۱۱۳۱۲۰۴
۴۳ نظر
۵۱۲۰
۴۳ نظر
۵۱۲۰
پ

نوید عقب‌نشینی کرد؟ «تو جواهری جواد»!

نوید محمدزاده در روزهای گذشته با یک استوری خبرساز شد. متن و تصویری که بسیاری آن را حمله به جواد عزتی قلمداد کردند. استوری تازه محمدزاده اما در ستایش جواد عزتی است. پشت پرده چه اتفاقی افتاده؟

برترین‌ها: نوید محمدزاده در روزهای گذشته با یک استوری کنایه‌آمیز تبدیل به سوژه بسیاری از رسانه‌ها و صفحات زرد اینستاگرام شد. قصه ‌جایی کلید خورد که این ستاره سینما در استوری‌اش تصویری گذاشت که در آن نوشته بود: «چند می‌گیری تعریف کنی» نویدزاده در یک استوری دیگر که البته سریع حذفش کرد نوشته بود: «به خاطر دوزار این قدر سطح سینما و بازیگری رو نیارین پایین. کار خوب تولید کنین، وقت بذارین، زحمت بکشین، درست کار کنین، به شعور مخاطب احترام بذارید. این قدر هزینه واسه تعریف از محصول معمولی (نهایت معمولی) خودتون نکنید.»

نوید عقب‌نشینی کرد؟ «تو جواهری جواد»!

بعد از انتشار این استوری همه نگاه‌ها به سمت جواد عزتی و «زخم کاری» رفت. سریالی که این روزها در حال پخش است و با توجه بینندگان و موفقیت همراه شده. نکته این بود که نوید محمدزاده در ماه‌های گذشته چند بار برای «می‌خواهم زنده بمانم» دیگر سریال موفق ماه‌های اخیر تبلیغ کرده. سریالی که بازیگر اول آن حامد بهداد است. اما ستاره تمجید شده «زخم کاری» کیست؟ جواد عزتی. بازیگری که هوادارانش می‌گویند در کار تازه مهدویان متفاوت و قدرتمند ظاهر شده و به اعتقاد عده‌ای یک شاه‌نقش را بازی کرده است.

نوید عقب‌نشینی کرد؟ «تو جواهری جواد»!

اگرچه عده‌ای معتقد بودند که استوری و کنایه نوید به سریال «مردم معمولی» رامبد جوان است و تکرار کلمه «معمولی» را باید اینگونه برداشت کرد، کسانی که نوید را از نزدیک می‌شناختند تصور دیگری داشتند. این وسط عده‌ای هم از تماس با رسانه‌ها و خبرنگاران پس از انتشار «زخم‌ کاری» می‌گفتند. تماس‌هایی گلایه‌آمیز بابت ستایش و تعریف از «زخم‌ کاری» و این که چرا از «قورباغه» و بازی نوید در آن سریال چنین تعریف‌هایی نشده و آن همه مورد انتقاد و هجمه قرار گرفته است. واقعیت هم این است که به «قورباغه»، سریال پرهزینه هومن سیدی کم حمله نشد. از همان زمان ساخت انتشار ارقام میلیاردی به عنوان قرارداد نوید محمدزاده باعث شد که او در اقدامی عجیب از رسانه‌ها و روزنامه‌های منتشرکننده شکایت کند. این کشمکش بعد از آن هم ادامه داشت. شاید مشهورترینش اظهارات مسعود فراستی در برنامه هفت باشد. فراستی که به نقدهای بی‌رحمانه مشهور است در این برنامه گفت: «به نظر من «قورباغه» خیلی کار بدی نیست. به نظرم در مورد این فیلم و به خصوص در زمینه کارگردانی می توان در مورد آن حرف زد. سیدی از فیلم قبلی اش جلوتر آمده است اما فیلمنامه آن ضعف دارد.

فیلمنامه خیلی مشکل دارد. اساس فیلمنامه «قورباغه» چیزی است که به اصطلاح هیپنوتیزم می کند. اشکال از همین جا شروع می شود. این برای جلو بردن فیلم رئال کافی نیست. مصداق «قورباغه» هم نوید محمدزاده است که اصلا خوب نیست.»

نوید عقب‌نشینی کرد؟ «تو جواهری جواد»!

کلنجار نوید محمدزاده با دیگر عوامل سینما و ستاره‌ها اتفاق تازه‌ای نیست. او سال‌ها قبل و زمانی که احساس کرد حقش در جشنواره فجر خورده شده و جایزه او را به رضا عطاران داده‌اند (موضوعی که داوران هم بعدا تاییدش کردند) انتقاداتی کرد و جملاتی از قول او منتشر شد مبنی بر این که «من هر وقت اراده کنم پاداش می‌گیرم. آنها که پاداش گرفتند کجا را گرفته‌اند.»

حق با نوید بود. فیلم او «من عصبانی نیستم» در آخرین لحظه بایکوت شده و از لیست جوایز بیرون گذاشته شده بود. اما این حرف‌ها به خیلی‌ها برخورد. مثلا پرویز پرستویی به نوید را حمله کرد که چرا به بزرگترها بی‌احترامی کرده. پرستویی در آن روزها گفت: «نوید محمدزاده بعنوان برترین بازیگر نقش اول سیمرغ بلورین رادریافت کرد، اما آن را به رضا عطاران داد و گفت من هر وقت اراده کنم پاداش می‌گیرم و افرادی که پاداش گرفتند کجا را گرفتند. با این حرف دود از سرم بلند شد. ادعای این فرد که یکی دو تا نقش بازی کرده افسوس برانگیز هست.

انتظامی با چندین سال پیشینه بازی این ادعا را ندارد .با یک کار و یک بازی چنین ادعایی می‌کنیم و حرمت پیشکسوتان را نگه نمی داریم و فکر می‌کنیم که علی آباد هم شهری است. نه جانم دهات کوره‌ای بیش نیست.» اگرچه نوید بعدا و در نشست خبری فیلم «خشم و هیاهو» گفت:«من اصلا این حرف راکه «هر وقت اراده کنم پاداش می‌گیرم» را نگفتم و چنین ادعایی ندارم که چنین برداشت هایي از حرف‌هایم شده. من با هیچ روزنامه و رسانه‌اي گفت و‌گو نکردم و آن را تکذیب می‌کنم. گفت‌وگو با خبرنگاران با حرف‌هاي در تلفن همراه و پچ پچ دوستانه با دوستان فرق دارد.»

نوید عقب‌نشینی کرد؟ «تو جواهری جواد»!

سال ۹۵ که نوید برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» و برای نقش مکمل مرد سیمرغ گرفت هم حرف‌هایش آشوبی به پا کرد. او که قبلا به جشنواره و ژوری‌اش معترض بود این بار تعظیم تمام قدی به سیستم کرد و در مقابل کسانی ایستاد که آن سال در برابر جشنواره ایستاده بودند. پس از کسب جایزه روزنامه تماشاگران امروز از قول او نوشت: «پارسال حرف نزدم، امسال حرف می‌زنم. خیلی خوشحالم. اگر از آن پشت سیمرغ «عصبانی نیستم» را به من بدهند، امسال سومین سیمرغ‌ام است! شیطنت‌هایی بعد از اعلام نامزدها کردند که مادرم به من زنگ زد، گفت: «اشکال نداره امسال جایزه نمی‌گیری.» این هیأت داوران عقبه سینما هستند باید به نظر آنها احترام بذاریم. کمترین کار برای علی و وحید جلیلوند گرفتن این سیمرغ است. حالا حالاها دوست دارم بیایم بالا و سیمرغ بگیرم. در ضمن یادتان باشد دیوار این خانه از طلاست.» این کنایه بطور مستقیم به حرف‌های امیرحسین مهدویان هم اشاره داشت. مهدویان که در آن سال بابت نادیده گرفته شدن فیلمش «ماجرای نیمروز» شاکی بود گفته بود:« حرف حق حتی اگر روی دیوار طویله نوشته شود، در همه جا انتشار خواهد یافت.»

این بار هم نوید با صحبت‌هایش خیلی‌ها را رنجانده بود. یکی مثل هادی حجازی‌فر را و یکی مثل میلاد کیمرام را که چند روز پس از اختتامیه، پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و خبرساز شد. او با طعنه‌ای که همه آن را پاسخ به محمدزاده تعبیر کردند، نوشت: «عمو جون، قشنگ، کاری به دیوار نداشته باش شما، یاد بگیر اندازه حرفات قد بکشی، دوما با دیوار کار نداشته باش شما، ببین باد از کدوم ور میاد خودتو رها کن، شُل بگیر دنیا رو. سوما شما یک تغییر رشته هم می‌تونی بدی بری تو مسابقات موج‌سواری شرکت کنی، بی‌شک یکی از بهترین‌ها می‌شی. یا رب مباد آن که گدا معتبر شود!»

اما حالا چه اتفاق افتاده که همه گمان می‌کنند نوید محمدزاده به جواد عزتی هجوم برده است. حسادت به خاطر نادیده گرفته شدن «قورباغه»؟ دلگیری‌های قدیمی از مهدویان؟ شاید هم همه اشتباه می‌کنند. خود نوید که سعی کرده در استوری جدیدش آب رفته را به جوی برگرداند. او با جواهر خواندن جواد عزتی و ابراز رفاقت با او کل ماجرا را تغییر مسیر داده. اما حقیقت چه بود؟ او در زدن جواد اشتباه کرده و پشیمان است؟ همه در تعبیر استوری او دچار سوء‌تفاهم شده‌اند؟ یا پشت پرده اتفاقات دیگری افتاده که بعدا افشا خواهد شد؟

واکنش برخی کاربران در این رابطه را بخوانید:

نوید عقب‌نشینی کرد؟ «تو جواهری جواد»!

نوید عقب‌نشینی کرد؟ «تو جواهری جواد»!

نوید عقب‌نشینی کرد؟ «تو جواهری جواد»!

نوید عقب‌نشینی کرد؟ «تو جواهری جواد»!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قورباغه ضعیف بود ، به قدری که خیلی راحت از قسمت پنجم از تماشای اون صرفنظر کردم.بدون اینکه حتی داستانشو دنبال کنم

    • احد سراهی

      نوید در میان خیلی ها عددی نیست که اینگونه گنده اش کردند ادعاش هم خیلی زیاده دوتا فیلم لات منش بازی کرده خیال میکنه کسیه واسه خودش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احد باز امده

      • سحر

        احسنت به شعور و نوشتار بدون جبهه گیری، واقعا نوید محمدزاده جز تکرار نقش هایش موفقیت دیگری به جا گذاشته؟ هر چند که بدون اغراق نمی شود از چند بازی خوبش گذشت؟! اما باز هم به دلیل تعصبات کورکورانه ایشان احساس گنده بودند میکند!!؟!

    • بدون نام

      فک نکنم منظورش جواد عزتی بوده باشه

      پاسخ ها

      • یه گل خوشگل

        منم

    • رضا نژاد

      این نوید محمد زاده دو تا فیلم زیر پیرهنی بازی کرده خیال کرده خیلی بازیگره، بابا بچه جون تو یه انگشت جواد عزتی هم نمی‌شی،

    • بدون نام

      خیلی مغرضانه و یک طرفه نوشتین
      حتی یه توئیت منفی هم درباره عزتی نذاشتین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای عزتی کلا منفی نداره یا لا اقل خیلی ناچیزه....آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای ایشون

    • بدون نام

      هردوتاشون گل ودوست داشتنین

      پاسخ ها

      • وطن

        افرین درسته واقعا ، بازیگران توانا که عده اشان هم کم نیس نزد مردم عزیز هستن .

    • بدون نام

      نوید محمد زاده فقط بلده نفش یه آدم عاصی و معتاد و سرکش رو بازی کنه که تهش باید داد بزنه ، ولی جواد عزتی چی؟ از پس هر نقشی براومده، با بابا اتی چيکار داره؟!

    • بدون نام

      نوید محمد زاده بازیگر خوبیه و جای پیشرفت هم داره اما به نظرم با توجه به موقعیتش به هیچ وجه پختگی لازمو نداره و گاهی عکس العمل های خیلی احساسی و هیجانی از خودش نشون میده.من هیچ اطلاعی راجع به استوری های قدیمی نوید ندارم اما امثال جواد عزتی یا هادی حجازی فر خیلی پخته تر و با پرستیژ تر از این هستن که بخوان نسبت به این حاشیه ها واکنش خاصی نشون بدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا....ولی هر سه تاشون برای سینما زحمت میکشن و واقعا دوست داشتنی هستن

    • محمد

      ما باید به سلبریتیهای کشورمون احترام بزاریم اینها افتاخارات کشور ما هستند. آنها روشن فکر و با سواد هستند. ما باید از آنها تقلید کنیم تا در زندگی موفق باشیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفا اکثر ایرانیها درهر زمینه ای فقط یک نفر را بعنوان قهرمان یا بهترین قبول دارند وزحمات بقیه را یکشبه نادیده میگیرن ,درصورتی که عمر قهرمان یا بهترین کوتاهه وهر لحظ یک قهرمان یا بهترین متولد میشود.

      • بدون نام

        عالي بودي

      • بدون نام

        برو بابا

      • بدون نام

        سلبریتی ها باسوادند و باید الگو بشن؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        ما باید که بینا باشیم.فرزندان ایران باشیم.جاوید باد ای ایران.از ما فرزندان خود دلشاد باش ای ایران.

      • فرزانه

        آرررررره مخصوصا بهنوش بختیاری!!!!

      • ناشناس

        نگفتی موضوع انشا چی بود؟

    • سید

      جواد عزتی هر نقشی داشته باشه با جون و دل بازی میکنه این باعث محبوبیتش هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جواد یه دونه ای خیییییلی خوبی

    • فامیل دور

      نوید محمدزاده بدون شک الان بهترین بازیگر ایرانه و تو استوریشم به شخص یا فیلم خاصی اشاره نکرد من نمیدونم این جماعت ایرانی بیکار ول تو توییتر دنبال چی میگردن

      ضمن اینکه جواد عزتی هم از بهترین بازیگراست.. حالا اینکه ما از کسی خوشمون نمیاد دلیل نداره بریم خرابش کنیم..
      من نه طرفدار قورباغه هستم نه زخم کاری اما اگه قورباغه کپی یه کار خارجی بود زخم کاری که کپی تره..رسما مکبث رو کپی کرده.. ضمن اینکه من بجای بازیگر تو فیلم از این حجم دود سیگار نفسم گرفت..

      پاسخ ها

      • سحر

        دوست عزیز، اگه اون کپی بود، کارگردانش کلا تکذیب کرد، اما اگر یکم مطالعه داشته باشید میبینید اول سریال مینویسه با نگاهی به مکبث، لطفا برو برای سوادت وقت بذار ببین این جمله یعنی چی؟! بعد بیا اینجا اظهار فضل کن!!!! بعد احتمال زیاد خودت عاشق سیگار کشیدن پیکی بلاندرز و کارآگاهان حقیقی هستی اما ورژن ایرانیش اح اح شد؟!

    • بدون نام

      یارب مدار گدا معتبر شود.....

    • بدون نام

      واقعا راست گفتند درخت هرچه پربارتر افتاده تر

      زنده باد جواد عزتی که نقش جدی و شوخی و عصبی .... رو متفات اجرا میکنه و بلده هر تیپ شخصیتی(کاراکتر) رو به قول معروف خوب دربیاره و کپی بازی قبلی تحویل تماشاگر نده

      پاسخ ها

      • سحر

        احسنت، دقیقا بزرگترین ویژگی جواد عزتی نبودن کپی از یک بازی قبلی در بازی دیگرش است

    • بدون نام

      نوید خیلی خوب بازی می‌کنه ولی قورباغه فیلم جالبی نبود.عزتی در زخم کاری عالیه

    • بدون نام

      سلام،واقعا،دو نفرشان،بازیکنان خوب هستند.
      ان شا الله،که منظور اش،جواد عزتی نبوده
      جواد سالاره

    • .

      چقدر محمد زاده میحرفه

    • سحر

      واقعا نمی توانم بازی به شدت عالی جواد عزتی را نادیده گرفت و موفقیتش را جار نزد، بابا اتی قهوه تلخ تبدیل شده به مالک
      البته باید بگم یه چیزی در مملکت ما هنوز جا نیفتاده، مقایسه کردن دو تا چیز بی ربط با هم، مثلا فضای قورباغه با زخم کاری خیلی فرق داره، نمیشه که گفت اون بهتره یا این، ما کلاً هنوز تعریف و مقایسه و کوبیدن رو نفهمیدیم دیگه چه برسه به اینا که جایگاهشون باعث سرگیجه اشون میشه

    • بدون نام

      جواد عزتی محشره... مخصوصا اون سکانسای تنهاییش با آهنگ هماهنگ فیلم که بدون دیالوگ میتونی تمام حس های خوب و بد کارکتر مالک رو فقط از صورت و حرکات بدنش دریافت کنی... عالیییییییه

    • عباس بوعذار

      من فکر میکنم منظورش جواد عزتی نبوده.
      چون نه ر داره نه ق داره نه س داره ، فقط یدونه ت داره

    • فریور

      من از دوستان نوید هستم فقط خواستم بگم منظور ایشون سریال مردم معمولی بوده نه هیچ چیز دیگه ، انقدر فکرتون رو درگیر نکنید

    • بدون نام

      منظورش اصلا حواد عزتی نبود چرا اشتباه میگیرید خیلی چیزا هست که شماها نمیدونید که ما میدونیم

    • محمد

      برو بابام چنتا نقش بازی کردی فک کردی بازی گری تو انگشت کوچیکه نصف بازیگرای معروف هم نمیشی بخصوص جواد عزتی با اون همه تنوع در بازی. حالا عطاران بماند

    • بدون نام

      درسته که نوید نقشای تکراری زیاد داشته ولی انصافا نمیشه بازیش در فیلم سرخپوست ندید گرفت

    • بدون نام

      نظرات رو که میخونم بیش از 70 ،80 درصدشون مغرضانه و خیلی سطحی و عامیانه و اصلا کارشناسانه و مقبول نیست ای کاش یاد بگیریم که خصوصیات اخلاقی یک فرد دلیل بر خوب یا بد بودن در حیطه کاری اون فرد نیست و دو مقوله جدا از هم هست.

    • بدون نام

      بعضی ها کاریزماتیک هستن جواد عزتی از اوناست چهره اش خالی از غرور و حسادت است بدجور بدل میشینه حالا طفلی نوید واقعا قشنگ بازی میگنه ولی جواد نمیشه دوست نداشت بخصوص که تو فضای مجازی هم بی سر و صداست آدم بیشتر جذبش میشه...باس بهش گفت جذاب لعنتی

    • بدون نام

      جواد عزتی بیست ساله از نقشهای کوچک شروع کرده و تلاش کرده و در طنز و جدی موفق بوده مثل رضا عطاران

    • محمد

      سینمای مبتزل خانگی
      کشیدن سیگار پشت سر هم
      جملات تحریک آمیز
      وحشتناکه
      خدا به داد نوجوانان برسهخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج