جاباما
۱۱۳۰۳۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عالیشاه؛ قدرندیده‌ترین ستاره فصل پرسپولیس!

امید عالیشاه در دو بازی متوالی بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

ورزش سه: در یک سال گذشته شاید برخی تصور می‌کردند کار امید عالیشاه در پرسپولیس به سر رسیده و با خرید مهدی ترابی و حضور چند وینگر و هافبک کناری، او بازیکن بعدی خواهد بود که با غضب یحیی مواجه و به در خروجی هدایت خواهد شد اما آنچه که او در این مدت از خود نشان داده، نمایش‌هایی در قواره بهترین بازیکن تیم است. بازیکنی که در گلسازی موفق عمل می‌کند و می‌تواند در پست‌های مختلف به میدان برود و در غیاب یک هافبک بازیساز، این نقش را برعهده گیرد.

شاید تمام دوران فوتبالی عالیشاه را بتوان به همین شکلی که در این فصل گذشت توصیف کرد؛ همیشه یک افت نسبی و ناامیدی طرفدارانش و سپس ارائه نمایش‌هایی موثر و حفظ جایگاه در ترکیب اصلی. عالیشاه در روزهایی که مهدی عبدی عملکرد خوبی نداشت و عیسی آل کثیر محروم بود، زوج خط حمله را با وحید امیری تشکیل داد و در پیروزی‌های متوالی پرسپولیس درخشید و در جریان پیروزی ۵ گله مقابل گل گهر نیز در قامت یک ستاره ظاهر شد.

او که شاید همیشه با «دست کم گرفتگی» مواجه باشد، حالا در ۳۰ سالگی دوباره به مهره ای تبدیل شده که یحیی گل‌محمدی وی را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد. ستاره شماره ۲ که در این سالها آقای پاس گل پرسپولیس بوده و در بازی سوپرجام نیز پاس تماشایی کنعانی را کنترل کرد و باعث شد تا عیسی آل کثیر زننده گل قهرمانی سرخپوشان لقب بگیرد.

عالیشاه در حالی به عنوان بهترین بازیکن پرسپولیس - تراکتور انتخاب شد که در دیدار با ذوب آهن نیز همین عنوان را به دست آورده بود تا در دو بازی متوالی، بهترین بازیکن زمین لقب گیرد. او همچنین با ۱۵ دریبل موفق، بیشترین تعداد دریبل در بین بازیکنان تیم‌های ایرانی لیگ قهرمانان را به نام خود ثبت کرد.

عالیشاه؛ قدرندیده‌ترین ستاره فصل پرسپولیس!

در دیدار با ذوب آهن او یک پاس گل داد که در نهایت منجر به گل پیروزی بخش قرمزها شد و سه پاس کلیدی هم داد و با خلق چند موقعیت، مهاجمان پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار داد. در دیدار با تراکتور در شرایطی که عیسی آل کثیر زوج او در خط حمله بود، ستاره قرمزها علاوه بر یک پاس گل، دو دریبل هم ثبت کرد و با چهار کنش دفاعی از زمین بیرون رفت.

نکته جالب اینکه او در نیم فصل اول و همراه با احسان پهلوان جزو چهار هافبک کناری برتر لیگ ایران بود و حالا تلاش می‌کند تا همین عنوان را در نیم فصل دوم نیز تصاحب کند تا جایگاهش برای فصل آینده نیز حفظ شود.

پس از شش سال حضور در تیم فوتبال پرسپولیس، کاپیتان دوم سرخها امیدوار است در بازی های باقی مانده فصل نیز بدرخشد و یک بار دیگر توانایی های خود را به معرض نمایش بگذارد. اما در هر صورت، حالا همه می‌دانند که عالیشاه بازیکنی خوش تکنیک، سرعتی و موثر است که همچنان می‌تواند بازیکنی گره گشا باشد.

عالیشاه این فصل در مجموع لیگ برتر، لیگ قهرمانان و سوپرجام 8 گل برای پرسپولیسی‌ها ساخته و در جام حذفی نیز فرصت این را دارد تا در مقابل استقلال بدرخشد. نکته مهم اینکه او حالا نیم نگاهی به تاثیر روی 20 گل فصل پرسپولیس دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج