۱۱۳۰۴۵۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

معروف‌ترین مشت‌های سرمربیان استقلال

یکی از معروف‌ترین مشت‌های گره شده در استقلال به زمستان سال ۹۰ باز می‌گردد. همان دربی فوق‌العاده معروفی که استقلال ابتدا با دو گل جلو افتاد، ولی توفان ایمون زاید همه چیز را برای آبی‌ها خراب کرد.

خبرورزشی: فرهاد مجیدی پس از پیروزی استقلال مقابل پدیده در سالن کنفرانس حاضر شده و علیه معاون وزیر ورزش صحبت کرد . او همچنین در پایان حرف‌هایش محکم با مشت روی میز کوبید و مدعی شد هر کاری که کنند، تیم او باز هم پیروز می‌شود.

مشت سرمربی آبی‌پوشان روی میز خاطره مشت گره کردن و مشت کوبیدن توسط برخی از بزرگان استقلال را زنده کرد که بد نیست برخی از مهم‌ترین آنها را به اتفاق همدیگر مرور کنیم.

شادی ناصرخان

استقلال اسفندماه سال ۷۷ در حالی برای برگزاری مرحله یکچهارم نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا راهی امارات شد که مسابقات مذکور به صورت متمرکز و به میزبانی باشگاه العین برگزار می‌شد. با توجه به حضور میزبان و البته الهلال عربستان، رسانه‌های عربی حوزه خلیج فارس شانس چندانی را برای نماینده کشورمان قائل نبودند ولی استقلال در این مسابقات کار بزرگی انجام داد و ابتدا الهلال و پس از آن نماینده امارات را شکست داد تا راهی مرحله نیمه نهایی شود. در بازی با العین هنگامی که علیرضا اکبرپور توانست دروازه میزبان اماراتی را باز کند، ناصر حجازی فقید سرمربی وقت آبی‌پوشان در حرکتی بسیار کم‌سابقه از جای خود به آسمان پرید و مشت‌هایش را گره کرد تا قدرت استقلال را به نمایش بگذارد. در آن مقطع فرهاد مجیدی یکی از بازیکنان ثابت استقلال بود.

معروف‌ترین مشت‌های سرمربیان استقلال

ماجراهای کرمان

۹ سال پس از ماجرای امارات و در اسفند سال ۸۶ دوباره داستان مشت‌های گره کرده در استقلال سروصدای زیادی راه انداخت. آبی‌پوشان با هدایت فیروز کریمی راهی کرمان شدند تا مقابل مس صف‌آرایی کنند. تیمی که امیر قلعه‌نویی پس از تجربه ناموفق همراه با تیم ملی هدایت آن را برعهده گرفته بود. مسابقه با یک گل به نفع میزبان خاتمه پیدا کرد و قلعه‌نویی در انتهای بازی به نشانه پیروزی مشت‌های خود را گره کرد. این مسئله توسط دوربین‌های تلویزیونی شکار شد و هیاهوی فوق‌العاده زیادی راه‌انداخت. تعداد فراوانی از هواداران استقلال به شدت بابت این حرکت ناراحت شدند اما در عین حال برخی هم معتقد بودند فوتبال حرفه‌ای مدت‌هاست چنین مسائلی را در داخل خود هضم کرده و نباید از سرمربی مس کرمان بابت ابراز شادمانی مقابل تیم سابق خود انتقاد کرد.

مغرور شدن مظلومی

یکی از معروف‌ترین مشت‌های گره شده در استقلال به زمستان سال ۹۰ باز می‌گردد. همان دربی فوق‌العاده معروفی که استقلال ابتدا با دو گل جلو افتاد ولی توفان ایمون زاید همه چیز را برای آبی‌ها خراب کرد. پس از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال، پرویز مظلومی با مشت‌های گره کرده هواداران را تحریک به تشویق بیشتر می‌کرد و عده‌ای از آن رفتار به عنوان یک حرکت کاملاً مغرورانه توسط سرمربی استقلال یاد می‌کردند. بازتاب این حرکت پس از شکست استقلال در آن مسابقه بسیار زیاد شد به طوری که مظلومی بارها در مورد مشت‌های گره کرده‌اش مصاحبه کرد. البته سرمربی اسبق استقلال هرگز نگفت کارش در آن لحظه اشتباه بوده است بلکه از آن حرکت دفاع کرد.

معروف‌ترین مشت‌های سرمربیان استقلال

عصبانیت منصوریان

استقلال فصل ۹۶ - ۹۷ را در حالی با ناکامی مقابل صنعت نفت در آبادان آغاز کرد که چند روز قبل از برگزاری این مسابقه، فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال را تهدید کرد درصورتیکه بازیکنان مورد نظر این تیم را در اختیار کادر فنی تیم امید نگذارد ، همه آنها را محروم می‌کند. استقلالی‌ها مجبور شدند با جدایی موقت این نفرات موافقت کنند و همین مسئله به شدت باعث عصبانیت علیرضا منصوریان در پایان بازی برابر صنعت نفت شد به طوری که با ناراحتی فراوان در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه روی میز کوبید و گفت: "لعنت به این میزها اگر نشستن پشت آن باعث عوض شدن آدم‌ها شود." منظور منصوریان برخی از مدیران وقت فدراسیون بود که به‌زعم او، ناعادلانه بازیکنانش را گرفته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داش علی خودمنو

    • بدون نام

      منصوریان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج