۱۱۳۱۳۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گلایه حسن یزدانی از وضعیت معیشتی ورزشکاران

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک گفت: طی سال‌های اخیر گله هایم درباره وضعیت معیشت ورزشکاران بی فایده بوده است.

ایسنا نوشت: دارنده مدال های طلای جهان و المپیک گفت: طی سال های اخیر گله هایم درباره وضعیت معیشت ورزشکاران بی فایده بوده است.

حسن یزدانی با اشاره به اینکه تعویق یک ساله المپیک به سود او بوده، اظهار کرد: این اتفاق قطعا برای من خوب بود. امسال صدردرصد آمادگی ام بهتر از سال گذشته است که جراحی کرده بودم. من سه چهار ماه مانده به عید ۹۹ دچار آسیب دیدگی شده و جراحی کردم. عید ۹۹ تازه روی تشک آمدم و زمان کم بود اما امسال بدنم بهتر شده و در این مدتی هم که تا المپیک مانده به آمادگی لازم می رسم تا خوش رنگ ترین مدال را در المپیک بگیرم.

دارنده مدال طلای المپیک با تاکید بر اینکه فقط به حریف آمریکایی فکر نمی کند، گفت: همه کشتی گیران ۸۶ کیلوگرم در المپیک حریفم هستند و در مصاف با همه آنها با آمادگی صددرصد روی تشک می روم. سال ۲۰۱۶ هم حریفان نامداری در وزن من حضور داشتند. المپیک میدانی هست که هرکسی بیشترین زحمت را کشیده باشد و باانگیزه تر باشد، پیروز میدان خواهد بود. روی همه حریفان حساب می کنم و هیچ کدام را دست کم نمی گیرم.

وی ادامه داد: زمانی که ما تیم ملی جوانان بودیم مربیان یا کسانی که در کشتی سررشته داشتند همیشه این را می گفتند که قهرمانی سخت است، اما حفظ آن همیشه سخت تر است. این حرف همیشه در ذهن من بوده و به این فکر می کردم که چه کار کنم این دوره برایم تداوم داشته باشد. قطعا با تمرینات خوب و سالم زندگی کردن و هدف داشتن می توان به قهرمانی تداوم بخشید. من همیشه تلاش می کنم که روال خوبی را طی کنم که نتیجه بگیرم.

یزدانی با اشاره به اینکه درخواست از مسئولان برای تامین معیشت ورزشکاران سود چندانی نداشته، به برنامه دایره طلایی، گفت: خیلی ها در این رابطه گله کردند چند بار من هم گفتم ولی دیدم حرفم خریدار ندارد و بعد دیگر سکوت کردم که حرفم را بی ارزش جلوه ندهند. حالا دیگر زیاد درباره این مسائل صحبت نمی کنم. به هرشکل پیش از المپیک مسعود سلطانی فر پاداشی برای قهرمانان درنظر گرفت. ورزشکار که تامین باشد می تواند روی ورزشش تمرکز کند. دغدغه فکری من برای آینده و زندگی ام زیاد است، درحالیکه فکر ورزشکار باید فقط معطوف به تمرینات و مسابقاتش باشد. متاسفانه این در کشور ما خوب جا نیفتاده که ورزشکار حرفه ای باید از همه لحاظ تامین باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج