۱۱۳۰۳۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بوفون: پارما، بهترین گزینه برای آخرین چالش من است

تیم پارما پس از ۲۶ سال بار دیگر از جی جی بوفون به عنوان دروازه بان جدید خود رونمایی کرد.

ورزش سه: جی جی بوفون پس از جدایی از یوونتوس در پایان فصل پیش، تصمیم گرفت که در قدم بعدی با قراردادی دو ساله به تیم پارما بپیوندد. تیمی که بوفون در اولین گام فوتبال حرفه ای خود از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۱ در آن بازی می کرد. بوفون همچنین از سال ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۵ نیز سنگربان تیم جوانان پارما بود.

روز گذشته باشگاه پارما با حضور جمعی از هوادارانش رسما از بوفون به عنوان دروازه بان جدید این تیم رونمایی کرد و بازگشت این دروازه بان ۴۳ را به باشگاهی که حرفه اش را از آنجا آغاز کرده بود، جشن گرفت. حدودا ۱۰۰۰ نفر از هواداران پارما در ورزشگاه حاضر بودند تا بازگشت بوفون به خانه را خوش‌آمد بگویند.

بوفون: پارما، بهترین گزینه برای آخرین چالش من است

بوفون: پارما، بهترین گزینه برای آخرین چالش من است

بوفون: پارما، بهترین گزینه برای آخرین چالش من است

بوفون: پارما، بهترین گزینه برای آخرین چالش من است

در سال ۲۰۰۱ بوفون با مبلغ ۵۳ میلیون یورو به یوونتوس پیوست، مبلغی که در آن زمان رکوردشکن بود.

بوفون همچنین توضیح داد که چرا بازگشت او به پارما پس از بیش زا دو دهه انتخابی ایده آل برای آخرین چالش او در فوتبال بوده است.

بوفون در کنفرانس خبری خود در استادیوم تاردینی گفت: "مخاطب پیامی که من با این انتخاب می خواستم بفرستم، تنها خودم بودم و نه هیچکس دیگری.

من خودم را می شناسم و می دانم که اگر از نظر احساسی درگیر نشوم، عملکرد خوبی هم نخواهم داشت. من به مدت سه هفته گزینه هایم را بررسی کردم تا اینکه یک روز ناگهان این فکر مثل صاعقه به ذهنم خطور کرد. به همسرم پیغام دادم که به پارما می رویم. او انتظارش نداشت، اما به من و احساسات من اعتماد دارد."

بوفون: پارما، بهترین گزینه برای آخرین چالش من است

مربی بوفون در فصل آینده در پارما در سری B انزو مارسکا خواهد بود که دو سال از او کوچکتر است و با او در یوونتوس هم بازی بوده است.

بوفون افزود: "ما دو یا سه بار صحبت کردیم. در درجه اول در مورد تاکتیک بحث کردیم. فکر می کنم اگر کاملا از نظر حسی درگیر باشم هنوز یک دروازه بان خوب هستم، در غیر این صورت خودم را شرمنده می کنم. پارما گزینه ایده آل برای آخرین چالش من است.

مشخص است که جی‌جی از سن 23 تا 43 سالگی تغییر کرده است، در غیر این صورت نگران کننده بود اگر من تغییر نمی کردم! من توانسته ام بر شخصیت بی ادب و شوخ خود غلبه کنم، اما هنوز هم گاهی از آن استفاده می کنم. برای ادامه کار به رویاهای آن پسر احتیاج دارم."

بوفون: پارما، بهترین گزینه برای آخرین چالش من است

برخی از هواداران پارما اصلا طرفدار بازگشت بوفون به این تیم نبودند و از او استقبال نکردند. آنها هنوز جی جی را برای پیوستن به یوونتوس در سال ۲۰۰۱ نبخشیده اند و او را مزدور می خوانند.

بوفون در این باره اضافه کرد: "هر وقت به اینجا برمی گشتم همیشه واکنش مردم من را تحت تأثیر قرار می داد. من هم همیشه در مورد پارما به خوبی صحبت می کردم، هر چند از اینکه در باشگاهی تبدیل به چهره ای تفرقه افکن بشوم متنفرم. در غیر این صورت تا الان محو شده بودم. احترام، عشق و تحسین چیزهایی هستند که باید کسب شوند. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج