۱۱۳۱۱۷۱
۹۰ نظر
۵۰۰۶
۹۰ نظر
۵۰۰۶
پ

فتح‌الله‌زاده: نمی‌بینید مردم شاکی‌، تجمع می‌کنند؟

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: بخواهند تیمی محلی در یک شهرستان کوچک را این شکلی مدیریت کنند همه خنده‌شان می‌گیرد، اما آیا وزارت ورزش از در به در کردن استقلال خجالت نمی‌کشد؟

خبرگزاری فارس: علی فتح‌الله‌زاده درباره چالش های مدیریتی باشگاه استقلال اظهار داشت: وقتی می‌خواهید شاگردی را خوب تربیت کنید، اگر خود معلم نیاز به تربیت داشته باشد باید خودش را هم فرد دیگری تربیت کند. ابتدا باید معلم تربیت داشته باشد تا بتواند شاگرد خوبی تربیت کند. وقتی در مورد استقلال صحبت می‌کنیم، از یک تیم معمولی حرف نمی‌زنیم بلکه از یک اَبر تیم ایرانی صحبت می‌ کنیم که قدمتی چند دهه‌ای دارد و در تالار AFC به آن احترام می‌گذارند. دو ستاره درخشان دارد و اسطوره‌های بزرگی مثل ناصر حجازی، منصور پورحیدری، مظلومی، احدی و خیلی دیگر از دوستان در آن بوده‌اند.

فتح‌الله‌زاده: نمی‌بینید مردم شاکی‌، تجمع می‌کنند؟

وی افزود: این افراد برای استقلال مو سفید کرده و زحمت کشیده‌اند. وقتی به امثال علی جباری، حسن روشن و... نگاه می‌کنیم، می‌بینیم پر از دردهانه‌های افتخار کشور در این تیم درخشیده‌اند. اگر یک تیم محلات در شهرستانی کوچک را می‌ خواستند اینگونه مدیریت کنند به وی نمی‌خندیدیم؟ آیا وزارت ورزش خجالت نمی‌کشد که تیم بزرگی را اینگونه دربه‌در می‌کند؟

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال عنوان کرد: این چه انتخابی است فردی که دو روزه آورده‌اید فرار کرده و می‌رود؟ برای اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد بلکه چندمین بار است. نوش‌جانتان که سر سفره نشسته‌اید اما سفره را خراب و نجس نکنید و به آن احترام بگذارید. این تیم خیلی از بزرگان فوتبال کشور را دارد، چرا از آنها مشورت نمی‌گیرید؟ تعجب می‌کنم چرا تیم به این بزرگی را دست یک نفر می‌دهید تا وی درباره‌اش صحبت کند؟

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: علی‌القاعده باید تیم خودش هیأت مدیره داشته باشد و اجازه ندهد افراد دیگر برایش تعیین تکلیف کنند. عادت بچه‌گانه‌ای هم پیدا کرده‌اند که وقتی می‌خواهیم ضعف‌هایشان را بگوییم، می‌گویند بدهی‌های گذشته. به جای بحث در این مورد بیاید ببینید چه داده و چه گرفته‌اید. قبلی‌ها چه داده و چه گرفته‌اند؟

وی درباره اینکه برخلاف پیش‌بینی‌ها احمد مددی با وجود اختلاف با هیأت مدیره و کادرفنی استقلال در این تیم ماندگار شد و آیا همین موضوع سبب ادامه اختلاف‌ها نمی‌شود، عنوان کرد: این موضوع تودهنی زدن به آحاد عظیم استقلال است. آنها می‌گویند فلانی را نمی‌خواهیم اما فلانی را عوض می‌کنید. اصلا تخلف قانونی انجام شده است. وقتی سه عضو هیأت مدیره که باید مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند می‌گوید فلانی را نمی‌خواهیم، قانونا چنین فردی وجاهت قانونی در باشگاه ندارد و هر چه امضا می‌کند خلاف قانون است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: نمی‌توانید به افرادی که اختیار تعیین مدیرعامل دارند بگویید این کار را انجام ندهید و آنها را کنار بگذارید. این هم یک تخلف است. دوستان قانونمدار ما کجا هستند و چرا به این تخلفات رسیدگی نمی‌کنند؟ چرا هر کی به هر کی شده است؟ یکبار مصاحبه کرده و به آقای روحانی گفتم واقعا نمی‌تواند وزیرش را سین جیم کند و از وی توضیح بخواهد؟ نمی‌بینند که مردم اعتراض کرده و تجمع می‌کنند؟ دیدن این مسائل خیلی سخت است؟

فتح‌الله زاده ادامه داد: بفهمید چه کسی مرده و چرا مرده است؟ به داد این باشگاه برسید. یک مربی آورده‌اید که جوان است و احتیاج دارد که به وی برسید. این جوان مثل درخت میوه‌ای است که تازه کاشته‌اید. به جای مراقبت از این درخت، هر روز شاخه‌اش را می‌زنید و در معرض باد و طوفان قرارش می‌دهید؟ به چه دلیل؟ می‌خواهید به چه برسید؟ چرا مردم هر حرفی می‌زنند ناراحت می‌شوید؟

وی اضافه کرد: آقایان حرف منطقی بزنید. ما به شما توهین می‌کنیم یا الفاظ بدی به کار می‌بریم؟ محترمانه از شما انتقاد می‌کنیم. شما هم از ما محترمانه انتقاد کنید. از تاریخی که من از استقلال رفته‌ام تا کنون ۸۰۰ میلیارد پول به استقلال آمده است. آقایان نهادهای نظارتی که به یک قران ما آن هم در شرایطی که کسی پول نمی‌داد و بنده با قرض پول را به باشگاه می‌آوردم نظارت می‌کردید، اکنون چرا به این مبالغ نظارت نمی‌کنید؟

مدیرعامل اسبق استقلال عنوان کرد:‌۸۰۰ میلیارد تومان کجا هزینه شده؟ بیائید بگوئید زمان مرا هم نظارت کنند و اگر اشکالی دیده شد برای این آقایان را هم بگذارید من دربیاورم. آیا کارشناسی بهتر از من می‌خواهید؟ مجانی برای شما کار می‌کنم. سه ماه فرصت بدهید تا اسناد را بررسی کرده و بگویم چه تخلفاتی انجام شده است اگر راست می‌گوئید.

فتح‌الله زاده درباره اینکه آیا مرسوم است سرمربی پس از هر بازی به بازیکنان ۱۰ تا ۲۰ میلیون پاداش بدهد، گفت:‌ اصلاً این کار سرمربی نیست. مربی استقلال اعصابش خورد است و ناراحت است. با وی صحبت کرده و گفتم اگر می‌خواهی با هر کسی درگیر شوی بگو ما درگیر می‌شویم و با آنها صحبت می‌کنیم. به کار خودت برس اما یک فرد با بی‌اخلاقی، صدای مرا به مدیر باشگاه رسانده است، مدیر هم از من گلایه می‌کند که چرا چنین حرفی زده‌ای؟

وی افزود:‌ وقتی می‌بینم مربی تیم ناراحت است باید چه حرفی بزنم؟ باید از وی حمایت کنم تا بتواند کارش را انجام بدهد. این بچه اینقدر خوب کار می‌کند. آیا شکست دادن تیم امیر قلعه‌نویی کار ساده‌ای است؟ وی یکی از بهترین مربیان ایران است اما تیم همین مربی را هم می‌برد. ببینید در این فشار مربی استقلال چند برد به دست آورده است؟

مدیرعامل اسبق استقلال عنوان کرد: چرا این کارها را می‌کنید؟ اگر از استقلال بدتان می‌آید و دو ستاره چشمتان را نوازش می‌دهد، خودتان زحمت کشیده و بروید ستاره بگیرید. اصلا سیاره بگیرید، چرا این تیم را اذیت می‌کنید؟ این حرفها را به چه کسی گفته و با چه کسی صحبت کنیم؟

فتح الله‌زاده درباره اینکه آیا هیأت مدیره باشگاه استقلال با هم هماهنگ نبود، عنوان کرد: اگر هیأت مدیره هماهنگ بود، وضعیت تیم به این شکل نبود. چند نفر آمده و میلیاردی از جیب‌شان خرج کردند اما زمان ما از این صحبت‌ها نبود. خدا پدر شرکت های‌وب را بیامرزد که به اینها ۱۰۰ میلیارد پول داده اما این پول کجاست؟

وی افزود: مدام می‌گویم بدهی می‌دهیم. این بدهی چاه ویل شده و هر چه به آن می‌ریزید تمام نمی‌شود. آیا ۱۳ میلیارد پول تمام نمی‌شود؟ ۸۰۰ میلیارد رفت اما بدهی تمام نشده. از این وضعیت خجالت بکشید. بدون این بدهی‌ها ۸، ۹ قهرمانی به دست آمد. کمپ حجازی که یک‌هزار میلیارد قیمتش است به شما دادیم اما اکنون یکصد و هزار برابر بدهی است، ما را چه فرض کرده‌اید؟

عضو سابق هیات مدیره استقلال عنوان کرد: واقعا از سلطانی‌فر گله‌مند هستم. چگونه برای آن تیم اینگونه راحت مدیر می‌گذارد؟ یک مدیر خوب و عاقل مثل سمیعی که آدم دست‌پاکی است و کم مصاحبه می‌کند را سر کار استقلال هم بگذارید. چرا این کار را انجام نمی‌دهید؟ چرا آنجا می‌توانید اما اینجا نمی‌توانید؟ آیا ما از قوی شدن پرسپولیس ناراحت می‌شویم؟ خیر خیلی هم خوشحال می‌شویم. آنها رفقای ما بودند و مدیران و بچه‌های دو باشگاه با هم ارتباط خوبی داشتند اما آنها را به جان هم انداختید. از این کار چه لذتی می‌برید؟ آیا سادیسم دارید که می‌خواهید مردم را اذیت کنید؟

فتح الله زاده در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران تصریح کرد: میلیون‌ها هوادار استقلال خواستار تجمع هستند، فکر می‌ کنید آنها بی‌کس هستند. خود من همین امروز به وزیر محترم کشور نامه می‌نویسم و از وی می‌خواهم برای ما مجوزی صادر کند تا جمع بشویم تا این آقایان بدانند چند نفر هستید. صد و دویست نفر نیستیم. اگر فتح‌الله‌زاده بخواهد حرف بزند صد نفر یا دویست نفر نمی‌آیند. اگر وزیر به من اجازه تجمع بدهد و در آن صورت کمتر از سی چهل هزار نفر آمدند، بگویند ما خط داده‌ایم. خجالت بکشید و این کارها را بس کنید. مردم از بس اذیت شدند، دیوانه شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ALIREZA

      یه مدیری بود چک 500 میلیونی میداد عوضش چک دو میلیاردی از حساب باشگاه بر میداشت اون کجا رفت

      پاسخ ها

      • لنگ حقیر .بابا مسعود

        برترینها چرا نظرهای استقلالیارو ثبت نمیکنید...جواب لنگیارو بدیم......تابلو لنگی هستین....

      • لنگ حقیر .بابا مسعود

        حاجی خیلی مردی ...لعنت بر بدخوات....

      • بدون نام

        شاید برنامه ریزی شده باشه
        که ببینن هیچ کسی به غیر از تو نمیتونه مدیر تیم باشه

    • بدون نام

      اینقدر دری وری نگو فتل جان ....تو خودت از همه بدتری ..با موتور گازی اومدی و حالا .......

      پاسخ ها

      • لنگ حقیر .بابا مسعود

        لنگیا چیه از بمبهای فتح الله زاده میترسین

      • لنگ حقیر .بابا مسعود

        لنگی بزن به چاک...

      • اصغر

        لنگی به تو ربطی نداره

      • حسن

        کار وزیره فتل کار وزیره

      • بدون نام

        فتل برو خانه بخواب وقت شما گذشته چندین سال مدیر بودی چکار کردی ما کیسه کش ها به چه زبانی بگیم تو حرف نزن

    • امیر

      فیتل جان شما برو همون کشتی زنارو ببین تو آمریکا

      پاسخ ها

      • آقای محترم

        بوی کباب به دماغش خورده

      • بدون نام

        توچرا رفتی میماندی درسش میکردی نخودی

      • بدون نام

        از حرف منطق بدتون میاد

      • بدون نام

        از حرف منطق بدتون میاد

      • بدون نام

        حرف نزنی بهت میگن لالی

      • بدون نام

        انگار سرت بوی قورمهسبزی میده.

      • بدون نام

        چقدر شما بیفرهنگین لنگی

      • فرهادسالاری

        حرف این کلاش حقه باز باور نکنید، هفت خط یه که لنگه نداره ، جالب که همه بروبچ استلقالی فقط بلدن مظلوم نمایی کنن و با فرار روبه جلو همه چیز را واژگون وبرعکس نشون میدن، بقول پیشکسوتان محترم استقلال این عقل کل قبل از آمدن سرسفره استقلال چی داشت والان ببینیدچی داره ، تو که پات لب گوره و پولت ازپارو بالا میره بزاربقیه کارشون را انجام بدن،نکنه یادت رفته مدیر که بودی چه توپ وتانکی در میکردی،البته همه راباقرض از دیگران!!!!

      • بدون نام

        تو باکو بود همین بغل. مثلا رفته بود اونجا مدرک دکتری بگیره. حیف عنوان دکتری که تو ایران خیلی بی ارزش شده

    • بدون نام

      اقای همیشه درصحنه پارسال که تودا کردن مدیرمال پس چرا استفا دادی فقط الکی حرف میزنی تو مثل برادرن فنونی زاده یا وحید قلیچ همش میخاین خودنمایی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه وزیر علنا از ما حمایت کند شما از آخر اولید
        با این تفاسیر همیشه ما دوم بودیم

    • بدون نام

      جو الکی ندین باووو

    • اس اس اس

      مگراینکه تویکاربکنی مردبزرگ پوزاین لنگیا به خاک بمال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه فقط هنرش هوچی گریه،ازبزرگ تاکوچیکشون،سال های دارن میسوزن

    • بدون نام

      هوچیگری ک شاخ و دم نداره

    • بدون نام

      یه دونه ای حاج فتل

    • بدون نام

      فتل جون دورت تموم شده کم از بقل استقلال نبردی و نخوردی ، او خودت بزرگترین ضربه رو زدی ، بسه دیگه موتور گازیت تبدیل شد به برجای چند صد میلیاردی کمه ، دیگه دست از سر استقلال بردار ، چرا تا یکی دو سال پیش جرات نمیکردی حرفی بزنی حالا که دیدی دولت تموم شده شجاع شدی ، تو یه فرصت طلبی

    • بدون نام

      متاسفانه وزیر لنگیه

      پاسخ ها

      • ف

        ازسوزش این حرفها راباید بزنی درداخل زمین هیچی نیستید فتل ان زمان که مدیر عامل بود چه گلی برسر اس ت ق لال پوکیده اورد

      • بدون نام

        اقادرباره بابامسعودشون چیزی نگولنگیا ناراعت میشن

      • بدون نام

        قهرمانی باخفت بچه هاهم دیگه فهمیدن که چه جورجام میگیریدننگ برتون لنگیا

    • قرمز

      فتح الله زاده با این حرفا داره عرض اندام میکنه

    • بدون نام

      اقای فتح الله زاده،باشگاه لنگ باشگاه خاص هستش

      پاسخ ها

      • امیر

        تو این دوره منصبی بهت نمی‌رسه قتل جون

    • بدون نام

      افرین ما هم یکصدا داریم وزیر بی لیاقت شک ندارم بعداز اتمام وزیرش اینم مثل هدایتی و خلیل زاده جاش پشت میله زندان همین ادم ک یقه تا پشت گردن میبنده

      پاسخ ها

      • مهدی

        خاموش از این چرندیات دم مزن که عاشق استقلالیم تو خودت با اون کارات فنا دادی استقلال را دم بریده دم از استقلال نزن

    • بدون نام

      از حرف منطق بدتون میاد

    • بدون نام

      این یارو برا گرفتن پست و مقام چرت و پرت میگه

    • بدون نام

      عمو فتل روی این قبری که گریه میکنی مرده توش نیست .برو چاره ای دیگر بیندیش. این رهی که دست گذاشتی ره باطلی میباشد

    • حمید

      درود بر فتح اله زاده حرف حق میزنه دمت گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دنبال لقمه چرب یه بوی به مشامش رسیده

      • عیسی

        فتح اله زور خودشو میزنه

      • امجدی

        هواداران با غیرت تهرانی ما شهرستانی هستیم بخاطر کرونا مشکل مسافرتی داریم از شما هواداران دلاور پ با غیرت تهرانی استقلالی درخواست میکنیم با تجمع مقابل وزارت رو سیاه ورزش و شخص سلطانی فر رو سیاه صدای اعتراض ما شهرستانی ها با ب آتش کشیدن این وزارتخانه لجنزار سلطانی فر و دولت مسخره روحانی کفتار صفت برسانید ایکاش ما در کنار شما غیرت مندان هواداران تهرانی بودیم

    • سهراب

      فتل، شوالیه، هر چه بدبختی استقلاله زیر سر امثال توست.

    • بویراحمدی اصیل

      جناب فتح ا...زاده چرا حاشیه میری،،تیم ماهمون تیمی هستش که همی الان داریم به دیاباته وملیچ اندازه ی دوتیم پول میدیم،
      مگر پرسپولیس چندبازی کن خارجی داره این همه موفقه
      خودشما دربحث بازیکن گرفتن چقدر هزینه میکردی،،اصلااین بدعت بدثمره خودشماست
      میدونی که چقدربدهکاری گذاشتی رودست استقلال کبیر
      تازمانی سهم خواهانی چون شما،قلعه نویی،مجیدی،نکونام،منصوریان دنبال فرصت هستن طبیعتا ماروی ارامش رانخواهیم دید

    • بدون نام

      چقد ابر ستاره دارین شما اگه ب اینا میگه افتخار کشور پ ما ب علی دایی و کریمی مهدویکیا عابدزاده پیوس باقری پروین ممدخانی ها و پنجعلی و الی ماشالا اونقد زیادن ک نمیشه همرو اسم ببری ما ب اینا چی بگیم ک در سطح اسیا و جهان شناخته شده ان فتل بنگی باز بهش پست ندادن شروع کرد ب حرف زدن .تو ک خودت اومدی و ب بهانه کرونا تا دیدی اوضاع خطریه فرار کردی رفتی تو چرا دیگه انتقاد میکنی بهت نمیخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم مخت مشکل داره کی گفت پیروزی پیشکسوت نداره مگه در مورد پیروزی صحبت می کنه خب اسم پیشکسوتای تاج را میبره توبا خودت مشکل داری

      • اس اس

        اینا هر کدومش اسطوره یه باشگاه دیگه هستن که

      • جنتلمن

        تیم ملی که رو که تاجی ها قهرمان آسیا کردن و تاج و استقلال رو دو ستاره آوردن سهم شما از افتخارات این مملکت کجاست ؟ اون علی دایی که مکتب و آموخته استقلال هست ، پروین هم طرفدار تاج ، خردبین شما هم که بهش می‌نازید با تاج قهرمان آسیا رو داره ، شما لنگی ها فقط حرف می‌زنید تا عمل

      • س

        کیسه کش بی اسطوره تو بسوز :))))))

      • بدون نام

        اقافتح.الله زاده ازنقدر.بلوف.نیابزرگ
        شما الان.فعلا.مجیدی است که به همه توهین میکنه

      • بدون نام

        مدیرعامل دوچرخه سواران با دوچرخه آمد با بنز رفت ، همه بدبختی دوچرخه سواران زیر سر همین دوچرخه سواره

    • بدون نام

      چقد ابر ستاره دارین شما اگه ب اینا میگه افتخار کشور پ ما ب علی دایی و کریمی مهدویکیا عابدزاده پیوس باقری پروین ممدخانی ها و پنجعلی و الی ماشالا اونقد زیادن ک نمیشه همرو اسم ببری ما ب اینا چی بگیم ک در سطح اسیا و جهان شناخته شده ان فتل بنگی باز بهش پست ندادن شروع کرد ب حرف زدن .تو ک خودت اومدی و ب بهانه کرونا تا دیدی اوضاع خطریه فرار کردی رفتی تو چرا دیگه انتقاد میکنی بهت نمیخوره

    • بدون نام

      درود بر شرفت حاجی ما هم هستیم

    • بدون نام

      ببرن ببازن نق میزنن خاصیت استقلال و تراکتور همینه ببازن البته بیشتر نق میزنن

    • محمد

      تویکی جون مادرت دست ازسر استقلال بردار

    • gholam.k.l.d

      دروغگویی وعوامفریب فتلی،،،،

    • جمیل

      دمت گرم حاج فتل.دوای درد تیم فقط خودتی.

    • بدون نام

      لنگی خیلی پررو هستی

    • بدون نام

      این لنگی های بی هویت حسود روح ورزشو از بین بردن

    • بدون نام

      اقایون.ناراحت نشن. پرسپولیسها نمیگم.جامها را بهتون.دادن زحمت کشیدید ولی مشکلات وحاشیه اتان کم.بوده زود حل کردن ولی دیگرتیمها از مدیریت یابازیکن حاشیه ومشکل زیاددارن همچنان واین.سوال بزرگه دنبال داره وزیررنگیه واین خیلی بدیه ازریس جمهور تا وزیرارتباطات تا هدایتی وخلیل زاده همه مشکل گشا بودن.باید مشکلات حل بشه برا همه تیمهایک تیم.نه درداوری نه قرض وقوله نه مدیریت نه درنگهداری بازیکنای خوب ببیندبراش چکارکردن برابقیه چی. وجدان باید قصاوت کند وزیررنگی خوب نیس

    • سام

      به چهارتا آدم علاف و بی‌کار و متوهم میگید مردم؟

    • بدون نام

      مرسی آقا فتح الله زاده مرسی

    • بدون نام

      اون خبر نگاری که با فتل مصاحبه میکنه چه آدم بی کاری است که هی میره دونبال فتل بابا دست ور دار برو یک خبر خوب بنویس هی فتل هی فتل

    • بدون نام

      مردم بروزیربی لیاقت ارخدامیخواهیم بلایی برجان سلطانی بیاندازددرمان نداشته باشد

    • مهدی

      گربه محض رضای خدا موش نمیدونه ؟کلا منفعت خودت رو میخوای بچسپی کامل مشخصه چند سال دور بودی نتونستی بخوری با بزن ببند از دوباره سروکله ات پیدا میخوا بشه

    • علی

      فتل جان یک عمر اموال استقلال رو خوردی وبردی تا دیروز جلو وزیر ومعاونینش خم وراست میشدی حالا که دارن میرن زبون دراز شدی تمام بدبختی استقلال بخاطر مدیریت شماست

    • مکتب گلبرگ عملی کیسه ی بی افتخار ستاره ی فیک سوراخ آسیا سهمیه ی لجن و فساد

      انقدر عقده ی بازیکن بزرگ دارن که به احدی هم میگن اسطوره؟ خدایا شکرت

    • اصغر

      شیر مادر حلالت حاج فتح الله

    • بدون نام

      تیم هوچی گران

    • reza

      باز این

    • بدون نام

      دمت گرم باغیرت تو عشقی

    • موسوی( پرسپولیس کبیر را عشقه)

      نقطه شروع بدبختی ها و بدهی های کلان استقلال با مثلا بمب ترکاندن همین آقا بوده، غافل از اینکه بمبهایی که میترکانه ،بیشتر ترکشش به بدنه استقلال میخوره .

    • نعمت

      حرفهای استقلالیهابیشترسیاه نمای است منطق توش نیست وزارت ورزش دوبرابرهزینه به اینها داده خودشون گند زدندوقتی بازیکن یک میلیاردی راپنج وشش میلیاردقرادادمیبندندهمین میشه

    • بدون نام

      هر وقت ده بار قهرمان کشور خودتون شدید اونوقت بگید ستاره داریم
      تمام دنیا همین شکلی هستش

    • بدون نام

      به تو‌چه ربطی دارد نکند بوی کباب به دماغت خورده ولی دارند خر داغ میکنند

    • بدون نام

      تو هم دنبال ریاستی.
      کم نمد مالی کن

    • بدون نام

      همين ك فتح الله زاده گفت..وزير ساديسم داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فتح الله خان موقعی هواداران اعتراض داشتند شما کجا بودید خودتان فرار می کنید ویا به مسافرت برای خوش گذارانی خودتان به مسافرت می روید پشت هوا دار بدبخت را خالی می کنید کدام وقت از هواداران حمایت کردید وآخر کار همان هوادار بدبخت را آشوب طلب خطا می کنید فتح الله جان شما برای ما هوادران استقلال شناخته شده هستی

    • ناشناس.

      خداییش حرف حق زدید، حاجی.
      تیم به این بزرگی را نابود کردند!
      بیشتر هم کار وزیر ورزش و آذری جهرمی است که چشم دیدن بزرگی استقلال را ندارند!!!
      حیف به مقام وزارت که دادند به ناعادلانی!!!

    • امیر

      واقعا روی چنگیز رو سفبد کرد سلطانی فر . بدترین آدمی که به عمرم دیدم

    • علی انوری

      سلام آقای فتح الله زاده برادر مگه شما را نیاوردن در راس باشگاه قرار دادن پس چرا خودتان فرار کردید به بهانه مریضی و هر دلیل دیگه پس اینقدر کاسه داغ تر از آش نباشید و از ستاره های تیم حرج نکنید شما بودید که پولهای بی زبون بخاطر جا کردن تو دل هوادارها صرف بازیکنان درجه چندم کردید

    • بدون نام

      اقای فتح الله زاده اینجا خر داغ میکنن. این بوی کباب نیست.
      برو خجالت بکش و اینقدر نون به نرخ روز خور نباش.
      پلشت

    • بدون نام

      آقای فتح ا... زاده توخودت باشگاه رابده کار کردی
      خواهشا شما اظهار نظر نکنید. نمیدانم چرااینقدر
      تلاش میکنی دوباره مدیر عامل شوی معلومه نان
      خوبی برایتان داشته تو خودت میدانی که امثال شما
      نان را به نرخ روز................. و............ یادت رفته
      خودت باشگاه را................ و.........

    • سعید

      اینها مردم شاکی نیستن, اینها که چند بار بعداز اومدن مجیدی اومدن, یه سری افراد کوچه بازار بود که توسط سه نفر از عوامل مجیدی در قبال دریافت پول اومدن دو ساعت یه شعارهای دیکته شده دادن و رفتن, حتی بعضی هاشون تاحالا یه بار هم فوتبال ندیده بود, چی میگی اقای توهمی

    • بدون نام

      بوی مدیر عاملی ب مشام فتل خورده

    • بدون نام

      فتل جان کیسه ات خالی شده کیسه کیسه کشها هم خالیهچیزی براتون نگذاشتن ریاست می خواهیاینخمه ستاره .ستاره می زنی تو تالار افتخارا ت شش گلی که از پرسپولیس والعین خوردین هم هست جام چهار جانبه آنهم در عصر بوق منم .منم نداره

    • بدون نام

      باز.این.بابا.بی.پول.شده.تلاش.میکنه.دوباره.

    • پدرام

      اگر لنگ بود مدیر عاملش را با یک هارت هورت یحیی عوض می کردند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج