۱۱۳۰۶۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قول مجیدی به استقلالی‌ها در آستانه دیدار با گل‌گهر

در پایان دیدار استقلال مقابل پدیده مشهد در یک اتفاق غیرمنتظره فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان که به دلایل اختلافات مدیریتی به‌شدت به این پیروزی حیثیتی در این دیدار نیاز داشت تا بار دیگر شایستگی‌های خودش و بازیکنانش را ثابت کند، دست‌به‌جیب شده و به هر بازیکن تیمش ۱۰ میلیون تومان پاداش داد.

فرهیختگان: در پایان دیدار استقلال مقابل پدیده مشهد در یک اتفاق غیرمنتظره فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان که به دلایل اختلافات مدیریتی به‌شدت به این پیروزی حیثیتی در این دیدار نیاز داشت تا بار دیگر شایستگی‌های خودش و بازیکنانش را ثابت کند، دست‌به‌جیب شده و به هر بازیکن تیمش ۱۰ میلیون تومان پاداش داد.

البته موضوع پاداش‌ها در رختکن استقلال فقط به پاداش مجیدی ختم نشد و علی نامداری، مشاور هیات‌مدیره نیز ۲۰۰ میلیون تومان درمجموع به بازیکنان این تیم اختصاص داد تا در روزهایی که باشگاه استقلال با مشکلات عدیده مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند و ازسوی دیگر عدم تعهد باشگاه به پرداخت مطالبات بازیکنان باعث شده است تا آنها تمرکز کافی برای ادامه کار نداشته باشند، به این ترتیب حداقل این پاداش‌ها گوشه‌ای از کار را گرفته و یک انگیزه و روحیه به بازیکنان این تیم در آستانه دیدارهای حساس آخر فصل بدهد.

درحالی‌که برخی رسانه‌ها خبر از جایگاه متزلزل فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال می‌دهند و پای او را روی پوست موز قلمداد می‌کنند، اما طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» تا زمانی‌که ناکامی دیگری برای مجیدی و تیمش در کار نباشد، این سرمربی به کار خود در استقلال ادامه خواهد داد و این درحالی است که مجیدی نیز از این فرصت استفاده کرده و می‌خواهد سوای مسائل فنی با انگیزه‌های مالی بازیکنانش را برای برگزاری رقابت‌ها در ادامه فصل ترغیب به یک حضور قدرتمندانه کند.

طبق شنیده‌ها مجیدی که در بازی مقابل پدیده برای بازیکنان نفری ۱۰میلیون تومان درنظر گرفته بود، اعلام کرده که درصورت برتری استقلال مقابل گل‌گهر (تیمی که هدایتش برعهده امیر قلعه‌نویی است) که یک بازی حیثیتی و حساس برای آبی‌پوشان محسوب می‌شود، این‌بار پاداش ۲۰ میلیون تومانی را برای هر بازیکن درنظر خواهد گرفت تا به این ترتیب نسبت‌به بازی قبل این مقدار پاداش دوبرابر شده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج