد و از روی سکوهای ورزشگاه آزادی نظاره‌گر کار همبازیان خود در مقابل شاگردان مهدی رحمتی در تیم فوتبال پدیده بود.

رحمتی - اسماعیلی؛ این رفاقت ادامه دارد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج