جاباما
۱۱۳۰۳۹۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

دعوا‌ها بر سر «چرا من محور کار نیستم؟» است

یادگار امام با تأکید بر اینکه منیّت ها انسان را از حق جدا می کند، گفت: امید من در مسیر پیش رو بسیار زیاد است که دولت جدید بتواند مشکلات کشور را حل کند، اما بیش از هر چیزی امید من به خروج از منیّت است؛ همان عاملی که جامعه ما را چند پاره و مشکلات را صد افزون کرده و همه ما را در قهر و تلخ کامی فرو برده است.

ایسنا: یادگار امام با تأکید بر اینکه منیّت ها انسان را از حق جدا می کند، گفت: امید من در مسیر پیش رو بسیار زیاد است که دولت جدید بتواند مشکلات کشور را حل کند، اما بیش از هر چیزی امید من به خروج از منیّت است؛ همان عاملی که جامعه ما را چند پاره و مشکلات را صد افزون کرده و همه ما را در قهر و تلخ کامی فرو برده است.

سیدحسن خمینی:

* به برادر بزرگوارمان جناب آقای دکتر رئیسی به مناسبت انتخاب شدن به ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم و از خدای متعال مسالت می کنیم روح امام را موفِّق و مویِّد این مجموعه قرار بدهد.

* ویژگی بزرگ آقای رئیسی را همین نکته می دانم که ان شاء الله آن گونه که می شناسیم باشد و هیچ منیّت، فرد محوری و خودخواهی در دولت جدید نباشد. سلامت و صحت نفس سرمایه ای است که با اتکای به آن می توان پیش رفت.

* اگر همه انبیاء یک جا نشسته باشند با هم دعوا نمی کنند؛ چرا که در میان ما همواره یک لبه یا حتی همه ی دعواها بستگی به این عامل دارد که چرا «من» محور کار نیستم؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج