۱۱۳۲۴۰۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سرنوشت شوم تیم‌های گروه مرگ یورو ۲۰۲۰

هر سه تیم صعود کننده از گروه مرگ یورو ۲۰۲۰ با قبول شکست در مرحله یک هشتم نهایی از رسیدن به جمع ۸ تیم نهایی باز ماندند.

ورزش سه: بدون هیچ تردیدی مهمترین اتفاق قرعه کشی یورو ۲۰۲۰ حضور سه تیم پرتغال، فرانسه و آلمان در یک گروه بود. این سه تیم در کنار مجارستانِ سخت کوش، یکی از بی حرف و حدیث ترین گروه های مرگ تاریخ را تشکیل داده بودند.

پرتغال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، یکی از تیم های مطرح این گروه بود؛ تیمی که با درخشش کریستیانو رونالدو موفق به فتح یورو ۲۰۱۶ شده و به دنبال تکرار این موفقیت بزرگ در یورو ۲۰۲۰ بود.

فرانسه به عنوان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ و البته نایب قهرمان یورو ۲۰۱۶ دیگر تیم حاضر در این گروه بود؛ تیمی که با ستاره های پر تعداد خود از جمله گریزمان، امباپه، بنزما، کانته و پوگبا به دنبال تکرار خاطره یورو ۲۰۰۰ بود که توانسته بود بعد از قهرمانی در جام جهانی ۱۹۹۸ آن را هم فتح کند.

دیگر تیم مدعی حاضر در این گروه، آلمان بود؛ تیمی که همواره یکی از مدعیان تورنمنت های بزرگ به شمار می رود و در آخرین حضور یواخیم لوو روی نیمکت اش به دنبال رقم زدن پایانی خوش با تلفیق جوان ها و ستاره های کهنه کارش بود.

سرنوشت شوم تیم‌های گروه مرگ یورو ۲۰۲۰

سرنوشت شوم تیم‌های گروه مرگ یورو ۲۰۲۰

سرنوشت شوم تیم‌های گروه مرگ یورو ۲۰۲۰

دور گروهی مسابقات تحت الشعاع بازی های این گروه به پایان رسید و هر سه تیم مدعی حاضر توانستند جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کنند. البته در این میان نباید از تیم مجارستان هم به راحتی بگذریم که با تمام وجود، هر سه تیم بزرگ این گروه را اذیت کرد و با دو تساوی و تنها یک باخت به کار خود به عنوان تیم چهارم گروه F پایان داد.

با صعود هر سه تیم پرتغال، فرانسه و آلمان به مرحله گروهی خیال فوتبالدوستان راحت شد؛ فوتبالدوستانی که منتقد حضور این سه تیم در یک گروه بودند چرا که با حذف احتمالی هر کدام از آنها در دور گروهی، بخش قابل توجهی از هیجان مسابقات کم می شد؛ این فوتبالدوستان اما از سرنوشت شوم صعودکنندگان گروه مرگ بی خبر بودند؛ سرنوشتی که باید آن را نفرین مجارستان نامید!

پرتغال در شب دوم مرحله یک هشتم نهایی مسابقات مقابل بلژیک قرار گرفت و در حالی که همه در انتظار پیروزی یاران رونالدو در این دیدار بودند، این بلژیک بود که با تک گل تورگان هازارد برنده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. به این ترتیب مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به عنوان اولین تیم حذف شده از گروه مرگ در دور حذفی به کار خود پایان داد.

دومین تیم صعود کننده از گروه مرگ تیم فرانسه بود که در شب سوم به مصاف سوئیس رفت. این تیم بعد از اینکه ابتدا یک بر صفر از حریف عقب افتاد موفق شد با گل های بنزما (2 بار) و پوگبا یک کامبک رویایی را رقم بزند؛ این پایان کار اما نبود چرا که جواب کامبک فرانسوی ها را سوئیسی ها با یک کامبک دیگر دادند و بازی را به تساوی کشاندند. بعد از کسب نتیجه مساوی در پایان وقت های اضافه، کار تعیین برنده به ضربات پنالتی کشیده شد؛ جایی که فرانسه با از دست دادن پنالتی آخر خود توسط امباپه، مغلوب سوئیس شد تا به سرنوشت دیگر همگروهی خود پرتغال دچار شده و وداعی زودهنگام از یورو 2020 داشته باشد.

آخرین تیم صعود کننده از گروه مرگ، در شب پایانی مرحله یک هشتم نهایی به میدان رفت؛ آلمان به عنوان تیم دوم گروه F امشب برای صعود به جمع 8 تیم نهایی انگلیس را مقابل خود می دید؛ شاگردان لوو در این دیدار با دو گل استرلینگ و کین از سد قهرمان یورو 2012 و جام جهانی 2014 گذشت تا ژرمن ها هم به سرنوشت پرتغال و فرانسه دچار شده و خیلی زودتر از آن چه که تصورش می رفت با یورو 2020 خداحافظی کنند.

سرنوشت شوم تیم‌های گروه مرگ یورو ۲۰۲۰

سرنوشت شوم تیم‌های گروه مرگ یورو ۲۰۲۰

سرنوشت شوم تیم‌های گروه مرگ یورو ۲۰۲۰

به این ترتیب بود که هر سه تیم سرشناس حاضر در گروه مرگ که خیلی ها قهرمان یورو ۲۰۲۰ را یکی از آن ها می دانستند به طرز عجیبی از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند. این اتفاق در حالی رخ داد که چند روز پیش از شروع مسابقات، تیم هوش مصنوعی "Stats Perform"، براساس یک سری اطلاعات و داده، فرانسه را شانس نخست قهرمانی یورو ۲۰۲۰ اعلام کرده بود. بر اساس پیش بینی های این تیم، پرتغال، فرانسه و آلمان روی هم ۴۰ درصد شانس قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ را داشتند اما با حذف هر سه تیم تمام معادلات در این خصوص به هم ریخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج