۱۱۳۰۵۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حکم جلب یک استقلالی دیگر صادر شد

حکم جلب یکی از اعضای جوان کادر استقلال صادر شده و طلبکار او اعلام کرده در صورتی که طلب خود را نگیرد، فردا به محل تمرین آبی ها می رود.

طرفداری: حکم جلب یکی از اعضای جوان کادر استقلال صادر شده و طلبکار او اعلام کرده در صورتی که طلب خود را نگیرد، فردا به محل تمرین آبی ها می رود.

در حالی که این روزها استقلالی ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، یک اتفاق عجیب دیگر هم برای یکی از اعضای کادر این تیم رخ داده است.

چند روز پیش یک طلبکار با حکم جلب محمدحسین مرادمند، مدافع آبی ها را تهدید کرد که پولش را می خواهد. البته این موضوع با وساطت چند استقلالی برطرف شد و مشخص شد گویا مرادمند پولی را که بابت رضایت نامه به او داده شده بود را برای خود برداشته و به ازای آن چند چک شخصی به پدیده ارائه کرده است.

حالا از اطراف باشگاه استقلال خبر می رسد گویا فردی که مدعی بوده از یکی از اعضای کادر استقلال پولی طلب دارد، امروز مقابل این باشگاه حضور پیدا کرده و تهدید کرده خواهان گرفتن پولش است.

البته این بار این موضوع ربطی به مشکلات مالی استقلال ندارد و چک شخصی این عضو جوان کادر استقلال پاس نشده و باعث شده فرد طلبکار حکم جلب او را بگیرد.

طلبکار این عضو جوان استقلال که از اواسط این فصل به جمع آبی ها اضافه شد اعلام کرده در صورتی که پولش را نگیرد، فردا به محل تمرین استقلال می آید و ماجرا بیش از قبل دردسر ساز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج