۱۱۳۱۲۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روایت مهدی عبدی از گل جنجالی‌اش در رفسنجان

مهدی عبدی که برای دومین مرتبه متوالی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و گل پیروزی تیمش پرسپولیس را به ثمر رساند، از این گل شیرین ۳ امتیازی می‌گوید.

خبرورزشی: مهدی عبدی مهاجم جوان و مازندرانی پرسپولیس در دقیقه ۶۳ بازی با مس رفسنجان جانشین عیسی آل کثیر شد و در دقیقه ۷۹ تک گل ارزشمند تیمش را به ثمر رساند تا ناجی قرمزها در کویر لقب بگیرد. او پیش از این نیز در دیدار پرسپولیس در اصفهان برابر ذوب آهن نیز از دقیقه ۴۶ جانشین عیسی آل کثیر شده و در دقیقه ۸۰ گل دوم و پیروزی بخش تیمش را زده بود.

حالا به نظر می‌رسد مهدی عبدی تبدیل به ذخیره طلایی پرسپولیس شده باشد هرچند این بازیکن جوان آن قدر پتانسیل بالایی دارد که بازیکن فیکس تیمش باشد. او پس از پیروزی تیمش در رفسنجان برابر مس حرف‌های جالبی زد که در زیر می‌خوانید:

بازی با مس رفنسجان خیلی نفسگیر شد. فکرش را می‌کردید؟

بازی خیلی سنگینی مقابل مس رفسنجان انجام دادیم. آنها در زمین خودشان بازی می‌کردند ولی برای ما بازی کردن در زمین چمن رفسنجان خیلی سخت بود.

سید جلال حسینی می‌گفت زمین رفسنجان خیلی سفت بود؟

حق با آقا سید است. اصولا بازی کردن در زمین چمن مصنوعی سخت است و این زمین هم خیلی سفت بود اما به هرحال تجربه بیشتر بازیکنان ما باعث شد برنده این دیدار شویم.

و به صدر جدول برسید؟

بله، این خیلی خوشحال کننده است. از هر چیزی مهمتر همین مسئله است که ما بتوانیم صدر جدول را تا آخر فصل و سوت پایانی هفته سی ام حفظ کنیم.

گل مهمی هم زدی. پس از برخورد به داوود نوشی صوفیانی تبدیل به گل شد؟

دروازه‌بان مس رفسنجان روز فوق العاده ای را پشت سرگذاشت و بارها و بارها ضربات بچه‌های ما را گرفت. با این وجود خدا را شکر که از این بازی سنگین خارج از خانه با دست پُر و سه امتیاز برگشتیم.

درمورد گلی که زدی بیشتر توضیح می‌دهی؟

این گل را به همه هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم. عزیزانی که متأسفانه به خاطر ویروس کُرونا از استادیوم‌ها دور شده و نمی‌توانند به ورزشگاه آمده و بازی پرسپولیس را تماشا کنند. در مورد گل هم امید عالیشاه پاس زیبایی داد و من هم بعد از کنترل توپ بلافاصله ضربه زدم که پس از برخورد به گلر حریف تبدیل به گل شد. ارزش این گل برای من بیشتر به خاطر صدرنشینی پرسپولیس است چون فقط و فقط به موفقیت تیم خودم فکر می‌کنم.

چهارشنبه این هفته با دیگر تیم استان کرمان یعنی گل گهر سیرجان بازی دارید. این مسابقه را چطور پیش بینی می‌کنی؟

ببینید همه بازی‌ها سخت است. همه تیم‌ها جلوی پرسپولیس با انگیزه فراوانی بازی می‌کنند و می‌خواهند از ما امتیاز بگیرند. امیدوارم برابرگل گهر هم یک بازی خوب انجام داده و صدرنشینی خود را تثبیت کنیم.

به نظر می‌رسد این فصل رقابت تنگاتنگی با سپاهان اصفهان داشته باشید؟

نگاه ما فقط به مسابقات و نتایج خودمان است. اگر خودمان باشیم مطمئن باشید برای پنجمین بار قهرمانی در لیگ برتر را جشن خواهیم گرفت.

سوپرجام، لیگ برتر و... فکر می‌کنی امسال چند تا جام بگیرید؟

پرسپولیس به دنبال فتح همه جام‌هاست. در هر مسابقه ای که حاضر می‌شویم برای برد می‌رویم و در هر جامی‌برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و یک لحظه هم توقف نمی‌کنیم. انشالله بتوانیم با حفظ همین روند تمامی‌جام‌های ممکن امسال را درو کرده و باز هم دل طرفداران با معرفت و عاشق پرسپولیس را شاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج