جاباما
۱۱۳۰۸۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حضور اسکارلت جوهانسون در Tower Of Terror

اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف در فیلم بیوه سیاه به زودی خود را برای بازی در فیلم Tower of Terror و همچنین تهیه‌کنندگی آن آماده می‌کند.

کلیک: اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف در فیلم بیوه سیاه به زودی خود را برای بازی در فیلم Tower of Terror و همچنین تهیه‌کنندگی آن آماده می‌کند.

اسکارلت جوهانسون، یکی از بازیگران اصلی دنیای سینمایی مارول به زودی در محصول جدید دیزنی یعنی برج وحشت به ایفای نقش می‌پردازد. جاش کولی، کارگردان داستان اسباب‌بازی‌ ۴ و فیلم‌نامه‌نویس انیمیشن دیدنی Inside Out نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. جاناتان لیا و خود جوهانسون از تهیه‌کنندگان اصلی هستند.

حضور اسکارلت جوهانسون در Tower Of Terror

متأسفانه هنوز جزئیات بیشتری درباره فیلم جدید منتشر نشده و حتی معلوم نیست دیزنی وظیفه کارگردانی را به چه کسی محول کرده است. با این حال طبق گزارش Collider و سابقه استودیو در امر فیلم‌سازی، باید منتظر یک نام بزرگ و شناخته شده باشیم. موضوع و خط داستانی فیلم نیز هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما با توجه به نام آن می‌توان گفت تم اصلی به نوعی با همان پارک معروف دیزنی در ارتباط است.

برج وحشت نام مکانی در پارک دیزنی است که با الهام گرفتن از سریال ترسناک و کلاسیک The Twilight Zone ساخته شده است. علاقه‌مندان می‌توانند از نقاط مختلف این مکان تفریحی، به ویژه هتل مخوفی که در قلب آن ساخته شده، بازدید کنند.

آخرین اثری که در رابطه با این مکان در سالن‌های سینما به نمایش درآمده، فیلم Tower of Terror محصول سال 1997 است که ستارگانی همچون کریستین دانست و استیو گوتنبرگ را در خود دارد. داستان درباره خبرنگاری به نام بازی کروکر (گوتنبرگ) است که مأموریت یافته درباره گم شدن اسرارآمیز بازدیدکنندگان پارک در ماه هالووین تحقیق کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج