جاباما
۱۱۳۰۷۹۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ویندوز ۱۱ از اپلیکیشن Chat جدیدی بهره می‌برد

ویندوز ۱۱ اپلیکیشن Chat جدیدی دارد که در تسک‌بار این سیستم عامل قرار داده شده است. این نرم‌افزار مبتنی بر سرویس Microsoft Teams کار می‌کند. با اپلیکیشن چت جدید ویندوز می‌توانید به سرعت به گفتگوهای اخیر دسترسی داشته باشید و با چند کلیک تماس صوتی برقرار کنید.

دیجیاتو: ویندوز ۱۱ اپلیکیشن Chat جدیدی دارد که در تسک‌بار این سیستم عامل قرار داده شده است. این نرم‌افزار مبتنی بر سرویس Microsoft Teams کار می‌کند. با اپلیکیشن چت جدید ویندوز می‌توانید به سرعت به گفتگوهای اخیر دسترسی داشته باشید و با چند کلیک تماس صوتی برقرار کنید.

مایکروسافت امروز بالاخره از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد و از تغییرات آن پرده برداشت. یکی از ویژگی‌های جدید این سیستم عامل اپلیکیشن جدید Chat است که به‌صورت پیش‌فرض روی ویندوز نصب شده و اجازه می‌دهد از طریق سرویس Microsoft Teams با خانواده، دوستان و همکاران خود ارتباط داشته باشید.

ویندوز ۱۱ از اپلیکیشن Chat جدیدی بهره می‌برد

کلاینت جدید چت از نسخه مصرف‌کنندگان Microsoft Teams استفاده می‌کند و امکان اشتراک‌گذاری متن، تصویر، فایل و آغاز تماس متنی یا صوتی را از تسک‌بار ویندوز ۱۱ فراهم می‌کند. مایکروسافت می‌گوید از آن‌جایی که سرویس Teams یک سرویس چندپلتفرمی است، با این کلاینت هم به‌راحتی می‌توانید با هر کسی روی پی‌سی، اندروید یا آیفون ارتباط برقرار کنید.

ویندوز ۱۱ از اپلیکیشن Chat جدیدی بهره می‌برد

رابط کاربری اپلیکیشن چت در بالا دکمه‌ای به نام Meet Now دارد که به شما اجازه می‌دهد تماس ویدیویی بسازید و هر کسی را حتی بدون داشتن اکانت مایکروسافت به تماس خود دعوت کنید. این اپلیکیشن همچنین از امکان ارسال پیامک به اندروید و آیفون پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد که کلاینت Chat حالا به جای اسکایپ به‌عنوان پیام‌رسان پیش‌فرض ویندوز انتخاب شده چون اسکایپ دیگر به‌صورت پیش‌فرض روی ویندوز ۱۱ نصب نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج