جاباما
۱۱۳۰۵۵۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

شروط رهبر انقلاب برای دریافت واکسن کرونا

علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران از تزریق نوبت اول واکسن ایرانی کرونا به رهبر انقلاب در روزهای آینده خبر داد.

برترین‌ها: علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران از تزریق نوبت اول واکسن ایرانی کرونا به رهبر انقلاب در روزهای آینده خبر داده است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در گفت‌ وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با اعلام اینکه مجوز استفاده از واکسن ایرانی کوو ایران برکت توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است، افزود: رهبر انقلاب تأکید ویژه بر تزریق واکسن ایرانی دارند. این واکسن حاصل تلاش دانشمندان جوان ایرانی است و از سطح ایمنی‌زایی بالایی برخوردار است.

دکتر مرندی با بیان اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از همان ابتدای بحران کرونا مشکلی برای انجام واکسیناسیون نداشتند، افزود: ایشان دو شرط مهم برای تزریق واکسن داشتند؛ نخست آنکه واکسیناسیون ایشان خارج از نوبت انجام نگیرد. دوم اینکه فقط واکسن ایرانی استفاده خواهند کرد. به همین دلیل زمانی که واکسیناسیون هموطنان در بازه‌ی سنی بالای ۸۰ سال آغاز شد، ایشان از دریافت واکسن خارجی خودداری کرده و منتظر واکسن ایرانی ماندند.

شروط رهبر انقلاب برای دریافت واکسن کرونا

دکتر مرندی همچنین افزود: نوبت نخست واکسن ایرانی کوو ایران برکت در حالی از سوی رهبر انقلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد که مرحله‌ی اول واکسیناسیون هموطنان ۸۰ سال به بالا در اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ از طریق واردات واکسن خارجی انجام شده است.

طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت، چند مرکز داخلی در حال تحقیق و پژوهش برای تولید واکسن ایرانی هستند که در این میان با توجه به موفقیت‌آمیز بودن نتایج کارآزمایی بالینی و ایمنی و اثربخشی دو نمونه از واکسن‌های داخلی، به زودی مصرف وسیع و داوطلبانه‌ی آنها در کشور آغاز می‌شود.

واکسن کوو ایران برکت توسط محققان و پژوهشگران جوان ایرانی تولید شده که در دانشگاه‌های داخل کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند. جمهوری اسلامی ایران بعد از کشورهای هند، چین، انگلیس، آمریکا و روسیه، ششمین کشور در دنیا و اولین کشور در منطقه‌ی غرب آسیاست که به توانایی تولید واکسن ضدکرونا دست پیدا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج