جاباما
۱۱۳۱۰۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گلکسی واچ به پایش سلامت مجهز می‌شود

سامسونگ با هدف توجه بیشتر به وضعیت سلامتی کاربران، احتمالا گلکسی واچ ۴ را به حسگر BIA (آنالیز امپدانس بیوالکتریک) مجهز می‌کند که می‌تواند سلامت عمومی بدن از جمله نسبت چربی به عضله را اندازه‌گیری کند.

دیجیاتو: سامسونگ با هدف توجه بیشتر به وضعیت سلامتی کاربران، احتمالا گلکسی واچ ۴ را به حسگر BIA (آنالیز امپدانس بیوالکتریک) مجهز می‌کند که می‌تواند سلامت عمومی بدن از جمله نسبت چربی به عضله را اندازه‌گیری کند.

در سال‌های گذشته سنسورهای مربوط به سلامت متنوعی به ساعت‌های هوشمند اضافه شده است. با وجود محبوبیت بسیار زیاد سنسورهای SpO۲ اکنون برخی از ساعت‌‌های هوشمند می‌توانند استرس، دمای بدن و سلامت قلب را پایش کنند. اکنون سامسونگ می‌تواند یک سنسور جدید دیگر به گلکسی واچ ۴ اضافه کند. به گفته «مکس وینباخ»، یکی از منابع آگاه بازار ساعت آینده سامسونگ مجهز به سنسور BIA خواهد بود که این ویژگی معمولا در محصولات هوشمند یافت می‌شود.

گلکسی واچ به پایش سلامت مجهز می‌شود

BIA روشی دیگری برای اندازه‌گیری برخی ترکیبات بدن (مانند نسبت چربی بدن به عضله) است. سنسور می‌تواند امپدانس یا اختلال جریان ولتاژ ارسال شده از بدن را شناسایی کند و از این داده‌ها برای ارزیابی بیش از حد لاغر یا چاق بودن فرد استفاده کند. زیرا استخوان‌، عضله، چربی و سایر بافت‌های بدن از نظر مقاومت الکتریکی کیفیت‌های متفاوتی دارند.

اضافه شدن سنسور BIA در گلکسی واچ ۴ سامسونگ علاوه بر این می‌تواند برای کسانی که مایل به عضله‌سازی، نظارت بر سلامت عمومی یا چربی سوزی هستند، ارزش بسیار زیادی داشته باشد. همچنین این سنسور با سایر معیارهای عملکرد مانند VO2 Max (اکسیژن مصرفی بیشینه) همگام سازی می‌شود. در حالی که گلکسی واچ ۳ موثرترین دستگاه پوشیدنی برای ردیابی تناسب اندام نبوده است، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این قابلیت‌ها را در گجت‌های پوشیدنی خود بهبود ببخشد.

سامسونگ در تاریخ ۷ تیر ماه ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران رویداد مجازی‌اش را همزمان با کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود در این رویداد از گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ اکتیو با سیستم عامل ترکیبی سامسونگ و گوگل رونمایی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج