۱۱۳۱۳۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بسکتبال به ژاپن رفت، فوتسال نه!

تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به دلیل کرونا به ژاپن نمی‌رود که تیم ملی بسکتبال ایران هم اکنون در این کشور به سر می‌برد.

ایسنا: تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به دلیل کرونا به ژاپن نمی رود که تیم ملی بسکتبال ایران هم اکنون در این کشور به سر می برد.

تیم ملی فوتسال ایران قرار بود اواخر مرداد در دو بازی دوستانه در ژاپن به مصاف تیم ملی فوتسال این کشور برود. برگزاری این دو بازی به صورت شفاهی از سوی ایران تائید شده بود اما همه چیز منوط به امضای قرارداد بود که این مهم رخ نداد. ژاپنی ها نیز در بیانیه خود در مورد لغو بازی دوستانه بدون اینکه نامی از ایران ببرند اعلام کردند دو بازی دوستانه آنها در مرداد لغو شده است.

اخیرا کوراتا کنتارو مدیر روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال ژاپن گفت که بازی دوستانه ژاپن را در ماه جولای کنسل کردیم و این کار را با هماهنگی طرفین مربوط به این بازی انجام دادیم اما هیچگاه اعلام نکرده بودیم که حریف ما ایران است.

در سمت مقابل اما فدراسیون فوتبال ایران سخت گیری های مربوط به کرونا در ژاپن را عامل لغو این بازی عنوان کرد. این در حالی است که توکیو از چند روز دیگر میزبان بزرگترین رویداد ورزشی یعنی المپیک است و برگزاری دو بازی دوستانه فوتسال در مقابل این رقابت ها به چشم نمی آید.

همچنین تیم ملی بسکتبال ایران نیز هم اکنون در ژاپن به سر می برد و در جریان اردوی خود در این کشور با تیم ملی بسکتبال ژاپن هم بازی کرد.یعنی اگر بنا بود سخت گیری های مربوط به کرونا شامل حال تیم های خارجی شود طبیعتا این اتفاق برای بسکتبال ایران هم رخ می داد و به نظر می رسد دلیلی ورای مسائل مربوط به کرونا در لغو این بازی دخیل بوده است و بنا بر ادعای ژاپنی ها چه بسا اصلا قرار جدی مبنی بر بازی با ایران وجود نداشته و این اتفاق یک جوسازی از سوی برخی افراد بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج