۱۱۳۲۵۵۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

جف بزوس دوباره قدرت را در دست گرفت

طبق آخرین آمارهای ارائه شده جف بزوس دوباره گوی سبقت را از برنارد آرنو ربود و با ثروتی بالغ بر ۱۹۹.۱ میلیارد دلار ثروتمندترین فرد در دنیا شد.

خبرآنلاین: طبق آخرین آمارهای ارائه شده جف بزوس دوباره گوی سبقت را از برنارد آرنو ربود و با ثروتی بالغ بر ۱۹۹.۱ میلیارد دلار ثروتمندترین فرد در دنیا شد.

اوایل خرداد ماه بود که برنارد آرنو فرانسوی رقبای خود را پشت سرگذاشت و با ثروتی بالغ بر ۱۸۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رتبه نخست ثروتمندترین فرد دنیا را از آن خود کرد؛ صعود برنارد آرنو به رتبه نخست ثروتمندترین فرد در دنیا از آنجا تعجب جهانیان را برانگیخت که پس از سال ها گوی سبقت از رقبای آمریکایی بازار ربوده شد و یک فرد فرانسوی توانست این جایگاه را به دست آورد.

برنارد آرنو به عنوان یک مهندس عمران در سال ۱۹۷۱ آغاز به کار کرد و پس از سال ها فعالیت در شرکت ساختمان سازی پدرش سرانجام به عنوان مدیر ارشد اجرایی یک شرکت کالاهای لوکس به نام «فیانسیر آگاش» کار خود را ادامه داد؛ در حال حاضر برنارد آرنو بر امپراتوری بسیاری از مارک های لوکس فرانسوی که عبارتند از لویی ویتون، سفورا و کریستین دیور نظارت می کند.

جف بزوس که به عنوان ثروتمندترین فرد دنیا سال ۲۰۲۱ را آغاز کرده بود پس از ماه ها کشمکش امروز توانست جایگاه خود را پس بگیرد؛ طبق گزارش های ارائه شده از سوی یاهو فایننس ثروت بزوس از ۱۸۶میلیارد دلار در اوایل خرداد ماه امروز به ۱۹۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است و وی در حال حاضر در رتبه نخست ثروتمندترین های دنیا جای گرفته است.

شایان ذکر است که ایلان ماسک نیز توانست در ماه پایانی فصل بهار ثروت خود را احیا کند؛ پس از ریزش ارزش سهام تسلا نسبت به چند ماه گذشته و عقب گرد ایلان ماسک در فهرست ثروتمندترین ها وی در هفته های گذشته با ثروتی بالغ بر ۱۴۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار در رتبه سومین ثروتمندترین فرد دنیا جای گرفت و حال با احیا سهام تسلا ثروت این میلیاردر آمریکایی به ۱۸۷.۹ میلیارد دلار رسیده است و ایلان ماسک را به جایگاه دوم ثروتمندترین ها رسانده است.

ثروت برنارد آرنو اما این روزها نسبت به روزهای ابتدایی خرداد ماه آب رفته است و این میلیاردر آمریکایی در حال حاضر با ثروتی بالغ بر ۱۷۳.۶ میلیارد دلار در جایگاه سوم ثروتمندترین های دنیا ایستاده است؛ گفتنی است که ثروت وی در روزهای ابتدایی خرداد ماه ۱۸۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار بوده است.

جایگاه چهارم ثروتمندترین های جهان به بیل گیتس اختصاص یافته است؛ بیل گیتس کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌دار، نیکوکار و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی است که در سال ۱۹۷۵ با مشارکت پل آلن شرکت مایکروسافت را تأسیس کرد. بیل گیتس از ابتدای تأسیس مایکروسافت تا سال ۲۰۰۰ برای مدت ۲۵ سال به‌عنوان مدیرعامل مایکروسافت فعالیت کرد و تا سال ۲۰۱۴ در مجموع ۳۹ سال ریاست هیئت مدیره مایکروسافت را برعهده داشت. او در مارس ۲۰۲۰ از هیئت مدیره این شرکت کناره‌گیری کرد و حال با ثروتی بالغ بر ۱۴۵.۶ میلیارد دلار در جایگاه چهارمین ثروتمندترین فرد دنیا ایستاده است.

مارک زاکربرگ پنجمین ثروتمندترین فرد در دنیا است؛ وی برنامه‌نویس رایانه و یکی از موسسان وبگاه شبکه اجتماعی آنلاین فیس‌بوک در آمریکا است که در سال ۲۰۱۰ توسط مجله تایم به عنوان شخصیت سال شناخته شده است. طبق آخرین براوردهای صورت گرفته مارک زاکربرگ ۱۳۲.۳ میلیارد دلار ثروت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج