۱۱۳۰۸۴۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ادعای نفتالی بنت درباره خرابکاری‌ هسته‌ای در ایران

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس وزیر دفاع این رژیم در جریان سخنرانی خود در یک مراسم نظامی اعتراف و ادعا کردند که این رژیم در خرابکاری‌های هسته‌ای در ایران نقش داشته است.

ایرنا: نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس وزیر دفاع این رژیم در جریان سخنرانی خود در یک مراسم نظامی اعتراف و ادعا کردند که این رژیم در خرابکاری‌های هسته‌ای در ایران نقش داشته است.

به نقل از "تایمز او اسرائیل"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایگاه هوایی هاتزریم مدعی شد: دشمنان ما باید بدانند که ما برای اقدام تردید نخواهیم کرد.

ادعای نفتالی بنت درباره خرابکاری‌ هسته‌ای در ایران

نفتالی بنت با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در بمباران تنها نیروگاه اتمی عراق که حدود ۴۰ سال پیش اتفاق افتاد مدعی شد: نخست وزیران اسرائیل همیشه دفاع در مقابل "تهدیدهای وجودی" را وظیفه خود می‌دانستند. آن زمان عراق بود و اکنون ایران است.

بنی گانتز وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در اظهارت خود در این مراسم در اظهارات بی‌اساس و خصمانه خود مدعی شد این رژیم می‌تواند مانند عراق در سال ۱۹۸۱، علیه ایران عملیات نظامی انجام دهد.

وی گفت: انگار زمان تغییر نکرده است، مانند چهل سال پیش (در عراق) اکنون در ایران یک دشمن خطرناک درحال انباشت سلاح در اطراف اسرائیل است و برای تهدید اسرائیل به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در اظهارات خود اعلام کرد این رژیم از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو در عدم همکاری با آمریکا در مورد برنامه هسته‌ای ایران فاصله خواهد گرفت و اگرچه رژیم صهیونیستی باید از خود دفاع کند اما با دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در این زمینه همکاری خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج