۱۱۳۰۷۷۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ربیعی:

پرسپولیس بهترین تیم فعلی آسیا است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس به تعریف از این تیم پرداخت.

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس به تعریف از این تیم پرداخت.

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا میلاد با سعادت آقا امام رضا (ع) را به تمام مردم کشورم و شیعیان عزیز تبریک می‌گویم. در آخرین دیدارمان مقابل سپاهان بازی خوبی برگزار نکردیم، پس از آن چند روزی تمرینات‌مان را تعطیل کردیم و سپس دور جدید تمرینات را با بچه‌ها جلو بردیم. تمام تلاش‌مان این است که تیم را چه از لحاظ ذهنی و چه از لحاظ فنی بتوانیم مهیای ۷ بازی پایانی لیگ بکنیم.

پرسپولیس بهترین تیم فعلی آسیا است

او تاکید داشت: به هر حال می‌دانیم که بازی فردای ما مقابل پرسپولیس بسیار مشکل است، در برابر تیمی بسیار خوب بازی داریم که بهترین تیم حال حاضر آسیا است که کادر فنی مجرب و بازیکنان زبده‌ای دارد. ما هم سعی کردیم در این مدت ریکاوری درستی را روی تیم انجام دهیم. بعد از بازی با سپاهان که بدترین عملکرد فنی ما در فصل اخیر بود و جای هیچ توجیه و دفاعی ندارد، سعی‌مان بر این است که در 7 بازی آخر روند کیفی‌مان را با توجه به هدف‌گذاری که داشتیم به درستی انجام دهیم.

وی ادامه داد: ما محمدحسین کریم‌زاده که در تمرینات قبل از بازی با سپاهان دچار شکستگی شد مقابل پرسپولیس هم در اختیار نداریم، این بازیکن به تازگی گچ پایش را باز کرده است. طرحانی هم بعد از عملی که داشت یک هفته‌ای است به تمرینات برگشته است. محمد انصاری هم به تازگی به تیم اضافه شده و در حال تلاش هستیم تا با تمرینات اضافه این بازیکنان را به شرایط مسابقه برسانیم. مهدی کیانی هم که درگیر کرونا بود، یک هفته است که تست‌اش منفی شده و بعد از 2 هفته که قرنطینه بود، چند روزی است که به تمرینات اضافه شده است. انصاری حدود 10 روزی است که با تیم تمرین می‌کند، شاید از لحاظ شرایط مسابقه دور باشد ولی برای او تمرینات اضافه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم هرچه سریع‌تر به شرایط ایده‌آل نزدیک شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص جدایی چند روزه سرآسیایی از کادرفنی عنوان کرد: فکر می‌کنم موضوع خیلی مهم و خاصی نبود، بازی‌های‌مان تعطیل بود، یک درخواستی بود و این درخواست انجام شد و بعد از آن هم او به تمرینات برگشت، یک سو‌ءتفاهمی پیش آمده بود و خیلی راحت این مسئله برطرف شد. سرآسیایی از دوستان خوب من است. همه ما سعی می‌کنیم در مواقع نیاز به هم کمک کنیم. از نظر من این مسئله کاملا حل شده است و من هم سعی کردم تا جایی که در حوزه اختیارات من است شرایط را به سمتی ببرم که هیچگونه سوءتفاهمی وجود نداشته باشد.

ربیعی خاطرنشان کرد: با احترام به تمام باشگاه‌ها و تیم‌های مختلف، این را قاطعانه می‌گویم ما یک تیم واحد هستیم و برای خودمان بازی می‌کنیم و می‌جنگیم. مهمترین مسئله ما شأن و منزلت تیم مس رفسنجان است. در هر باشگاهی که کار کنم وظیفه من این است که از حقوق تیمم دفاع کنم. الان هم که سرمربی مس هستم با تمام قوا و برای برنامه خودمان بازی می‌کنیم. ممکن است در بعضی از بازی‌ها روز خوب‌مان نباشد و این اتفاق برای همه تیم‌ها هم پیش می‌آید.

وی افزود: هدف ما در ابتدای امسال و در جلساتی که با مدیران باشگاه و هیئت مدیره برگزار کردیم، این بوده که تیم مس را در سال اول در لیگ برتر حفظ کنیم و در سال آینده رتبه تک‌رقمی کسب کنیم. ما در سال گذشته توانستیم یک رویای بزرگ را رقم زدیم و به لیگ برتر صعود کردیم و تمام تلاش‌مان این است که تیم را با یک جایگاه مناسب و در خور مجموعه‌مان در لیگ برتر حفظ کنیم. همه تیم‌ها برای‌ ما محترم هستند و رسالت‌مان این است که با تمام قوا شرکت کنیم. اگر در بازی‌‌هایی هم مثل سپاهان شکست خوردیم، می‌توانیم هم مسئولیت آن باخت را برعهده بگیریم و هم از هواداران بابت باخت ناباورانه‌مان مقابل سپاهان عذرخواهی کنم. از همه هواداران هم می‌خواهم که در 7 بازی آخر یار و یاور ما باشند و ما را دعا کنند تا از گردنه‌های سخت امسال عبور کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آقای مستعار

      صد بار تا حالا گفتی اینو بخدا...می خوای ببازی بباز اینقدر حرف تکراری نزن...البته تیمی که شما همش بهش میبازی بهترین تیم آسیا نیست ...بهترین تیم آسیا قهرمان آسیا میشه نه نایب قهرمان....عزیز دل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج