۱۱۳۰۹۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گران‌ترین انتقال لیگ برتر در منچسترسیتی

پدیده فوتبال انگلیس با قرارداد نجومی از فصل بعد برای سیتی بازی خواهد کرد. این انتقال با پایان کار سه شیر‌ها در یورو قطعی می‌شود.

ورزش سه: پدیده فوتبال انگلیس با قرارداد نجومی از فصل بعد برای سیتی بازی خواهد کرد. این انتقال با پایان کار سه شیر‌ها در یورو قطعی می‌شود.

این روزها یورو ۲۰۲۰ به یک هشتم نهایی رسیده و تمرکز اصلی فوتبال دوستان روی همین رقابت هاست ولی نقل و انتقالات تابستانی که از ۵ روز دیگر رسما شروع خواهد شد نیز سوژه داغ همیشگی رسانه ها محسوب می شود.

گران‌ترین انتقال لیگ برتر در منچسترسیتی

تا به اینجا شاهد چندین نقل و انتقال بزرگ بوده ایم ولی طبق ادعای "دیلی میل"، بزرگترین و گران ترین انتقال تاریخ لیگ برتر انگلیس در راه است و پس از یورو 2020 و شاید هم زودتر قطعی خواهد شد.

منچسترسیتی با درخواست پپ گواردیولا پیشنهادی 100 میلیون پوندی(116 میلیون یورو) آماده کرده تا به استون ویلا برای جذب جک گریلیش ارائه دهد. هافبک 25 ساله خلاق و بازی ساز که گاه به عنوان بال نیز بازی می کند، با سیتی به توافق شخصی دست یافته و سیتیزن ها حاضرند برای شکار او 100 میلیون پوند هزینه کنند. انتقالی که در تاریخ لیگ برتر بی سابقه است و رکوردشکن خواهد بود. بسیار بعید است که استون ویلا در برابر چنین پیشنهادی مقاومت کند.

گران‌ترین انتقال لیگ برتر در منچسترسیتی

طبق گزارش دیلی میل و نیز نشریه سان، این انتقال حتی ممکن است پس از پایان کار انگلیس در یورو ۲۰۲۰ نهایی شود. انگلیس سه شنبه در یک هشتم نهایی به مصاف آلمان می رود و شانس خوبی هم برای صعود دارد. در صورت حذف اما سیتی می تواند کار انتقال گریلیش را نهایی کند.

این بازیکن هم اکنون در اردوی تیم ملی انگلیس حضور دارد و سیتی نمی خواهد تمرکز او و تیم را به هم بزند.

تا به امروز رکورد انتقالات لیگ برتر به پل پوگبا تعلق دارد که سال ۲۰۱۶ با ۱۰۵ میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست. همچنین نکته جالب دیگر اینکه سیتی با قطعی کردن انتقال هنگفت گریلیش، به سراغ هری کین خواهد رفت. در واقع حتی صرف هزینه ۱۱۶ میلیون یورویی نیز مانع از انتقال هری کین به سیتی نخواهد شد و رقمی مشابه نیز برای کاپیتان انگلیس در نظر گرفته شده است.

گران‌ترین انتقال لیگ برتر در منچسترسیتی

جک گریلیش متولد بیرمنگام و با اصالتی ایرلندی، تمام فوتبالش را در استون ویلا بوده و محصول آکادمی همین باشگاه است. او با 9 بازی ملی درخواست مستقیم پپ گواردیولاست و سرمربی اسپانیایی روی او برای فصل بعد حساب ویژه ای باز کرده است.

این انتقال اگر نهایی شود، بار دیگر قدرت مالی تیم هایی که یک دولت را به عنوان حامی و اسپانسر خود می بینند، به رخ خواهد کشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج