جاباما
۱۱۳۰۶۴۸
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

بوگاتی، Chiron Super Sport را آزمایش می‌کند

بوگاتی Chiron Super Sport وارد مراحل نهایی آزمایش سرعت می‌شود. مهندسان کمپانی بوگاتی این ماشین را با حداکثر سرعت ۴۴۰ کیلومتر در ساعت در مرکز آزمایش Ehra-Lessien شرکت فولکس واگن رانده‌اند.

وب سایت کلیک: بوگاتی Chiron Super Sport وارد مراحل نهایی آزمایش سرعت می‌شود. مهندسان کمپانی بوگاتی این ماشین را با حداکثر سرعت ۴۴۰ کیلومتر در ساعت در مرکز آزمایش Ehra-Lessien شرکت فولکس واگن رانده‌اند.

در واقع بوگاتی Chiron Super Sport نوع لوکس‌تری از مدل Chiron Super Sport ۳۰۰ محسوب می‌شود که رکورد سرعت بالای ۴۹۰ کیلومتر در ساعت را در سال ۲۰۱۹ به ثبت رسانده بود.

بوگاتی، Chiron Super Sport را آزمایش می‌کند

بوگاتی هنگام آزمایش اتومبیل‌های خود، حداکثر سرعت را کم نمی‌گذارد و تقریبا از 100 حسگر اضافی برای ثبت داده‌های مهم از جمله دما و فشار هوا استفاده می‌کند.

بوگاتی Chiron Super Sport از یک موتور 8لیتری چهارگانه توربو با 1578 اسب بخار که 1180 پوند فوت گشتاور دارد، استفاده می‌کند. همچنین تغییراتی در سیستم انتقال قدرت ایجاد شده است. این تغییر به خودرو امکان می‌دهد تا زمان رسیدن به سرعت 403 کیلومتر در ساعت، نیازی به تغییر دنده هفتم نداشته باشد!

در بیانیه اخیر یاچین شوالب، رئیس توسعه شاسی در بوگاتی گفت:

به دنبال آزمایش‌های موفقیت‌آمیز جاده‌ای با سرعت 380 کیلومتر در ساعت، اکنون ما در حال اصلاح هندلینگ خودرو با سرعت 440 کیلومتر در ساعت هستیم تا به Chiron Super Sport اجازه دهیم با هوشمندی کامل، حتی در این سرعت فوق العاده باورنکردنی عملکرد صحیح و بی‌نقصی ارائه دهد و به راننده حس خوب و مهمتر از همه ایمن در سرعت‌های بسیار بالا ببخشد.

ماشین Chiron Super Sport همچنین دارای بدنه متالیک مانند 300+ بوده و قسمت عقب آن کشیده است. در جلوی ماشین تغییراتی مانند شکاف جدید و دریچه‌های خروجی هوا نیز در گلگیرهای جلو دیده می‌شود. این اتوموبیل دارای چرخ‌های منحصر به فرد اسپورت است.

در حالی که بوگاتی فقط 30 نمونه از 300+ را قرار است تولید کند، تولید Chiron Super Sport به 60 عدد خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج