جاباما
۱۱۳۰۸۲۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پیشرفت‌‌های ویژه ویندوز ۱۱ در زمینه گیمینگ

در جریان معرفی ویندوز ۱۱، مایکروسافت به معرفی قابلیت‌های جدید ویندوز ۱۱ برای گیمر‌ها پرداخت که مهم‌ترین آن‌ها قابلیت AUTO HDR برای نورپردازی خودکار بازی‌ها و قابلیت DIRECT STORAGE برای اجرای سریع‌تر بازی‌ها است.

شهر سخت‌افزار: در جریان معرفی ویندوز ۱۱، مایکروسافت به معرفی قابلیت‌های جدید ویندوز ۱۱ برای گیمرها پرداخت که مهم‌ترین آنها قابلیت AUTO HDR برای نورپردازی خودکار بازی‌ها و قابلیت DIRECT STORAGE برای اجرای سریع‌تر بازی‌ها است.

پیشرفت‌‌های ویژه ویندوز 11 در زمینه گیمینگ

سرانجام مایکروسافت قابلیت‌های ویندوز 11 برای گیمرها توضیح داد که مهم‌ترین آنها DirectX 12 Ultimate ، Direct Storage و Auto HDR است. بنا بر اعلام ردموندی‌ها این قابلیت‌ها نشان از تعهد مایکروسافت به گیمرها بوده و اواخر سال جاری میلادی به ویندوز اضافه می‌شود.

در ادامه این رویداد ردموندی‌ها با نمایش بخش‌هایی از یک بازی به معرفی قابلیت Auto HDR پرداختند. بر این اساس قابلیت Auto HDR به شما امکان می‌دهد گرافیک بازی‌های SDR را بهبود داده به‌طوری‌که بتوانند در نمایشگرهای HDR به‌خوبی اجرا شوند. بازی هایی که از HDR پشتیبانی نمی‌کنند با فعال کردن Auto HDR در ویندوز 11 ، درخشان‌تر و پر رنگ‌تر اجرا می‌شوند.

پیشرفت‌‌های ویژه ویندوز 11 در زمینه گیمینگ

Direct Storage یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که به ویندوز ۱۱ افزوده می‌شود. ابتدا اعلام شد Direct Storage به عنوان یک قابلیت به پلتفرم ایکس‌باکس سری X و S اضافه می‌شود تا زمان اجرای بازی‌ها کمتر شود ولی اکنون معلوم شده این قابلیت به ویندوز هم راه پیدا می‌کند. برای استفاده از Direct Storage رایانه شما باید به یک درایو SSD مجهز بوده و یک بازی که از این قابلیت پشتیبانی کند، داشته باشید.

پیشرفت‌‌های ویژه ویندوز 11 در زمینه گیمینگ

در انتهای این رویداد مایکروسافت از DirectX 12 Ultimate به‌منظور اجرای بهتر بازی‌ها در ویندوز 11 رونمایی کرد.DirectX 12 شامل قابلیت‌های جدیدی برای توسعه‌دهندگان از جمله Raytracing 1.1 ، سایه‌زنی با نرخ متغیر (variable rate shading) و Sampler Feedback است. DirectX 12 اجرای بازی‌ها را بر روی رایانه‌های شخصی که قدرت پردازشی کمتری دارند، میسر می‌کند.

به‌طور‌کلی فرآیند اجرای بازی‌ها در ویندوز 11 پیشرفت مناسبی نسبت به ویندوز 10 دارد، قابلیت‌های جدید باعث بارگذاری سریع‌تر بازی‌ها با گرافیک جذاب‌تر شده و توسعه‌دهندگان هم راحت‌تر می‌تواند بازی‌های خود را بر روی ویندوز توسعه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج