۱۱۳۱۷۰۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تیری که نگذاشت پرسپولیس بیشتر خوشحال شود

نتیجه‌ی دیدار فولاد و سپاهان بیش از آنکه برای فولاد که از تیم مدعی قهرمانی امتیاز گرفت خوشحال کننده باشد برای تیم پرسپولیس شادی آور بود.

ورزش سه: نتیجه ی دیدار فولاد و سپاهان بیش از آنکه برای فولاد که از تیم مدعی قهرمانی امتیاز گرفت خوشحال کننده باشد برای تیم پرسپولیس شادی آور بود.

دلیل هم واضح و مبرهن است به این خاطر که پرسپولیس به صدر جدول برگشت آنهم با دو امتیاز اختلاف نسبت به جدی ترین رقیب خود یعنی سپاهان. بازی خوب و جذابی از سوی هر دو تیم بود. هم فولاد موقعیت گل داشت و هم سپاهان بطوریکه هر یک از دو تیم به پیروزی می رسیدند یک اتفاق طبیعی در جریان بازی بود و البته اگر فولادی ها به سه امتیاز این بازی دست پیدا می کردند خوشحال تر می شدند.

تیری که نگذاشت پرسپولیس بیشتر خوشحال شود

در دقایق پایانی بازی تیر دروازه به کمک تیم سپاهان آمد؛ تیری که اگر نبود پرسپولیس خوشحال تر می شد چرا که سه امتیاز از سپاهان پیش می افتاد. ضربه ی موسی کولی بالی به تیر دروازه خورد تا آه از نهاد او و نیمکت نشینان فولاد به هوا برخیزد به خصوص جواد نکونام. پیام نیازمند با شیرجه ای که روی توپ زد آمادگی خود را نشان داد اما در نهایت این تیر دروازه بود که مانع از باز شدن دروازه بان سپاهان شد.

و باید گفت حیف از این بازی پر افت و خیز که گل نداشت. در مسابقه ای که دروازه بانان هر دو تیم سیوهای خوبی داشتند. امشب پرسپولیس طرفدار فولاد بود و دوست داشت تیم جواد نکونام برنده بازی شود. اما رقم خوردن نتیجه ی مساوی هم در این دیدار برای پرسپولیسی ها غنیمت بود چرا که حالا دو امتیاز جلو افتادند. شاید آنها هم از این صحنه و توپی که به تیر دروازه خورد افسوس خوردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج