جاباما
۱۱۳۱۵۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حداد عادل: در این انتخابات، حجت بر ما تمام شد

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه الان امیدوار به هم افزایی مساعی مجلس و دولت هستیم و این کار سختی هم نیست، گفت: با این فشار‌های بین المللی بیش از هرچیز به این هماهنگی قوا نیازمندیم و امروز روزی‌است که باید خدا راشکر کنیم که دولتی روی کار آمده که سخن رهبری را می‌فهمد و می‌پذیرد و برای اجرایش همت می‌کند.

تسنیم: رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه الان امیدوار به هم افزایی مساعی مجلس و دولت هستیم و این کار سختی هم نیست، گفت: با این فشار‌های بین المللی بیش از هرچیز به این هماهنگی قوا نیازمندیم و امروز روزی‌است که باید خدا راشکر کنیم که دولتی روی کار آمده که سخن رهبری را می‌فهمد و می‌پذیرد و برای اجرایش همت می‌کند.

من در این ۴ دولت ۸ ساله چنین حسی نداشتم، ولی الان روز تازه‌ای پدید آمده و مجلس و دولت باید باهم همکاری کنند و مهم نیست در مجلس یا شورای شهر باشیم و باید به وظیفه‌مان عمل کنیم.

حدادعادل تاکید کرد: اینطور نباشد که روزی که دچار ضعف هستیم متحد باشیم و روزی که بر مخالفانمان غلبه کردیم دچار تفرقه باشیم و این خطری هست که ما را تهدید می‌کند و امت‌های پیشین را هم تهدید کرده است که در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه اکنون هم خدا و هم مردم حجت را بر ما تمام کرده اند و مردم از ما انتظار بالایی دارند، گفت: مردم مشکلات دارند و رفع این مشکلات هم ساده نیست و جاده مسطحی نیست که راحت جلو برویم بلکه آن‌قدر موانع و دست‌انداز ایجاد کرده‌اند که گذشتن از این‌ها مساعی همه را می‌خواهد و همه باید جهادی کار کنند و بیاید دولتی روی کار باید که بدنه دولت مانند رزمندگان و ایثارگران جنگ و جبهه کار کنند و هیچ عذری پذیرفته نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج