جاباما
۱۱۳۰۵۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

لازم نیست حسن روحانی جواب همه را بدهد

بادامچیان گفت: اینکه آقای روحانی وقتش را صرف این بکند که هر کس حرفی می زند خود رئیس جمهور محترم جوابش را بدهد موجب می شود از کار سازندگی باز می ماند، افزود: همیشه یک گروه در رفتار خود افراط می کند و یک گروه گروه تفریط . جامعه پر از این حرفها است. مهم این است که دولت خود را درگیر نکند.

خبرآنلاین: اسدالله بادامچیان گفت:این یک واقعیت است که گروهی به صورت برنامه ریزی شده دولت را تخریب می کنند و این امر در همه دولتها بوده است.

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که در کافه خبر حضور یافته بود در خصوص تلاش برخی جریانها سیاسی برای دو قطبی کردن مجدد جامعه، اظهار داشت:اینکه برخی تصور می کنند یک قطب جامعه احمدی نژاد است و قطب دیگر حامیان آقای روحانی،واقعیت ندارد. البته این دو علاقمندانی دارند.

وی با بیان اینکه مخالفان روحانی چند گروه هستند، گفت:مخالفت طبیعتا مخالفت می کنند، اما آنها در این مخالفت هم یک گروه نیستند. برخی معقول و سازنده انتقاد می کنند و بعضی رفتار تخریبی دارند.

بادامچیان که می گفت اینکه آقای روحانی وقتش را صرف این بکند که هر کس حرفی می زند خود رئیس جمهور محترم جوابش را بدهد موجب می شود از کار سازندگی باز می ماند، افزود: همیشه یک گروه در رفتار خود افراط می کند و یک گروه گروه تفریط . جامعه پر از این حرفها است. مهم این است که دولت خود را درگیر نکند.

وی در پاسخ به اینکه قبول دارید که تخریب دولت از سوی برخی جریانها برنامه ریزی شده است، گفت:این حرف درست است.اینکه اتاق فکری وجود دارد یا ندارد، بحث دیگری است؛ این را باید دستگاه اطلاعاتی خبر بدهند.

وی با بیان اینکه هر دولتی یک سری مخالف دارد که علیه اش کار می کنند، اظهار داشت: دولت یک سری هم موافق جدی دارد. البته برخی هم موافقت منفعتی دارند چون منفعتشان حمایت از دولت است. برخی هم موافقند ولی موافقت هایشان به ضرر دولت تمام می شود.

وی ادامه داد: در میان مخالفان هم طیفی وجود دارد. یک سری مخالف منتقد و منصف هستند. یک سری نیز مخالف مخرب هستند که سیاه نمایی می کنند. همه این دسته بندی ها و گروه گروه شدن ها در دولت آقای احمدی نژاد به وجود آمد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که می گفت بخشی از اصلاح طلبان آقای روحانی را می زنند، گفت:آنها آقای روحانی را پل عبور می دانند و فکر می کنند این دولت می تواند کاری کند که آنها به قدرت باز گردند و خودشان بر سر کار بیایند . همه اینها از خط امام و ولایت دور است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جواب نده پررو میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج