جاباما
۱۱۳۰۶۳۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نسخه مستر گوشی ریلمی جی تی ۵G می‌آید

کمپانی چینی ریلمی احتمالا به زودی نسخه مستر گوشی جی تی ۵G را روانه بازار می‌کند. مشخصات فنی این محصول مشابه همان نسخه معمولی است.

وب سایت کلیک: کمپانی چینی ریلمی احتمالا به زودی نسخه مستر گوشی جی تی ۵G را روانه بازار می‌کند. مشخصات فنی این محصول مشابه همان نسخه معمولی است.

ژو کی چیس، معاون ارشد شرکت ریلمی روز گذشته با انتشار تصویری در ویبو از عرضه یک گوشی جدید به بازار خبر داد. چیس از ارائه توضیحات بیشتر درباره این محصول خودداری کرد اما اخیرا افشاگر قابل اعتمادی به نام Digital Chat Station گفته که گوشی مورد نظر همان نسخه مستر ریلمی جی تی ۵G است.

نسخه مستر گوشی ریلمی جی تی ۵G می‌آید

اگر به خاطر داشته باشید گوشی Realme X اولین محصول شرکت بود که نسخه مستر آن سال 2019 به بازار آمد. بعد از آن ریلمی نسخه مستر گوشی‌های X2 پرو و X50 را نیز با رنگ‌ها و طرح‌های منحصر به فرد به علاقه‌مندان خود عرضه کرد.

هنوز معلوم نیست کمپانی چینی چه نقشه‌هایی را برای نسخه مستر GT 5G در نظر گرفته، با این حال می‌دانیم وظیفه طراحی گوشی جدید احتمالا این بار نیز بر عهده آقای نائوتو فوکاساوا، طراح ژاپنی است.

مشخصات فنی نسخه مستر Realme GT 5G مشابه همان نسخه معمولی است. بدان معنا که این اسمارت فون نیز از نمایشگر 6.43 اینچی سوپر امولد (Super AMOLED) با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز بهره می‌برد. وظیفه تأمین انرژی دستگاه نیز بر عهده باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات است.

سیستم دوربین سه‌گانه مطابق معمول در پنل پشتی تعبیه شده و متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است. نسخه مستر همانند نسخه معمولی برای پردازش داده‌ها از تراشه SoC اسنپدراگون 888 کمک می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج