جاباما
۱۱۳۳۲۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ضعف و ناتوانی سازمان لیگ دردسرساز شد

ضعف و ناتوانی سازمان لیگ فوتبال و عدم رعایت استانداردهای AFC در برگزاری نشست‌های خبری سرمربیان تیم‌های لیگ برتری، باعث شد تا برخی رسانه‌ها اقدام به تحریم پوشش صحبت‌های دستیاران کنند.

خبرگزاری مهر: ضعف و ناتوانی سازمان لیگ فوتبال و عدم رعایت استانداردهای AFC در برگزاری نشست‌های خبری سرمربیان تیم‌های لیگ برتری، باعث شد تا برخی رسانه‌ها اقدام به تحریم پوشش صحبت‌های دستیاران کنند.

در شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری نشست های خبری قبل و بعد از بازی با حضور سرمربیان تیم ها تاکید دارد و با غایبان برخورد انضباطی می کند، سهل انگاری و بی تدبیری سازمان لیگ برتر و ناتوانی و ضعف در برخورد با تعدادی از سرمربیان باعث شده است هواداران تیم ها و علاقمندان به فوتبال از صحبت های سرمربیان تیم ها قبل و بعد از بازی محروم شوند.

در این میان برخی سرمربیان نیز که خود را تافته جدا بافته می دانند و حضور در نشست های خبری قبل و بعد از بازی را در شان و جایگاه خود نمی دانند و دستیاران خود را برای گفتگو با رسانه ها اعزام می کنند.

از آنجایی که سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به انتقادات صورت گرفته از سوی رسانه ها نسبت به این موضوع بی توجه بوده و توان و شهامت برخورد انضباطی با سرمربیان غایب را ندارد، تصمیم بر این است از این پس نشست های خبری قبل و بعد از بازی که با حضور دستیاران برگزار می شود پوشش داده نشود.

ضمن این که صحبت های سرمربیانی که ترجیح می دهند در فضایی دیگر و با انتخاب خودشان با برنامه های خاص صداوسیما گفتگو کنند نیز پوشش داده نخواهد شد.

این اقدام در راستای اعتراض به ضعف و ناتوانی سازمان لیگ فوتبال ایران که تنها به فکر برگزاری مسابقات بدون رعایت استانداردهای کنفدراسیون آسیاست، از سوی برخی رسانه ها اتخاذ شده و در کنار آن انتقاد از سازمان لیگ و روابط عمومی آن ادامه خواهد داشت. هر چند که نرود میخ آهنین در سنگ!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج