جاباما
۱۱۳۰۵۶۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کلانتری از مصدومانِ اتوبوس خبرنگاران عیادت کرد

عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان محیط‌زیست با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در حوالی شهرستان نقده عیادت کرد.

ایرنا: عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان محیط‌زیست با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در حوالی شهرستان نقده عیادت کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که برای پیگیری حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران به منطقه سفر کرده با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه ضمن عیادت از مصدومان این حادثه تلخ در حال پیگیری علل حادثه و رسیدگی به وضعیت سایر خبرنگاران است.

ساعتی پیش نیز رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در پی درگذشت ۲خبرنگار محیط‌زیست درپیامی این حادثه غم انگیز را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت کلانتری آمده است: با کمال تاسف و تاثر، در جریان حادثه‌ تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران برای بازدید از طرح‌های احیای دریاچه ارومیه، جامعه رسانه‌ای و محیط‌زیستی ایران داغدار دو خبرنگار متعهد و متخصص محیط زیست کشور شد.

وی افزود: اینجانب این مصیبت تلخ و جانفرسا را خدمت خانواده‌های داغدار کریمی و یاسینی و جامعه رسانه‌ای کشور به خصوص خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند رحمان برای بازماندگان صبر و برای مصدومان این حادثه شفای عاجل مسالت دارم.

۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه های کشور صبح چهارشنبه برای بازدید از طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد.

این حادثه بعدازظهر امروز در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد.

متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در این حادثه غم انگیز جان خود را از دست دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج