۱۱۳۰۵۸۸
۵۰۷۲
۵۰۷۲
پ

حضور بازیگران «مختارنامه» در «سلمان فارسی»

فرهاد اصلانی، شهرام حقیقت‌دوست، مهران غفوریان و ارژنگ امیرفضلی از بازیگران سریال جدید داوود میرباقری هستند

خراسان: داوود میرباقری از دی ۹۹ تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» را آغاز کرده و پیش‌بینی شده است که احتمالا ساخت آن حدود پنج سال زمان ببرد. او در این پروژه با بازیگران بسیاری همکاری کرده و خواهد کرد.

پیش نام‌های علیرضا شجاع‌نوری، فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، مرحوم چنگیز جلیلوند، علی دهکردی، احترام برومند و مهدی فقیه به عنوان تعدادی از بازیگران این پروژه اعلام شده بود و اکنون خبرگزاری فارس نام تعدادی دیگر از بازیگران «سلمان فارسی» را منتشر کرده است. بعضی چهره‌ها با این سریال به تلویزیون بازگشته‌اند، تعدادی از آن‌ها همکاری دوباره با میرباقری را تجربه می‌کنند و بعضی از آن‌ها نیز با این سریال تجربه تازه‌ای را در مسیر حرفه‌ای خود ثبت می‌کنند.

بازیگران «مختارنامه» در «سلمان فارسی»

داوود میرباقری ۱۰ سال پس از تولید سریال ماندگار «مختارنامه»، بار دیگر سراغ بازیگران آن سریال رفته و «سلمان فارسی» را با حضور تعداد زیادی از بازیگران آن مجموعه جلوی دوربین برده است. رضا کیانیان که با بازی در نقش «عبدا... بن زبیر» در «مختارنامه» یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشته بود و بازی به‌یادماندنی در این سریال داشت، در «سلمان فارسی» نیز ایفای نقش می‌کند.

از میان دیگر چهره‌های پیش کسوت و باسابقه مجموعه «مختارنامه» نیز می‌توان به هنرمندانی مانند محمدرضا شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، مهدی فخیم‌زاده، عنایت شفیعی، محمد فیلی، فریبا کوثری، جعفر دهقان، بهرام شاه‌محمدلو و سیامک اطلسی اشاره کرد. ویشکا آسایش، شهرام حقیقت‌دوست، شهرام عبدلی و محمد صادقی دیگر بازیگران «مختارنامه» هستند که در پروژه «سلمان فارسی» نیز حضور دارند. حمیدرضا عطایی که با بازی در نقش «سائب بن مالک اشعری» در «مختارنامه» به شهرت رسید، در پروژه جدید میرباقری هم حضور دارد.

بازگشت اصلانی و حقیقت‌دوست به تلویزیون

در میان بازیگران سریال «سلمان فارسی»، نام دو چهره دیده می‌شود که در سال‌های اخیر از تلویزیون دور بوده و اکنون با این سریال به رسانه ملی بازگشته‌اند. فرهاد اصلانی یکی از مهم‌ترین بازیگران «مختارنامه» بود که با بازی در نقش منفی «ابن‌زیاد»، حضور درخشانی در این سریال داشت.

حضور بازیگران «مختارنامه» در «سلمان فارسی»

او پس از این مجموعه در سریال دیگری بازی نکرد و حضور پررنگی در آثار سینمایی داشت. فرهاد اصلانی اکنون پس از 9 سال غیبت در تلویزیون، با گریم متفاوتی برای بازی در مجموعه «سلمان فارسی» جلوی دوربین رفته و در چهارمین همکاری خود با میرباقری نقش یک «تاجر» را بازی کرده است. یکی دیگر از بازیگرانی که «سلمان فارسی» او را به تلویزیون کشانده، شهرام حقیقت‌دوست است.

این سریال پس از مجموعه‌های «شاهگوش» و «مختارنامه» چهارمین همکاری حقیقت‌دوست با میرباقری است. آخرین سریالی که این بازیگر روی آنتن داشته مجموعه کمدی «جاده قدیم» است که سال 94 پخش شد. او که در سال‌های گذشته در سینما نیز چندان پرکار نبوده، پس از شش سال بار دیگر در سریالی تلویزیونی بازی کرده است. حقیقت‌دوست در «مختارنامه» نقش شخصیت مهمی مانند «ابن حر» را ایفا کرده بود.

تجربه جدید غفوریان و امیرفضلی

در میان بازیگران «سلمان فارسی» دو نام جالب هم دیده می‌شود. ارژنگ امیرفضلی و مهران غفوریان نیز دیگر چهره‌هایی هستند که در این سریال بازی می‌کنند و احتمالا بازی در «سلمان فارسی» تجربه متفاوتی برای آن‌ها خواهد بود. ارژنگ امیرفضلی که به عنوان بازیگر آثار کمدی شناخته می‌شود، تا به حال در سریال «تبریز در مه» نقش شخصیت «خواجه یعقوب» را بازی کرده، اما این تنها تجربه حضور او در یک سریال تاریخی جدی است و چندان در یادها نمانده است.

مهران غفوریان نیز مانند امیرفضلی، بیشتر با نقش‌ها و آثار کمدی در ذهن مردم مانده و تا به حال سریال تاریخی بازی نکرده است. البته این تجربه قرار بود خیلی زودتر از این‌ها، در سریال «ماه تی تی» میرباقری رقم بخورد، اما ساخت این پروژه ناتمام ماند و در نهایت متوقف شد. باید دید غفوریان که امسال با حضور متفاوتش در سریال «قورباغه» همه را غافلگیر کرد، در سریال «سلمان فارسی» چه عملکردی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج