۱۱۳۱۹۷۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خداحافظی باقری با نیمکت تیم ملی

آیا کریم باقری با ابقای اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فعالیت خود را به عنوان کمک او ادامه خواهد داد؟

فوتبالی: آیا کریم باقری با ابقای اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فعالیت خود را به عنوان کمک او ادامه خواهد داد؟

کریم باقری درست قبل از شروع اردوی کیش به عنوان عضو جدید کادر فنی تیم ملی معرفی شد تا اسکوچیچ بالاخره دستیار مورد علاقه‌اش را کنار داشته باشد. اسکوچیچ از روزهای اول حضورش در تیم ملی به دنبال همکاری با باقری بود منتهی به خاطر تغییر برنامه تیم ملی و تداخل آن با برنامه پرسپولیس، آقا کریم ترجیح داد در پرسپولیس بماند منتهی این بار داستان متفاوت بود و با توجه به حساسیت بسیار زیاد بازیهای تیم ملی در بحرین، باقری بالاخره به نیمکت تیم ملی رسید.

باقری جدا از آنکه مرد محبوب سرمربی تیم ملی بود، از دید رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین بازیکنان تیم ملی هم چهره بسیار قابل احترامی محسوب می‌شد و به همین دلیل حضور او در تیم ملی با استقبال اکثر کارشناسان مواجه شد و قرار شد نیمکت تیم ملی را هم درست مثل پرسپولیس مدیریت کند تا هیچ حاشیه ای ایجاد نشود. البته برخی نقش او را با نقش مبصرها مقایسه می کردند. در نهایت در دو بازی تیم ملی مقابل بحرین و عراق هم اتفاق خاصی بین نیمکت ها نیفتاد. عراق پیش از بازی با ایران، صعودش به عنوان تیم دوم تقریبا قطعی شده بود و البته بحرین هم با نتیجه سه بر صفر از ایران شکست خورد تا حرف و حدیثی باقی نماند.

آقا کریم در شرایطی تیم ملی را همراهی کرد که به خاطر بازیهای تیم ملی در مرحله دوم انتخابی جام جهانی، لیگ تعطیل شده بود و طبیعتا او مشکلی برای همراهی تیم ملی نداشت. حالا که قرار به ادامه همکاری تیم ملی با اسکوچیچ شده، این سوال مطرح شده که تکلیف باقری چه می‌شود. با توجه به آنکه پرسپولیس هم مثل تیم ملی در شهریور بازی دارد، طبیعتا آقا کریم نمی‌تواند همزمان در دو سمت فعالیت داشته باشد.

اطلاعات خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که حضور باقری در تیم ملی، فقط مربوط به ۴ بازی حساس مرحله گذشته بود و در دور نهایی انتخابی جام جهانی، دیگر قرار نیست که باقری روی نیمکت تیم ملی بنشیند و می‌تواند کنار پرسپولیس باشد.البته یک بار دیگر هم در این باره نوشته بودیم و خبر داده بودیم.

فعلا که آخرین خبر درباره باقری و تیم ملی، چیزی بود که چند خط بالاتر نوشتیم مگر اینکه اسکوچیچ دوباره روی حضور آقا کریم در کادرش اصرار کند و باید دید آن وقت فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی درباره این موضوع خواهند گرفت. البته زمانی که تیم ملی اردو داشته باشد، بازیهای باشگاهی تعطیل می شوند و شاید بشود راهی برای استفاده از کریم باقری پیدا کرد اما فعلا در حال حاضر کریم باقری قراردادی با تیم ملی و فدراسیون فوتبال ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج