۱۱۳۱۹۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

روشن: خداراشکر کی‌روش سرمربی ایران نشد

حسن روشن بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی ایران گفت: اسکوچیچ را تایید دائمی نمی‌کنم؛ اگر به شکل ناگهانی او را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی می‌کردیم شاید می‌توانستیم دراگان را شایسته هدایت تیم ملی ندانیم، اما حالا وضعیت متفاوت است.

خبرورزشی: حسن روشن کاپیتان سابق استقلال، کوچک شدن هیئت مدیره را باعث ضربه خوردن استقلال دانسته و معتقد است فرهاد مجیدی و شاگردانش برای آن که حرف خود را به کرسی بنشانند مجبورند حریفان خود را از پیش رو بردارند. متن گفتگو با حسن روشن را در زیر بخوانید:

بالاخره ادامه همکاری اسکوچیچ با تیم ملی از سوی فدراسیون اعلام شد. نظرتان در خصوص ادامه کار مربی کروات با تیم ملی چیست؟

بسیار اتفاق خوبی است. قبلاً شنیده بودم که می‌خواهند کی‌روش را بیاورند که اگر این اتفاق رخ می‌داد بهترین تیتر برای روز نامه شما (از این فریاد بالاتر نیست) می‌توانست باشد که شکر خدا اینگونه نشد. من اسکوچیچ را تایید دائمی نمی‌کنم؛ اگر به شکل ناگهانی او را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی می‌کردیم شاید می‌توانستیم او را شایسته هدایت تیم ملی ندانیم اما حالا وضعیت متفاوت است. در بازی‌های چند وقت اخیر اطمینان داشتیم که تیم ملی از گروه خود صعود خواهد کرد چرا که آرامش لازم در تیم حکمفرما بوده و شاید عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی خود انگیزه‌ای شد تا ملی‌پوشان عملکرد بهتری داشته باشند. به اعتقاد من اگر یک روانشناس در کنار تیم بود قادر بودیم عراق را با ۶ یا ۷ گل شکست دهیم. امیدوارم اسکوچیچ در ادامه راه روزهای خوبی را با تیم ملی پشت سر بگذارد.

برویم سراغ استقلال؛ آبی پوشان در چند هفته اخیر به رغم مشکلات موجود فراوان توانستند به پیروزی‌های ارزشمندی دست پیدا کنند.

خوشحالم از این اتفاق. ببینید کوچک کردن هیئت مدیره به تیم ضربه می‌زند؛ اگر هیئت‌مدیره باشگاه قوی باشد همه چیز خوب پیش می‌رود اما اگر ضعیف باشد بی شک تاثیرات آن را در عملکرد بازیکنان نیز شاهد خواهیم بود. مدیرعامل و هیئت مدیره در واقع سلول‌های دفاعی باشگاه هستند و چنانچه دچار آسیب شوند تمامی ارکان باشگاه دچار مشکل خواهند شد. در چنین شرایطی فرهاد مجیدی و شاگردانش مجبورند برای فرار از مهلکه به سیر صعودی و روند رو به رشد خود ادامه دهم تا از این طریق هواداران را در روزهای خاکستری باشگاه شاد کنند.

به کوچک شدن هیئت مدیره استقلال اشاره کردید. با رفتن اعضای قبلی هیئت مدیره، پرویز مظلومی، اصغر ملکیان و دلفانی جایگزین آنان شدند اما دلفانی با گذشت چند روز استعفا داده و رفت...

از اعضای قبلی هیئت مدیره فقط آصفی آدم حسابی بوده است و پاشیده شدن هیئت مدیره نشان از آن دارد که این افراد یکدیگر را قبول ندارند و همین باعث اختلاف سلیقه‌ها و عقب ماندگی کارها در باشگاه میشود.

مجیدی پس از پشت سر گذاشتن تیم‌های قلعه نوعی و رحمتی این بار به مصاف آلومینیوم اراک با هدایت علیرضا منصوریان می‌رود؛ نظرتان در خصوص بازی روز پنجشنبه استقلال چیست؟

به اعتقاد من این پیروزی‌ها ارتباطی به این که کدام مربی عهده دار هدایت تیم‌های مقابل است را ندارد. امروزه تیم فرهاد به یک هماهنگی لازم رسیده است و باید تمام بازی‌ها را پیروز از میدان خارج شوند تا بتوانند حرفشان را بزنند. بازیکنان و کادر فنی استقلال باید برای به کرسی نشاندن حرف شان بازی‌های پیش رو را با موفقیت پشت سر گذاشته و بهتر است در شرایط فعلی حرف از مطالبات و اینگونه مباحث نداشته باشند تا ان اشاالله با پشت سر گذاشتن چند بازی پایانی لیگ شرایط به بهترین شکل ممکن برای آبی‌پوشان تغییر وضعیت پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج