جاباما
۱۱۳۰۴۵۹
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

ابتلای ۱۲۸ داوطلب کنکور به ویروس کرونا

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ابتلای ۱۲۸ داوطلب کنکوری به ویروس کرونا خبر داد و گفت: محل آزمون این داوطلبان در بیمارستان‌های تعیین شده توسط وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ابتلای ۱۲۸ داوطلب کنکوری به ویروس کرونا خبر داد و گفت: محل آزمون این داوطلبان در بیمارستانهای تعیین شده توسط وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:سازمان سنجش آموزش کشور به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ که مبتلا به کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است.

وی در ادامه افزود: بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲۴ خرداد به صورت قطعی تایید شده بود تا ۱۴ تیر می توانستند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد:براساس خوداظهاری داوطلبان آزمون سراسری در سایت سازمان سنجش تعداد ۱۲۸ داوطلب مبتلا به بیماری کرونا آزمون خواهند داد. محل آزمون این داوطلبان در بیمارستانهای تعیین شده توسط وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

زرین اظهار کرد:با توجه به مصوب شصت و هشتمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، آزمون سراسری روز چهارشنبه ۹ تیرماه، پنج شنبه ۱۰ تیرماه، جمعه ۱۱ تیرماه و شنبه ۱۲ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس کنکور گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه ۹ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز جمعه ۱۱ تیرماه و کنکور گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ از روز ۶ تیر ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس ...

      یه عده هم کرونا دارن و نمی دونن یه عده هم دارن و گزارش ندادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج