۱۱۳۲۹۴۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رحمان رضایی: ادامه کار با اسکوچیچ عاقلانه بود

کارشناس فوتبال ایران گفت: بهترین و عاقلانه‌ترین تصمیم در این مقطع برای تیم ملی این بود که با سرمربیگری اسکوچیچ به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی برویم.

مهر: کارشناس فوتبال ایران گفت: بهترین و عاقلانه‌ترین تصمیم در این مقطع برای تیم ملی این بود که با سرمربیگری اسکوچیچ به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی برویم.

رحمان رضایی در خصوص تمدید همکاری فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ برای مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی فوتبال، بیان داشت: این عاقلانه ترین تصمیمی بود که می‌شد برای تیم ملی گرفت. با نتایجی که در بحرین رقم خورد، اصلاً منطقی نبود بخواهیم تغییری روی نیمکت تیم ملی بدهیم و مربی دیگری را جایگزین اسکوچیچ کنیم.

وی بیان داشت: خیلی‌ها ایراد می‌گیرند و می‌گویند شخصیت اسکوچیچ برای مراحل بالاتر کوچک بود که باید به آنها گفت چرا باید دست به ریسک زد و فردی را به صرف اینکه نام بزرگ‌تری نسبت به اسکوچیچ دارد بیاوریم و این هارمونی که وجود دارد را بر هم بزنیم.

ملی پوش سابق فوتبال گفت: مگر ویلموتس اسم و رسم نداشت؟ چه حاصلی برای فوتبال ما داشت؟ از کجا معلوم به هوای اسم و رسم یک ویلموتس دیگر را به فوتبال ایران بیاوریم؟ در این شرایط بهترین انتخاب خود اسکوچیچ بود و فدراسیون تصمیمی منطقی و عاقلانه برای ادامه کار با وی گرفت.

رضایی تاکید کرد: به منتقدان این تصمیم و آنهایی که دنبال مربی دیگری بودند هم باید گفت وقتی یک مربی با هر سطح دانشی، سالهاست در ایران حضور دارد، فوتبال ایران و ایرانی را می‌شناسد، همه بازیکنان را می‌شناسد و اشراف کامل دارد، با بازیکنان و ملی پوشان ارتباط خوبی دارد و بهترین نتایج را هم گرفته، پس دلیلی بر کنار گذاشتنش نیست.

مدافع پیشین تیم ملی گفت: این کار را در گذشته کشورهای عربی و به خصوص عربستان می‌کردند و آنها در گذشته علاقه زیادی به تغییر سرمربی داشتند که همان‌ها هم امروز به ثبات در تیم ملی شان رسیده‌اند. اگر هم قرار است تغییری صورت گیرد، باید اجازه دهیم تیم ملی به جام جهانی صعود کند و در مدت زمانی که تا شروع مسابقات اصلی است به شکل کارشناسی روی این موضوع بحث شود و بهترین تصمیم گرفته شود.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: با همین مربی و با همین نسلی که در تیم ملی حضور دارند و به نظر من یک نسل طلایی هستند، می‌شود اتفاقات خوبی را رقم زد و انشاءالله برای سومین بار متوالی راهی جام جهانی شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج