۱۱۳۲۲۵۷
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

هدیه ۱۵۰یورویی یونان برای واکسیناسیون جوانان

دولت یونان برای جوانانی که واکسن کرونا را بزنند کارت جایزه ۱۵۰ یورویی مد نظر قرار داده و نخست وزیر یونان این کارت هدیه را به عنوان تشکری برای صبر جوانان در دوران کرونا و انگیزه دادن به آن‌ها برای انجام واکسیناسیون در نظر گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: دولت یونان برای جوانانی که واکسن کرونا را بزنند کارت جایزه ۱۵۰ یورویی مد نظر قرار داده و نخست وزیر یونان این کارت هدیه را به عنوان تشکری برای صبر جوانان در دوران کرونا و انگیزه دادن به آن ها برای انجام واکسیناسیون در نظر گرفته است.

دولت یونان برای جوانانی که واکسن کرونا را بزنند کارت جایزه ۱۵۰ یورویی مد نظر قرار داده و به دلیل ابتلای یک مقام ارشد وزارت دفاع انگلیس تمام مقامات این نهاد از جمله وزیر دفاع به مدت ۱۰ روز در قرنطینه قرار می‌گیرند.

شیوع ویروس جهش یافته دلتا در آستانه سفرهای تابستانی و موعد کاهش محدودیت ها به چالشی بزرگ برای سیاستمداران اروپایی تبدیل شده است.

جدیدترین اخبار کرونا از اروپا حاکی از آن است که سربازان ارتش آلمان که از افغانستان به آلمان باز می گردند باید به مدت دو هفته در قرنطینه قرار گیرند. به گزارش هفته نامه اشپیگل دلیل این تصمیم دولت آلمان شیوع ویروس جهش یافته هندی است.اواسط هفته گذشته ارتش آلمان افغانستان را در محافل داخلی به عنوان یک منطقه خطر کرونایی با ویروس های جهش یافته اعلام کرد.

به این ترتیب این نیروهای مستقر در افغانستان باید در جریان بازگشت به کشور در افغانستان تست کرونا بدهند و به محض اینکه به آلمان رسیدند به مدت دو هفته در قرنطینه قرار گیرند.

جایزه ۱۵۰ یورویی دولت یونان به جوانان واکسینه شده

در یونان جوانانی که واکسن بزنند یک کارت به ارزش ۱۵۰ یورو دریافت خواهند کرد. این خبر را نخست وزیر یونان امروز در آتن اعلام کرد. این پیشنهاد برای حدود ۹۴۰ هزار جوان یونانی در سنین بین ۱۸ تا ۲۵ ساله اتخاذ شده است. در مجموع برای این طرح حدود ۱۴۱ میلیون یورو از طرف دولت یونان بودجه در نظر گرفته شده است. هدف دولت این است که در این کشور با حدود ۱۱ میلیون سکنه تا اواخر جولای حدود ۶۰ درصد ساکنان کاملا واکسینه شوند.

نخست وزیر یونان این کارت هدیه را به عنوان تشکری برای صبر جوانان در دوران کرونا و انگیزه دادن به آن ها برای انجام واکسیناسیون در نظر گرفته است.

بیش از ۵۳ درصد بزرگسالاان در آلمان اولین دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده اند

بر اساس اطلاعات نهادهای بهداشتی در آلمان بیش از ۳۵ درصد بزرگسالان در کشور آلمان کاملا علیه کرونا واکسینه شده اند و حدود ۵۳.۶ درصد هم حداقل یک دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده اند. ۲۹.۴ میلیون نفر هم در این کشور هر دو دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • naser

      حتماازایران الگوگرفتن

    • بدون نام

      انوقت در کشور خودمان واکسن نیست که زده شود درعوض پاچه خواری فراوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج