۱۱۳۲۰۲۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تاجرنیا: جریان اصلاح طلبی مدیون مهرعلیزاده است

فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: با اینکه آقای مهرعلیزاده شخصیتی بودند که مدیر قوی اجرایی بودند و شاید در عرصه‌های سیاسی خیلی حضور پیدا نکردند اما بعد از سال‌ها نام خاتمی را از تلویزیون آوردند و بعد از سال‌ها دفاع کردند.

ایلنا: فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: با اینکه آقای مهرعلیزاده شخصیتی بودند که مدیر قوی اجرایی بودند و شاید در عرصه‌های سیاسی خیلی حضور پیدا نکردند اما بعد از سال‌ها نام خاتمی را از تلویزیون آوردند و بعد از سال‌ها دفاع کردند.

علی تاجرنیا کنشگر سیاسی اصلاح‌طلب در مراسم تقدیر از اعضای ستاد مهرعلیزاده با بیان اینکه ایمان دارم که آقای مهندس مهرعلیزاده در شرایط کنونی که جامعه ما به شدت با بحران ناکارآمدی مواجه است می‌توانست این کشتی طوفان زده را با تعامل قدرت مدیریت کند و با ایجاد یک چتر بزرگی که به نوعی بسیاری از نحله های فکری و گروه‌های سیاسی را در بر بگیرد می توانست این کشور را به ساحل نجات به آرامش برسانند.

تاجرنیا: جریان اصلاح طلبی مدیون مهرعلیزاده است

وی افزود: برخی خاطراتی از گذشته تعریف می‌کردند و همه بحثشان این بود که آیا آقای مهرعلیزاده اصلاح‌طلب هست یا نه؛ البته افرادی که نمیشناختند چنین مساله‌ای را مطرح می‌کردند. در مظلومیت و با وجود همه فشارها بودیم.

این سیاستمدار اصلاح‌طلب خاطر نشان کرد: به جز آقای تاجزاده که بزرگ همه ما است، هیچکسی از جریان اصلاح طلبی نمی‌توانست با این اقتدار و شفافیت از مواضع و گفتمان اصلاح طلبی و نیز دولت آقای خاتمی دفاع کند. با اینکه آقای مهرعلیزاده شخصیتی بودند که مدیر قوی اجرای بودند و شاید در عرصه‌های سیاسی خیلی حضور پیدا نکردند اما بعد از سال‌ها نام خاتمی را از تلویزیون آوردند و بعد از سال‌ها دفاع کردند.

مهرعلیزاده پس از سال‌ها در تلویزیون اسم خاتمی را آورد/ جریان اصلاح طلبی مدیون مهرعلیزاده است

وی با بیان اینکه ایشان تاکید داشتند که بهترین دولت پس از انقلاب دولت آقای خاتمی بود، گفت: خود ما در دوران آقای خاتمی چنین فکری نداشتیم که این بحث به شکل جدی جا بیفتد و در مقاطع مختلف مطرح شود. جریان اصلاح طلبی در این دوره سرد به شدت مدیون آقای مهرعلیزاده است به جهت اینکه این گفتمان را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه آقای مهرعلیزاده حتما هزینه‌های ناشی از پیام‌ها، فیلم و مستند انتخاباتی خود را میدانست، گفت: حتماً ایشان هزینه‌های این صحبت‌ها را می‌دانستند همه اینها را با اعتقاد راسخ و با طمانینه انجام دادند؛ این ویژگی کمتر در وجود ما است و آن توجه کردن به مشورت و نظرات کسانی است که دلسوزانه در کنار ایشان بودن.

آقای مهرعلیزاده دوستانش را مورد مشورت قرار دادند و این مشورت را به صلاح دانستند که از عرصه انتخابات کنار برود. این مسئله، ساده‌ای نیست افرادی که در قامت یک کاندیدای شواری روستا یا شهر ظاهر می‌شوند به راحتی از عرصه انتخابات کنار نمی‌روند اما کسی در قامت ریاست جمهوری تصمیم می‌گیرد که انصراف دهد، ارزشمند است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج