جاباما
۱۱۳۲۸۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تکذیب خبر ابطال ۱۷صندوق رای در تبریز

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ابطال ۱۷ صندوق رای در تبریز کذب است.

ایرنا: رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ابطال ۱۷ صندوق رای در تبریز کذب است.

حجت‌الاسلام حسین اسماعیلی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه با انتشاردهندگان اخبار جعلی در خصوص انتخابات برخورد قانونی و قضایی خواهد شد، افزود: حتی یک صندوق رای هم در تبریز ابطال نشده است.

وی اظهار داشت: ۱۶۰ صندوق حاوی آرای دستی با حضور هیات نظارت بر انتخابات و نمایندگان ۲۳ نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی تبریز به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل بازشماری شد و آرای تمامی نامزدهای انتخابات در این صندوق‌ها بازشماری و صورتجلسه شد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز بیان کرد: سه‌ صندوق رای‌گیری مکانیزه نیز به صورت تصادفی انتخاب و در حضور نمایندگان نامزدها آرای داخل آن‌ها شمارش و با صورتجلسه‌های مربوطه تطبیق داده شد که حتی یک مورد هم ناهمخوانی وجود نداشت.

حجت‌الاسلام اسماعیلی، ادامه داد: افرادی که در فضای مجازی اقدام به پخش اخبار کذب در خصوص انتخابات می‌کنند، هدفی جز تشویش اذهان عمومی و زیر سوال بردن انتخاب مردم ندارند و با این افراد به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

وی یادآوری کرد: در زمان کنونی مراحل تطبیق آرای ۱۶۰ صندوق دستی بازشماری شده با سامانه انتخابات در فرمانداری تبریز در حال انجام است که به محض اتمام، نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج