۱۱۳۳۱۶۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

قیمت گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک افشا شد

سامسونگ در همین تابستان از جدیدترین ساعت هوشمندش در دو مدل و با رابط کاربری One UI Watch رونمایی می‌کند. حالا شاهد افشای قیمت گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک هستیم.

دیجیاتو: سامسونگ در همین تابستان از جدیدترین ساعت هوشمندش در دو مدل و با رابط کاربری One UI Watch رونمایی می‌کند. حالا شاهد افشای قیمت گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک هستیم.

قیمت گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک افشا شد

کره‌ای‌ها می‌خواهند دو نسخه از ساعت هوشمند جدیدشان را روانه بازار کنند که نه تنها از طراحی متفاوتی بهره می‌برند، بلکه قیمت آن‌ها هم با یکدیگر فرق می‌کند. گلکسی واچ ۴ استاندارد که حاشیه چرخان ندارد، در دو نسخه با ابعاد ۴۰ و ۴۴ میلی‌متر از راه می‌رسد.

قیمت گلکسی واچ ۴ با ابعاد ۴۰ میلی‌متر در محدوده ۳۵۰ تا ۳۷۰ یورو قرار می‌گیرد و مدل بزرگتر قیمتی در محدوده ۳۸۰ تا ۴۰۰ یورو دارد. این ساعت هوشمند در هردو نسخه با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و طلایی به فروش می‌رسد.

قیمت گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک افشا شد

سامسونگ در کنار نسخه استاندارد، مدل کلاسیک ساعت هوشمندش را هم وارد بازار خواهد کرد که از حاشیه چرخان بهره می‌برد. این محصول نسبت به برادرش ابعاد بزرگتری خواهد داشت و البته با قیمت بالاتری هم فروخته خواهد شد.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک در نسخه‌های ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری از راه می‌رسد که مدل اول قیمتی در محدوده ۴۷۰ تا ۵۰۰ یورو خواهد داشت. اگر کاربران به دنبال خرید مدل ۴۶ میلی‌متری این ساعت هوشمند سامسونگ باشند، باید قیمتی در حدود ۵۰۰ تا ۵۳۰ یورو به سازنده‌اش پرداخت کنند. مدل کلاسیک تنها در رنگ مشکی و نقره‌ای به فروش می‌رسد.

قیمت گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک افشا شد

به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها برای مدل بزرگتر ساعت هوشمند جدیدشان که از نمایشگر بزرگتر و باتری حجیم‌تر بهره می‌برد، ۳۰ یورو هزینه بیشتری از کاربران طلب می‌کنند که در مقایسه با گذشته تفاوتی ندارد. برای مثال گلکسی واچ ۴۱ میلی‌متری قیمتی برابر ۴۳۰ یورو دارد و قیمت مدل ۴۵ میلی‌متری‌اش به ۴۶۰ یورو می‌رسد.

سامسونگ در کنار ساعت‌های هوشمند جدیدش، از ایرباد بی‌سیم تازه به نام گلکسی بادز ۲ هم رونمایی خواهد کرد که طبق گزارشی در گذشته قیمتی در محدوده ۱۵۰ تا ۱۷۰ یورو خواهد داشت. البته گزارش جدید قیمت این هدفون را ۱۸۰ تا ۲۰۰ یورو اعلام کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج