جاباما
۱۱۳۱۹۵۶
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

اظهارات ربیعی درباره ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی

سخنگوی دولت گفت: ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی رفتند تا روزنه‌هایی از نور را به روی مردم بگشایند و برای هدف مقدس امیدآفرینی جان دادند.

ایرنا: سخنگوی دولت گفت: ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی رفتند تا روزنه‌هایی از نور را به روی مردم بگشایند و برای هدف مقدس امیدآفرینی جان دادند.

علی ربیعی در مراسم یادبود ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران فقید ایرنا و ایسنا در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) ضمن تسلیت مرگ این خبرنگاران به خانواده این افراد و جامعه رسانه ای کشور اظهار کرد: در این روزها که کام‌ها تلخ است و زندگی‌ها سخت شده است و شاهد پمپاژ ناامیدی به ذهن مردم هستیم، شنیدن خبر مرگ دو خبرنگار از بهترین فرزندان این سرزمین که برای زیست بهتر مردم و امید دادن به آنها به ماموریت خبری رفته بودند جانکاه است.

اظهارات ربیعی درباره ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی

وی اضافه کرد: ماموریت ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی اطلاع رسانی درباره بهبود محیط زیست دریاچه ارومیه بود این خبرنگاران رفتند تا روزنه هایی از نور را به روی مردم بگشایند و رفتن معصومانه و جانسوز آنها غم بزرگی را به دل می‌نشاند.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری گفت: وقتی خبر تصادف را شنیدم و با مسئولین استانی صحبت کردم نمی‌دانم چرا برخی شعرها یادم آمد و یادداشتی در این رابطه نوشتم که غصه چرا ما را یک لحظه تنها نمی‌گذارد و پی در پی کام ما در این شرایط بد کرونایی تلخ می‌شود.

ربیعی با بیان اینکه در این شرایط بدکرونایی و درگیر بودن مردم با مشکلات بسیار، این از دست دادن‌ها واقعا رنج آور است، افزود: جامعه رسانه‌ای ما علاوه بر اینکه از روان و اعصاب خود داده‌های زیادی را به جامعه تقدیم کرده، از تقدیم کردن جان هم ابایی نداشته است و جان‌های زیادی را تقدیم کرده است.

وی به شهادت خبرنگاران ایرنا و ایسنا در دوره های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اتفاقا ایسنا و ایرنا در این زمینه پیشگام بوده اند. ایرنا اخوان را در لبنان، مشایخی را در پاکستان، گودرزی و نبی پور و ضامن و فرهادی را در دوران دفاع مقدس، صارمی را در افغانستان، میرافضلی و ساجدی را در سقوط هواپیما و حالا هم ریحانه سادات یاسینی را در آذربایجان غربی تقدیم جامعه کرد.

ربیعی گفت: احساس بهرادمهرجو همسر مرحوم یاسینی و آقای یاسینی پدر آن مرحوم را درک می‌کنم زیرا من هم این وضعیت را در زندگی خودم تجربه کرده‌ام و می‌فهمم که آنها آمال و آرزو و خاطره و عشقشان را به خاک سپرده اند.

اظهارات تلخ ربیعی درباره ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی/ عذرخواهی می‌کنم و پوزش می‌طلبم

سخنگوی دولت اظهار کرد: احتمالا کاستی های و نقصان هایی هم بوده و از خانواده اصحاب رسانه برای کاستی‌هایی که بوده عذرخواهی می‌کنم و پوزش می‌طلبم و امیدوارم که این اتفاقات باعث شود ما کاستی‌ها را جبران کنیم.

وی گفت: خیلی مرگ ساده و پیش پاافتاده شده است اما نباید اینطور باشد و بیش از اینها باید سرود زندگی داشته باشیم. این عزیزان پیش خدا بیش از دیگران ماجور هستند زیرا برای هدف مقدس امیدآفرینی جان دادند.

مراسم یادبود ریحانه یاسینی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) روز دوشنبه با حضور علی ربیعی سخنگوی دولت، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خدادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر، علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدرضا نوروزپور مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، خانواده مرحوم یاسینی و مدیران و کارکنان این خبرگزاری برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج