جاباما
۱۱۳۰۹۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ستارگان لیگ جزیره در رستوران «نصرت»

جسی لینگارد، آنتونی مارسیال و اشلی یانگ هم تیمی‌های سابق در منچستریونایتد این روز‌ها تعطیلات تابستانی را کنار هم سپری می‌کنند.

فوتبالی: جسی لینگارد، آنتونی مارسیال و اشلی یانگ هم تیمی های سابق در منچستریونایتد این روزها تعطیلات تابستانی را کنار هم سپری می کنند.

سه ستاره سرشناس با هم به یکی از شعبه های رستوران های آشپز معروف ترکیه ای یعنی "نصرت" در منطقه میکونوس رفتند. آنها تصاویری از خودشان در حال صرف غذا منتشر کردند و یانگ رو به دوربین می گوید که عاشق این مکان شده است. لینگارد خوشحالی معروفش که "جی-لینگز" نام دارد را به دوربین نشان می دهد و مارسیال نیز لبخند نرمی خطاب به مخاطبانش می زند.

ستارگان لیگ جزیره در رستوران «نصرت»

لینگارد که از لیست نهایی ساوتگیت برای یورو خط خورد، کمی بعد تصویری سه نفره از این سه ستاره در کنار نصرت منتشر کرده و نوشته است:"برادرانم." دکلان رایس بازیکن وستهام برای این عکس کامنت گذاشته است:" لذت ببر برادر."

لینگارد با پایان قرارداد قرضی خود با وستهام به منچستریونایتد برمی گردد و در اردوی پیش فصل با مارسیال روبرو خواهد شد. این بازیکن 28 ساله امید زیادی داشت تا با توجه به فصل خوبش به یورو برود اما در نهایت ساوتگیت روی اسمش قلم قرمز کشید. مارسیال هم البته مطابق انتظار جایی در لیست فرانسه نداشت چرا که نامهای سرشناس تری نسبت به او در لیست جای گرفتند. یانگ نیز که زمانی کاپیتان منچستریونایتد بود، فصل بعد به استون ویلا می رود تا دوباره در سن 35 سالگی به لیگ برتر انگلیس برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج