۱۱۳۰۶۹۷
۱۰۰ نظر
۵۰۱۱
۱۰۰ نظر
۵۰۱۱
پ

حمله فتح‌الله‌زاده به وزارت ورزش و روحانی!

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: آقای سلطانی‌فر در این مدت اندکی که به پایان کارت مانده بیا و توبه کن وگرنه هواداران سر پل صراط یقه ات را می‌گیرند.

خبرورزشی: پیرو تغییرات چندباره طی سال‌های اخیر در هیئت مدیره باشگاه استقلال با یکی از مدیران اسبق این مجموعه که در سالهای پس از انقلاب، پر افتخارترین مدیر باشگاه استقلال بوده صحبت کردیم.

علی فتح‌الله‌زاده درباره انتصاب‎های جدید در هیئت مدیره باشگاه استقلال، وضعیت بغرنج مدیریت در این مجموعه، آینده باشگاه، دولت رو به پایان حسن روحانی و انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جدید دولت بعد حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

حمله فتح‌الله‌زاده به وزارت ورزش و روحانی!

آقای فتح‌الله‌زاده، باز هم برای چندمین بار طی سالهای اخیر شاهد تغییر چند باره در جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بودیم. این روال تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

واقعیت این است وقتی می‌گفتند آقای وزیر می‌خواهد استقلال را نابود کند، به مخیله کسی نمی‌گنجید که واقعاً چنین باشد! که وزیر یک مملکت اینقدر سطح فکری پایین داشته باشد تا برای موفقیت تیم محبوبش، رقیب آن را تخریب کند! این شیوه یکی از سطح پایین ترین روش‎ها در بحث هواداری است که حتی در پایین‌ترین رده ، یعنی آنهایی که برای طرفداران تیم رقیب شان کری می‌خوانند هم راضی نمی‌شوند با ناجوانمردی، رفتارهایی را در قبال تیم رقیب شان انجام بدهند که منجر به تخریب آن می‌شود.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

رفتارهایی که از سوی وزارت ورزش طی این سال‌ها در قبال باشگاه استقلال انجام شده در تاریخ ورزش کشور ما بی نظیر است. تا به حال دیده نشده و تا ابد هم دیده نخواهد شد. دلیلش هم هویداست! چطور ممکن است ظرف شش، هفت سال ۶۰، ۷۰ نفر در این باشگاه پست بگیرند و از آن برکنار شده یا خودشان کناره گیری کنند؟ این یعنی ما هیچ تخصصی در زمینه انتخاب مدیر نداریم و این قدر افراد را جابجا می‎ کنیم تا در نهایت به فرد درست برسیم! ولی من می‌گویم این راهش نیست.

چرا این مسائل از طریق دولت پیگیری نشد؟

لابد می‌گویند من خبر نداشتم! اگر این مسائل را به آقای روحانی بگویید با این که پنج سال است هوادار ما ضجه می‌زند که یک نفر به داد تیمش برسد، حتما باز هم می‌گوید من چیزی در این باره نشنیدم! این موضوع درباره آقای روحانی مسبوق به سابقه است. مثل آن روزی که صبح بیدار شده بود و فهمید بنزین گران شده! بعد پشت میکروفون رفت و گفت: من خبر نداشتم و امروز شنیدم! آخر مگر می‌شود کسی وزیر ورزش را در قبال این همه رفتارهای یکسویه سین جیم نکند؟

در این سالها این شائبه همواره مطرح بود که افرادی در بدنه دولت علاقمند به تیم پرسپولیس هستند. نمونه‌اش هم آذری جهرمی‌وزیر ارتباطات بود!

اشکالی ندارد! شما اگر دوست دارید تیم محبوبتان بالا برود مهم نیست اما حق ندارید برای بالا رفتن تیم محبوبتان تیم رقیب را تخریب کنید. چوب لای چرخش بگذارید و سنگ جلوی پایش بیندازید.

مهدی عبدیان از اعضای هیئت مدیره با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش به برخی مسائل اشاره کرده که...؟

... بله! ما باید بدانیم پشت پرده چه معاملاتی انجام می‌‎شود؟ چه پرونده‌هایی وجود دارد؟ این همه بده و بستان برای چیست؟ آیا استقلال تیمی‌است که به خاطر معاملات شخصی درباره‌اش تصمیم گیری شود؟ این مسائل باید افشا شوند. یک مسئول حق ندارد از جایگاهش سوء استفاده کند. مأخوذ به حیایی هواداران هم حدی دارد.

مددی به تازگی اعلام کرد گرفتاری‌های مالی اش به خاطر بدهی‌های قبلی بوده است. شنیدید؟

این حرف تکراری بود! این چه بهانه‌هایی است که شما به مدیران منصوب تان یاد داده‌اید که هی بیایند و بگویند ما مشغول پرداختن بدهی‌های ۱۰ سال گذشته بودیم؟ آخر مگر مدیران ۱۰ سال پیش هم مثل شما با سرمایه بیت المال چنین کارهایی کردند؟ آیا چنین نتایجی گرفتند که این را اینقدر تکرار می‌کنید؟ حرف دیگری یادتان نداده اند؟ بهانه ای بهتراز این ندارید؟ به خدا گوش هوادار از این بهانه‌ها تکراری پر است! در همین ۱۰ سال، هزار میلیارد تومان پول به باشگاه استقلال آمده ولی آقایان چند جام برای هواداران آوردند؟ ما با ۶۰ میلیارد تومان ۱۰ جام برای باشگاه استقلال آوردیم اما شما با این هزار میلیارد فقط یک جام آوردید که آن هم سهم سیدرضا افتخاری بود.

چه کسی باید به این مسائل رسیدگی کند؟

من این را از شما می‌پرسم که اصحاب رسانه! آیا در مملکت ما کسی نیست این افراد را سین جیم کند؟ از آنها جواب بخواهد؟ حساب بخواهد، کتاب بخواهد؟ قطعا هستند افرادی که این مسایل را به درستی می‌بینند. ولی چرا کسی به فکر نیست؟ این همان پشت پرده‌هایی است که عبدیان هم درباره اش گفته. مردم باید این مسایل را بدانند. من از امروز ایستاده‌ام. پای کار هستم. حتی اگر به زندان بروم. این باشگاه حاصل تلاش میلیونها انسان طی ۷۶ سال است که زحمت کشیده‌اند تا برندی به نام استقلال را بسازند آن وقت شما می‌آیید مربی را می‌زنید، پیشکسوت را می‎زنید، هوادار را می‌زنید... برای چه؟ به چه دلیل؟ مگر چه چیزی بیشتر از موفقیت تیم استقلال از سوی این‎ها خواسته شده است؟ استقلال چون زحمت کشیده و توانسته دو ستاره آسیایی بگیرد و دو بار قهرمان آسیا شود، گناه کرده؟ اینکه شما نمی‌توانید قهرمان آسیا شوید، تقصیر هوادار استقلال چیست؟ تقصیر بازیکنان استقلال چیست؟ شما به خاطر منیّت‎ها بین طرفداران دو باشگاه تفرقه انداخته اید.

چطور؟

شاهد هستیم در این چند سال اخیر کری خوانی بین هواداران سرخابی از شکل و شمایل کری خوانی‌های دهه‌های قبل به وضعیت بدی تغییر پیدا کرده است. بزرگان این دو باشگاه هرگز با هم عناد نداشتند. هرگز بین استقلالی و پرسپولیسی جنگ نبود. دو دوست استقلالی و پرسپولیسی روی یک موتور برای تماشای دربی به استادیوم می‌رفتند. شما امروز چه کرده‌اید که این همه تفرقه بین طرفداران دو تیم به وجود آمده؟ به خدا قسم باید توبه کنید. این هوادار سر پل صراط یقه تان را می‎گیرد.

در پایان رای گیری انتخابات ریاست جمهوری، ابراهیم رئیسی با آرای بیش از ۱۸ میلیون نفر به این عنوان انتخاب شد. شما به عنوان یکی از مسئولان موفق پیشین در باشگاه استقلال با توجه به شرایط امروز این مجموعه طی این سالها چه تقاضایی از رئیس جمهور منتخب و رئیس دولت آینده دارید؟

اولاً جا دارد این انتخاب را به آقای رئیسی تبریک بگویم. یکی از دلایلی که مردم رویکرد مثبتی نسبت به ایشان پیدا کردند به خاطر حرف شنوی، فساد ستیزی و عدالت محوری ایشان بوده است. مردم این را در دوران ریاست رئیسی بر قوه قضاییه دیدند. دیدند که چطور به نحو مطلوبی آن را نشان داد و مقابل خلافکار و فساد ایستاد.

حالا چه توقعی از رئیس جمهور جدید می‎ رود؟

آقای رئیسی درد مردم را می‌شنود و قطعاً خودشان و اطرافیانش از مصائب و مسائلی که در این سالها بر باشگاه استقلال و هوادارانش گذشته مطلع هستند. این توقع می‌رود که آقای رئیسی با حضور بر مسند ریاست جمهوری به فریاد این هوادار رسیدگی کند.

حرف آخر؟

جالب است آقای روحانی در تازه‌ترین صحبت‌هایش گفت "چرا کسی از ما تشکر نکرده است؟" تشکر؟ کدام تشکر؟ برای کدام کارتان باید از شما تشکر کنیم؟ چه گلی به سر این مردم زدید؟ اینکه دلار ۲۰۰۰ تومانی را ۲۵ هزار تومان کردید، تشکر دارد؟ کسی می‌توانست چنین کاری را ظرف ۳، ۴ سال انجام دهد؟ اگر این اقدامات تشکر دارد، بنده شخصاً از شما تشکر می‌کنم. متشکرم قیمت دلار را به ۲۵ هزار تومان افزایش دادید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حزب باد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باد فتح اله زاده

        جونمون به لبمون رسیده از دست این وزیر

      • بدون نام

        اره فتل تا چند وقت پیش که وزیر نه پرسپولیس بود نه استقلال حالا چی شد فتلجان

    • بدون نام

      به جای این همه اراجیف تکراری یک کلام بگو قهرمانیای پرسپولیس مارو سوزونده دیگه داریم آتیش میگیریم :)))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی کوته فکری

    • محمد

      دیگه این حرفها تکراری شدن .
      پرسپولیس واقعا تیم بزرگی هست .
      استقلالی ها فقط فقط به خودشون فکر میکنند و کسی نیست تا جلوی مدیریت غلط شان را بگیره .
      هر کاری که خلاف وجدان انجام بدی مطمئن باش همیشه عقب هستی مثل ایمیل برای محروم کردن عیسی - آوردن پرچم ژاپن و کره - حاشیه سازی برای تیم پرسپولیس مثل وزیر و ... _ قراردادهای نجومی بازیکنان- بازیکنی میارید که فقط پولکی هست ( البته بگم سو تفاهم نشه . پول مهم هست ولی باید تیمت را واقعا دوست داشته باشی )

      پاسخ ها

      • cactus

        مشکل ما هم همینه دیگه خودتونو میزنید به اون راه چرا؟ما نمیخوایم این اقا واسه ما مدیر انتخاب کنه ما نمیخوایم تیممون زیر دست وزارت ورزش باشه..

    • سردار

      فتل دیگه نمیارن دادو بیداد نکن دستت از سفره بریده

    • بدون نام

      باز سروکله حاج فتل پیدا شد

    • امیر

      تاریخ همه این عجایب رو ثبت کرده و بعدها میگن چطور امکان داره تیمی که ده سال جام ندیده بوده یکدفه سوپرمن شد . همه چی از کری پسر سلطانی فر شروع شد

    • بدون نام

      فتح الله زاده چون میدونه این دولت و وزیر رفتنی هستند با این انتقادش میخواد جای پای احتمالی در دولت دست و پا کنه

    • س

      حاج دکتر شوالیه فتل خیلی خوبه

    • الاستقلالیه سعودیه الکیسه وطن فروشیه

      فتل چی میزنی؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • سینا قهرمانی

        به به حاج فتل هوس مدیر عاملی کرده برو کشکتو بسا تو دیگه حرف نزن

    • عارف

      دوباره حاج فتل بوی گشت به مشامش رسیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا دیروز طرفدار احمدی نژاد وسپس طرفدار روحانی وحالا طرفدار رئیسی این آفتاب پرست لحظه به لحظه رنگ عوض می کند .نمی دانم برای رئیس جمهور بعدی چه خواهد گفت الله اعلم .

      • بدون نام

        فتل فکر میکنی روی پل سراط کسی جلوی تو را بخاطر سواستفاده از مقامت و یاوه گویی هایت نمی گیرد اگر با وزیر میشود قهرمان سد چرا شما با احمدی نژاد استقلالی به جایی نرسیدید

      • بدون نام

        آخه یکی نیست به این مرتیکه بگه شصت میلیارد ده سال پیش به اندازه دو هزار میلیارد الانه

    • بدون نام

      یک ماه مونده

    • رضا

      آقای فتح الله زاده در مورد استقلال خیلی قبولت داشتم.ولی با این سیاه بازی ها با دولت اصلاحات از چشمم افتادی و تو هم دنبال جیبت هستی!!!!!!!

    • بدون نام

      فتح الله زاده خودتوجمع کن

    • بدون نام

      این فتل کیسه کش دنبال منافع خودشه و میخواد دوباره برگرده استقلال ، واسه همین زیاد حرف میزنه . ببرینش تا دوباره مدیر عامل کیسه کشا شه و بخور بخور خخخخخخ دلش تنگ شده و جیبش خالی خخخخخ

    • جعفر

      بخاطر این ناراحته که بعنوان اعضای هیات مدیره انتخاب نشده توسط وزیر ورزش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله هزار میلیارد رسید کی بردشون کی خوردشون ..مهره های نفوذی وزیر در اسقلال نابودشون کردن

      • بدون نام

        بهنام مگه گذاشتن بمونه برا رد گم کنی آوردنش .وقتی دیدن باش همآهنگ نیست بیرونش کرد و بخاطر آبرروش و استقلال چیزی نگفت چون مبترسید براش پاپوش درست کنن..مگه خوبان آبروشون سر راه دیدن که باشون دهن به دهن بشن

    • حمید دهقی

      حرف دل میلیونها هواداررازدی

    • علی

      بس کن دیگه
      تا دیروز که میخواستی حکم بگیری می گفتی پاک ترین دولت
      حالا که پرت کردن بیرون شما رو شد پرسپولیسی؟
      پرسپولیس هم مشکل زیاد داره وگرنه برانکو و رادو نمیرفتند
      دد ضمن ما به واسطه حضور مداوم در لیگ قهرمانان آسیا باید هم وضعیت مالی ما بهتر باشه
      کمتر حرص بخور نترکی فتل فوتوشاپ

    • بدون نام

      کیسه کشه دیگه

    • بدون نام

      امثال شما بازیکن سالاری رو رواج دادین لابی گریهایی که بخاطر قهرمان شدن یادت رفته حالا غلط زیادی میکنی گم شو

    • بدون نام

      وزارتخونه ها در دولت روحانی خیلی شخصی و سلیقه ای رفتار میکردن نمونش وزارت ورزش و یا وزیر جون ارتبا طات

    • بدون نام

      این آقای مثلاً دکتره نون به نرخ روز حالا که پایان دولت هست زبون بازکرده، سالهای پیش ایشان چندین فرمودند وزیر هیچ تفاوتی بین دو تیم نمیزاره ...

    • بدون نام

      اب که سر بالا برو فتل هم ابوعطا میخونه. بخون کیسه بخون. یکسال دیگه هم دولت جدید رو محکوم به جانبداری خواهید کرد.

    • بدون نام

      شیر مادرت حلالت. مرد بزرگ

    • بدون نام

      این فتلخان چی میگه

    • پیرمرد پرسپولیسی

      ماپرسپولیسی ها هم تشکر ویژه ای از شما داریم ، بابت بمب ترکاندن هایتان که ماحصل آن بدهی های سنگین وبلبشوهای کنونی ست .این حرف زرینچه را باید با طلا نوشت که گفت : فتح الله زاده با موتورگازی به استقلال آمد وبا لکسوز رفت .

    • بدون نام

      حالا که دولت روحانی داره تموم میشه شروع به حرافی میکنی قبلا چیزی نمیگفتی امیدبه پستی داشتی

    • بدون نام

      شما که تا حالا میگفتید بی عرضگی خودمان را گردن وزیر نیندازیم

    • مرتضی

      دکترشوالیه شصت میلیاردشمابرازمانی بودکه قرادادبازیکن 100تا۲۰۰میلیون بودنه الان که هیچ بازیکنی قراردادکمترازیک میلیاردنداره

    • بدون نام

      یکی دیگر از نون به نرخ روز خورهای مملکت ابراز وجود کرد...

    • بدون نام

      فتل ساکت گندی که تودر امر مدیریت تیم وبالا آوردن بدهی زدی هیچکی نمیتونه هنوز که هنوزه آوار بدهی شماسر تیم هوار میشه

    • بی نام

      این دوباره سنتی وصنعتی را با هم زد

    • بدون نام

      فتح الله زاده شما درجایگاهی نیستید که بخواهید به روحانی دستور بدهید ویا حرف بی ادبی بزنید همین شما وامثال شما هستید که حاشیه سازی برای تیم استقلال درست می کنید باختهای تیم وناهماهنگی را می خواهید با این کارها جبران کنید ویا اینکه از برکنار شدنتان هنوز میسوزید وعقده دارید شما بهتر است ادب ومعرفت و صحبت کردن را یاد بگیرید

    • ...

      دمت گرم با صحبت هات...خدا کنه واقعا این دولت جدید به داد باشگاه استقلال برسه..

    • کریم احسانی

      درود بر شما که خیلی خوب چهره وزیر پرسپولیسی رابه هواداران میلیونی استقلال معرفی کرد دید

    • س

      دروغگو اول میگی به استقلال رسیدگی نشده بعد میگی 1000 میلیارد تومان پول داده شد

    • بدون نام

      واقعاازبزرگ وکوچک شون توهم زده هستن تیمشون نتیجه نمیگیره میندازن گردن وزیرووکیل وبقیه بجای بازی درست دنبال حاشیه هستن همش ادامه بدیدخوبه چندتاجام دیگه میگیریم انشالله

    • ا.ا

      الان که دارن میرن شوالیه فتل منتقدشده.عجیب جماعت دورویی

    • بدون نام

      از قدیم گفته اند که آدم دروغگو کم حافظه است یادمان نرفته یکسال پیش که همین وزیر پست مدیر عام لی استقلال را به شما سپرد چه به به و چه چهی برایش راه انداختید دوما میشود بفرمائید این هزار میلیارد تومان ناقابل را چه کسی به استقلال داد نکنه از آسمان افتاد

    • خاصیم چون لیاقت خاص بودن رو داریم

      شما هم اگه جام اوردین دهه قبل دلیلش احمدی نژاد کیسه کش بود

    • بهنام

      اقای فتح اله زاده مگ نیومدی درستش کنی چنین اونچینش کنی خب چرا شانه خالی کردی الفرار شدی میموندی درستش میگردی انقد هم ب زمین زمان گیر ندید حرف هاتون پوچ ی ریال نمی ارزه

    • بدون نام

      فتح الله زاده فکر می کند دولت بعدی او را تحویل خواهند گرفت.بی سواد فکر می کند فقط او هستش که به درد استقلال ی خورد!!!

    • امید بابلسر

      چرا خودش مدیر عامل بود همش از وزیر تعریف و تمجید میکرد شما چرا اینجوری هستین
      صادق باشین

    • حسن

      فتطل معلومه خیلی میسوری سروریت پشت سرهم قهرمانی میاره، وزیر تابه حال چکار کرده برای پرس پولیس‌ هر کاری هم کرده برای کیسه بوده دست پیش بگیر نیافتی

    • سهراب

      حالا که شوالیه فهمیده دولت داره عوض میشه زبون باز کرده، تا حالا کجا بودی؟

      پاسخ ها

      • جاوید یگانه از همدان

        همه فریبکارین از تو گرفته تا علی پروین مردم گول این مصاحبه های بودار را نخواهند خورد.

    • بدون نام

      لعنت بر این دولت که تیم محبوبمان را بدبخت کردن انشاالله خداوند مهربان هم در این دنیا و هم در آخرت به حسابشان رسیدگی می کند

    • NASHA

      فقط خدا امثال شمارو میشناسه دکتر تقلبی. چجوری یکی دوسال پیش وزیر و رئیس جمهور از نظرتون عالی بود. تو برنامه زنده گفته بودین. الان فقط دارین این حرفارو میزنید که تو دولت بعد یه کاره ای بشی جناب. بچه دو ساله هم اینو میدونه

    • بدون نام

      آغا فتل تیرش به سنگ خورد و نتونست مدیر کیسه بشه دوباره شروع ذبه هوچیگری کرد

    • بدون نام

      بیست روز دیگر روحانی با وزیران میرن بعدش کی دارین باختتون را گردنش بندازین

    • بدون نام

      حنات دیگه رنگی نداره فتل بنگی.کسی برات تره هم خرد ننیکنه.
      انتطار داشتی خودت مدیر عامل بشی که نشدی.

    • سید رضا از رشت

      واقعا حرف حساب وکتاب جواب ندارد حاجی زنده باشی

    • بدون نام

      الان باز لنگیا میان میگن فتح الله زاده به چه حقی به بهترین رییس جمهور نیم قرن اخیر حمله کرده اخه تحمل ندارن به کسی که باعث و بانی موفقیتشون شده حمله بشه

    • لر با غیرت

      فتل چرا اینقدر شلوغش،میکنی اگه عرضه داشتی خودت مگه مدیر عامل تیمت نبودی چرا استعفاه دادی
      هروقت تیمت نتیجه نمی گیره همه رو درگیر میکنی پیرمرد

    • shahyn Dezful

      ادم فرصت طلب وجاعل مثل اینفرد خدا نیافریده اینهمه زمین برای تینش گرفت 1متر هم بتیمش نرسید همه بنام خودش ثبت شد

    • بابک

      فتل بدو تو غا

    • بدون نام

      اگر مدیر عامل شده بودی که تعریف دولت میکردی.
      تیم پرسپولیس رقیب نداره.اگر هم باشه تیم شله زرده نه شما.پس هی خودتون رو با بزرگها مقایسه نکنین

    • کوروش

      درووود بر فتح الله زاده عزیز و مهدی عبدیان باغیرت,

    • ارش

      یعنی خدا وکیلی این حاج فتل اصلا حالش،خوب نیست

    • عمادم

      ای باز دید دولت داره عوض میشه اومد خودی نشون بده شاید بذارنش سرکار مدیرعاملش کنن خخخ

    • اصغر

      حاج فتح الله شیر مادر حلالت باشه

    • kami

      چون شما انتخاب نشدین ناراحتین

    • حکمی

      آخه خودتورو هم همین دولت مدیرعامل استقلال منصوب کرد،چه کردی؟

    • اکبر

      نون به نرخ روز خورها ... کیسه زباله بالا پایین نداره همشون هوچیگر هستن قرارداد 10-12 میلیاردی بستن حالا گیر کردن تو پرداختش دارن ....

    • بدون نام

      دولت ننگین روحانی خدا رو شکر داره میره به زباله دانی تاریخ!

    • بدون نام

      از آقای زاکانی که آذم پیگیری هستن میخوایم که وزیر ورزش را به استیضاح بکشونن!

    • روح اله

      فتل جان عزیز با تمام احترام چطور اونوقت که شما را مدیر عامل کرد گفتی وزارت هیچ تبعیضی نمیداره بین دو باشگاه ابعد استعفا دادی چی شده حالا تغییر موضع دادی

    • @هفتک

      دمتگرم ناموسن حاجی دستخوش تروخدا باشگاه روبخرید راحتمون کنید بخدا

    • mv

      ...،برا ریاست کیسه دندون تیز کرده،اگر همین وزیر ببرتش تو کیسه میشه بهترین وزیر..ولی برا شادی ملت وجود کیسه و هواداراش لازمه

    • بدون نام

      فتل جان دوباره قاطی استفاده کردی مگه نگفتن سنتی و صنعتی را با هم نزن تا چرت و پرت نگی.

    • اکبر پرسپولیسی

      اگه این دولت و سلطانی فر بد بودن چرا جنابعالی قبول کردی تو هییت مدیره استقلال باشی تو این دولت ؟
      چرا وقتی تو هییت مدیره نیستین دولت و وزیر بد میشه و وقتی هستین خوبه و بهبه و چه چه میزنین براشون

    • بدون نام

      این شما مدیران نادان و بی عقل که هر بلایی خواستید سر تیم استقلال آوردید.چقدر دولت باید تاوان قردادهایی که با مربیان خارجی منعقد کردید را بای جبران کند.حالا کارتان به جایی رسیده که ریس جمهور مملکت رو مسخره میکنی.آقای فگل زاده.

    • بدون نام

      آقای فتح الله زاده.8سال پیش هم همین حرفهای که الان به آقای ریسی میزنی.به آقای روحانی میگفتی.مقصر خود شما مدیران بی سواد و بدون مشاور حرفه ای در نوشتن قردادهاست.شما باشگاه استقلال رو نابود کردید

    • بدون نام

      1-سوزش از جای دیگه ای است !! مدیر عامل نکردن 2- در حد قهرمانی چاپلوسی 3- وقتی اعضا باهم نمی سازند چه ربطی به وزیر و روحانی دارد ؟؟؟!!!3- تو چرا آمدی و رفتی وزیر ترا کنار گذاشت یا به امید مدیر عاملی آمدی و ..

    • پارسوماشیم

      حزب باد علی پروین که هر دوره میره دست بوس یه نفر

    • احسان احمدی

      ای فتل ای کاش اکنون تو بودی مدیر تا خودت بیرون کنی از تیم از صغیر از کبیر ما طرفداران مردیم از بس تیم رقیب جام گرفت سالها در انتظاریم کاش این استقلال یک بچه جام میگرفت

    • سید ذاکر

      آقای فتح الله زاده زمان سیاه بازی تمام شده آقای رئیسی به شما پست و مقام نمی‌دهد مرگبر حزب باد

    • سید ذاکر

      حزب باد خخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      تو هم بیا از آب گل آلود ماهی بگیر کیسه کش و منطق مثل دو خط موازی هستند که هیچوقت به هم نمی رسند

    • بدون نام

      حالا که دارهمیره همتون زبون در اوردین 8 سال توی این مملکت عمرارو به فنا برد هیچی نگفتید حالا داره میره میگید زهی غیرت وحرف

    • علوی

      حرف حق و زده
      پته وزارت لنگی رو ریخت رو آب
      بیچاره لنگیای تازه به دوران رسیده

    • بدون نام

      حرفای واقعی زدی قبلا اگه پرسپولیس یااستقلال هریک نتایج بدی می گرفتن. همه دولتها زود مشکلاتشو حل میکردند زود بشرایط برمی گشت متا سفانه حالا پشت پرده چیزهایی هس سوال بزرگه چرایکی خیلی خوبه شده یکی هنوز یک.مدیرجانسوز کاربلد پیدا نکرده. ودایم.حاشیه داره

    • بدون نام

      من موندم چرا لنگیا اخبار سرورشون رو دنبال میکنن و نظر میدن دورانتون کم کم داره تموم میشه ببینم بعدش حرفی دارن بزنن

    • محمد

      با این کار تو هیأت مدیره این مديرعامل دست نشانده بابا مسعود رو تقویت کردن. هواداران باید یه کاری بکنن.

    • بدون نام

      تیم پیروزی تیم وزرای روحانی

    • محمد

      مملکت بی صاحب همینه دیگه
      اگر این اتفاق ها برای هر تیمی بیافته اصلا درست نیست.
      سلطانی فر و علینژاد روزی این مردم حسابی از خجالت شما در میان

    • جوان ایرانی

      درود بر حاج فتح الله زاده

    • بدون نام

      دولت عوض شد سر و کله این آدم فرصت طلب پیدا شد

    • ستاره

      لنگیا بابا مسعودشون داره میره

    • بدون نام

      چرا پیشکسوتان پرسپولیس بعنوان ورزشکار کشوری اصلا به شرایط باشگاه استقلال ایران هیچ اشاره ای یا اعتراضی نمی کنن!در شرایطی که بارها استقلالیا سر دایی و علی کریمی در اومدن اونا رو حمایت کردن یا پیشکسوتای استقلال همیشه در بزنگاه از هر دو تیم پایتخت حمایت کردن من نشنیدم یکی شون مصاحبه کنه و اعتراضی به رسم جوانمردی از شرایط استقلال داشته باشه شاید مسئولین قرمز حداقل به حرف اونا توجه کنن

    • حامی احمدی

      اقا تورابه خدا یه جایی تواستقلال به این بنده خدا بدین خودشو کشت حتی حاضره بره زندان ولی راش بدن تو باشگاه بیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج